obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
onbekend pictogram en dan niet kunnen schakelen
menkyo
Ja maar, wat is de reden dat ik dit plotseling ongevraagd in beeld krijg, terwijl ik niet de instellingen heb verandert?
Handtekening
theorie en praktijk... leg dat eens uit aan mijn baas...
 
mvleeuwen

Quote

Caiway Webcare schreef:

Het icoontje geeft inderdaad aan dat de ontvanger een actie aan het verwerken is, deze verschijnt bijvoorbeeld als er gezappt wordt naar een andere zenders. Het icoontje is niet in de instellingen e.d. te verwijderen.

Met vriendelijke groet,

Jeanine Ackermann
Caiway Webcare Team


Dit is geen antwoord, maar een constatering die wij allen al gemaakt hadden. Dit gedrag vertoont de decoder pas een aantal weken en heeft een negatieve impact op zappen (zoals meerdere malen vermeld in dit topic) of direct volume aanpassen na het kiezen van een znder. Wat is er veranderd en hoe kan dit worden teruggedraaid?
 
Caiway Webcare
We gaan dit ongemak voorleggen aan de ontwikkelaars.

Zo gauw we aanvullende informatie hebben plaatsen we dit op dit forum.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
mvleeuwen

Quote

Caiway Webcare schreef:

We gaan dit ongemak voorleggen aan de ontwikkelaars.

Zo gauw we aanvullende informatie hebben plaatsen we dit op dit forum.

Met vriendelijke groet,

Harma


Caiway kennende horen wij daar nooit meer iets over. Tijd voor echte (geen fiber) alternatieven op de glasvezel!
 
G_T_W

Quote

mvleeuwen schreef:

Caiway kennende horen wij daar nooit meer iets over. Tijd voor echte (geen fiber) alternatieven op de glasvezel!


Constructieve bijdrage!

@menkyo:
Probeer je box eens van stroom af te halen en na 5 minuten weer aan te zetten. Als er updates voor je klaarstaan worden die geladen.
 
Adios
Joh, ik denk dat een kleine groep klanten van Caiway met een Entone televisie kijkt.

Ik denk het gros kijkt via de coaxkabel kijkt. En dit werkt ook geweldig vindt ik.

Ik zie liever dat Caiway meer investeert in het nu al goede product TV via de coaxkabel.

Zo is sinds vandaag BBC World News beschikbaar in HD via de Astra 1 satelliet. Hoop dat Caiway de SD versie snel vervangt voor deze HD versie.

De BBC vindt zelf ook met hun persbericht dat HD de standaard is in 2015.

Wat mij betreft mag Caiway alle SD kanalen waar een HD versie van is, de SD versie verwijderen en snel alleen de HD versie doorgeven. UPC heeft ook recent al zijn SD boxen vervangen voor HD boxen.

Dus wie nog via een antieke Humax Fox kijkt, moet maar snel eens mee met zijn tijd vind ik.
 
menkyo
@ GTW ik heb nogmaals de Entone van de stroom gehaald. Hij was dus volledig up-to-date en het heeft verder geen gewenste resultaten gebracht.
Handtekening
theorie en praktijk... leg dat eens uit aan mijn baas...
 
Caiway Webcare
We hebben aanvullende vragen nadat we contact hebben gehad met de ontwikkelaars.

Kan ieder die dit ongemak ervaart via een PB de volgende gegevens verstrekken?

Graag adresgegevens (indien nog niet bekend)
Wat is de fokuson versie (systeeminformatie) van de Entone?
Komt het tandwieltje bij alle zenders in beeld?
Helpt een reset van de Entone?

We wachten de reacties af.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
mvleeuwen
Bericht van Caiway:

Sinds de laatste software update is het 'radertje' te zien. De Entone zapt pas naar het volgende kanaal zodra het vorige proces klaar is, dit lijkt een vertraging van ongeveer een seconde op te leveren bij zappen.

We kunnen dit niet wijzigen.


Wat een onkunde weer Sad Heeft iedereen met een 515 hier last van?
 
G_T_W
menkyo en mvleeuwen,

Het radertje dat in beeld verschijnt zou goed te maken kunnen hebben met een harddisk die aan het overlijden is. Na het zappen wordt een stream gejoined en de data wordt op de harddisk opgeslagen (pause live). Als het radertje in beeld komt heeft de box waarschijnlijk tijd nodig om geschikte locatie te vinden op de harddisk. Ik zou je adviseren contact op te nemen met caiway en een RMA opstarten voor de settopbox. Of in ieder geval verzoeken of ze je harddisk kunnen controleren.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'onbekend pictogram en dan niet kunnen schakelen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie