obey-robots.txt
05 December 2016, 17:37
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

storing glasvezel tv

richard0506
Hebben hier in schiedam al meer dan een week dat iedere 10 a 15 minuten het beeld vast loopt en je de tv moet resetten. Wat kunnen we hier aan doen?

Highway
Weet je of je de enigste bent of zijn er meer?

Bij meerdere personen lijkt het me dat er ergens buitenshuis een probleem is.
Ben je de enigste, dan zou het in je thuis netwerk kunnen zitten.

Met glasvezel tv, dan bedoel je dat je een iptv ontvanger hebt zoals b.v. een Entone?

Edit: Zie in je profiel dat je idd een entone hebt.

Heb je er nog een router bij tussen zitten?
Highway

Sinds 14 februari 2015 abonnee bij Caiway omdat Cogas gestopt is met Ziggo in Twente.
HD ontvanger Humax 5300C is binnen, nog niet aangesloten. Glas G100 werkt prima, echter het ip adres verandert te vaak. Telefonie werkt prima. TV ontvangst prima.

CaiWay niet uw provider?
Kijk dan op www.Gebruikers.eu of daar uw provider tussen staat

mseven
jij bent niet de enigste in Schiedam. Hier ook loopt het beeld vast.

jj1987
Komt door de geweldige apparatuur van Caiway! Kijk lekker via coax! Kun je die entone ook aan de wilgentak slingerenCheer

Adios
Wat een drama gedoe met dat IPTV zeg. En dan nog meer HD zenders op IPTV doorgeven dan door middel van DVB-C.

Caiway spant duidelijk het paard achter de wagen..

mseven
Zojuist antwoord gekregen van caiway. Er is inderdaad een probleem in Schiedam.

Caiway:
Op deze postcode speelt interdaad een probleem Sad Daar zijn we hard mee bezig! Ik koppel je aan de storing!

interdaad jaSmile

Highway
mseven schreef:
Caiway:
Op deze postcode speelt interdaad een probleem Sad Daar zijn we hard mee bezig! Ik koppel je aan de storing!

Je wilt toch juist ontkoppelt worden van de storing in plaats van gekoppeld worden aan de storing?
Highway

Sinds 14 februari 2015 abonnee bij Caiway omdat Cogas gestopt is met Ziggo in Twente.
HD ontvanger Humax 5300C is binnen, nog niet aangesloten. Glas G100 werkt prima, echter het ip adres verandert te vaak. Telefonie werkt prima. TV ontvangst prima.

CaiWay niet uw provider?
Kijk dan op www.Gebruikers.eu of daar uw provider tussen staat

Adios
Zolang je maar niet ontkoppeld wordt van het Caiway netwerk Smile

Bordewolf
H D R schreef:

Wat een drama gedoe met dat IPTV zeg. En dan nog meer HD zenders op IPTV doorgeven dan door middel van DVB-C.

Caiway spant duidelijk het paard achter de wagen..

Tja, ik zal wel weer neergezet worden als een negatieveling, maar bij Ziggo hadden we gewoon meer HD-zenders op COAX en met de uitbreiding die Ziggo heeft gedaan in januari hebben ze er NOG meer.
Kortom Caiway heeft iets overgenomen maar geeft niet hetzelfde door als Ziggo (bijvoorbeeld Fox Sports International 2, 4 en 6, alle HBO zenders en Sport 1 in HD,ARD, ZDF, 24 Kitchen etc). Ondanks dat ze dat wel steeds roepen op Twitter.
Deze week nog: we hebben alle zenders een op een overgenomen van Ziggo.... tsssssssss

En dan die HD-uitbreiding die Ziggo doet, daar kunnen de Cogasklanten dus nu naar fluiten?? Ik zou het eerlijk gezegd ronduit schandelijk vinden.

Ik vind Coax nog altijd voorop staan. Glasvezel staat in de kinderschoenen en zo lang dat niet werkt en zo lang daar geen tweede of derde aansluiting makkelijk te realiseren is moet men op COAX exact dezelfde zenders OOK in HD doorgeven zodat je daar op terug kunt vallen.

Ik ben ook wel een uitgemaakt voor iemand die zuinig is. Maar helaas. Vanaf het begin heb ik geroepen dat ik best het volle pond wil betalen en zelfs een euro meer voor COAX, zo lang Caiway maar zorgt dat alle diensten gelijk zijn aan die van Ziggo en dat ze dat ook blijven.

Hetzelfde geldt voor het Plus-pakket snelheid van internet. Wanneer krijgen wij de upgrade naar 120 Mbit/sec?

Hoe lang blijf je nog hangen in je Ziggo flow. Caiway had begin vorig jaar meer HD zenders op de coax. Dus doe nou niet of het zo geweldig was met je Ziggo. Je krijgt geen snelheidsverhoging van Caiway op de Coax. Kabelinternet in het Cogas gebied is een aflopende zaak. Dan moet je onderhand nou wel snappen en wetenCool

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing glasvezel tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing sbs6, net 5 en Veronica Digitale radio of televisie storing 6 04 december 2016, 16:50
Storing Bluetooth op wifi Algemeen 2 11 november 2016, 18:11
glasvezel modem / converter CaiWay Glasvezel modem 10 11 november 2016, 09:22
hoge telefoon tarieven glasvezel Wat verandert er? 3 19 oktober 2016, 13:08
Storing coax, Krimpen aan den IJssel Digitale radio of televisie storing 3 29 augustus 2016, 10:07
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| flipje00:30:18
| Airrider01:32:35
| Highway01:33:47
| Offline02:56:57
| The red rooster03:34:25
| vossoft05:38:15
| 2fast4u07:47:18
| arievree09:07:56
| Fredy09:37:04
| Sandwedge21:17:54
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.