obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Regelmatig storing van het Internet
Mambo
Regelmatig heb ik na een slaapstandperiode geen Internet meer. Opnieuw opstarten help niet, wel het modem aan en uitzetten.
Dacht eerst dat het aan het modem lag, Asus 56U ook alweer ruim 5 jaar oud, Nu naar aanleiding van PC active een Sitecom WLR 7100 geïnstalleerd, maar ik blijf het probleem houden. Heeft iemand een idee wat er mis kan zijn?Helpless
 
Adios
Heb je internet via de glasvezel of coax?
 
Migow
Eh genexis en entone iptv lijkt me dat je dan niet via coax internet hebt hdr Smile Slaapstandmodus: van je router? Netwerkkaart?
 
Mambo
Via Glasvezel
 
Mambo
Slaapstand PC de rest gaat nooit uit
 
Mambo
Volgens mij staat alles auto
 
Migow
Energievoorziening ethernetkaartinstelling eens nakijken.? Wake on lan?
 
Mambo
Het probleem betreft niet de PC, maar 2 aansluitingen bedraad en 2 I-Pads via draadloos
 
Mambo
Er is iets tot aan de router mis, alles werkt verder prima.
Alleen regelmatig als wij weg zijn geweest en de PC, laptop of Ipad willen starten, moeten wij de router opnieuw opstarten omdat er geen Internet verbinding zou zijn.. Shock Voorlopig bedankt voor het helpen maar nu ga ik plat welterusten
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Regelmatig storing van het Internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie