obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
 Onderwerp afdrukken
Ziggo schroeft internetsnelheden op voor Alles-in-1 Plus en Extra
Adios
Welke snelheidsverhoging komt eraan bij Caiway? Op de coaxkabel, glasvezel of beide?
 
Bordewolf

Quote

Jaco Hage schreef:

Ik snap niet dat de zaak constant in herhaling valt en dat het zo fantastisch lijkt je internet op coax te houden terwijl je op glas ronduit never problemen hebt en ook nog een gelijkwaardig down en upload hebt. Via de coax lever je 70% in op je upload snelheid.

Als Caiway geheel zijn analoog TV pakket en het internet van coax afhaalt en klanten overzet op glas internet en telefonie dan maakt de 6x-bandbreedte op QAM t.o.v. Ziggo echt geen bal meer uit.

Daarnaast zijn er steeds meer instraling-storingen op coax ivm het 4G netwerk (hoge bandbreedte)
Als je dan de TV zenders lager inpakt op de stream dan denk ik dat je klaar bent.


Niemand zal verplicht overstappen op glas, ik zeker niet aangezien ik geen decoders aan mij SmartTV wil.
Voor velen is COAX een bewuste keuze (dat was in de Ziggo periode al zo). Dat wil dus ook zeggen dat wanneer ik verplicht wordt ipv Ziggo opeens COAX van Caiway af te nemen ik verwacht dat Caiway er alles aan doet om hun diensten te upgraden naar het pakket wat Ziggo had anders komen we er in het Cogasgebied echt bedonderd af.
 
Adios

Quote

Jaco Hage schreef:

nee gewoon je internet en telefonie op glas en de rest van je TV's op coax. Prima toch. Smile


Gewoon, gewoon.... Noem jij het verschil tussen 22 euro en 10 euro per maand voor onbeperkt bellen maar gewoon.

Dat er in het Westland geld zit wist ik wel, maar dat is niet overal in het land zo hoor Smile
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Quote

Jaco Hage schreef:

nee gewoon je internet en telefonie op glas en de rest van je TV's op coax. Prima toch. Smile


Precies, nog een jaar op de Coax @Bordewolf en dan neem je internet via glasvezel waar je aanzienlijk meer stabiliteit hebt dan de Coax maar om eeuwig te blijven zeuren als er bij Ziggo een verbeterpuntje wordt doorgevoerd vind ik echt te ver gaan.

Ziggo is weg uit je gebied en accepteer dat eens. Caiway gaat echt wel dingen verbeteren (hoop ik). Het heeft echt geen zin om daar over door te gaan.


Gewoon??? Ziggo heeft in zijn middelste pakket "gewoon" sneller internet tov Caiway COAX en Caiway G100. Dus hoezo over op glas qua internet??
Wat betreft TV blijf ik op COAX (zeker vanwege die decoders die ik niet wil) dus daar verwacht ik gewoon dat Caiway meegaat met het aantal HD-zenders van Ziggo.

Hier in het Cogasgebied zaten we niet te wachten op Caiway, maar we moeste verplicht naar die tent toe. Wij hadden Ziggo willen houden.
Mogen we dan verwachten dat Caiway gewoon zijn stinkende best eens gaat doen en meegaat met de internetsnelheden op COAX van Ziggo en gewoon alle HD-zenders op COAX gaat leveren die Ziggo nu ook levert??

Waar slaat dat op dat we opeens niet meer mee mogen met alle ontwikkelingen en op COAX stil zouden moeten blijven staan????? Nogmaals dan komen we erg bedrogen uit door deze verplichte overstap, dat kan niet de bedoeling zijn!!!!!!!!!!!
 
Adios
Zolang Caiway nog niet is overgenomen door Liberty Global, kan je niet verwachten dat ze Ziggo in alles kopiëren Smile
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Zolang Caiway nog niet is overgenomen door Liberty Global, kan je niet verwachten dat ze Ziggo in alles kopiëren Smile


Dat moeten ze wel. Hier in het Cogasgebied hebben we als klant wel degelijk recht van spreken. Wij kozen niet voor deze verplichte overstap en als ik alles zo overzie vallen we steeds verder van de regen in de drup.
Wanneer Ziggo was aangebleven hadden we deze voordelen ook gehad. Caiway zal gewoon mee moeten anders bedonderen ze de boel.

je kan het niet maken de zaak van Ziggo over te namen en vervolgens het niet meer te onderhouden. Dan had men beter kunnen kiezen om Ziggo op COAX aan te houden.

Caiway moest kosten wat kost op de COAX, dan ook presteren en niet drammen.
 
Adios
Heb je al een klacht ingediend op www.klacht.nl ?

Caiway blijkt daar kampioen in het oplossen van klachten te zijn.
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Heb je al een klacht ingediend op www.klacht.nl ?

Caiway blijkt daar kampioen in het oplossen van klachten te zijn.


Of melden aan de stichting open deur?
 
Ex-Ziggo
Vandaag de mail hierover binnen gekregen, alhoewel ik technisch geen klant van Ziggo meer ben.

Quote

Verrassing! We hebben je internetsnelheid verhoogd.

Beste heer,

We hebben je internetsnelheid weer verhoogd. Zomaar, een verrassing van Ziggo.
We willen je namelijk graag het beste bieden.

- je downloadsnelheid gaat van 90 Mbit/s naar 120 Mbit/s
- je uploadsnelheid gaat van 9 Mbit/s naar 12 Mbit/s

Je internetsnelheid is dus nóg hoger. Zo kun je zorgeloos met meerdere apparaten
online en sneller downloaden. Terwijl de rest van het gezin muziek streamt of online spelletjes speelt.

Ziggo beste Internetprovider.
Hét bewijs dat je goed zit met je internetverbinding werd onlangs geleverd. Ziggo werd in februari 2015 door Tweakers.net voor de 5e keer op rij verkozen tot Beste Internetprovider van Nederland. En recent onderzoek door TNO toonde aan dat ons netwerk nog minimaal 50x sneller kan! Bij Ziggo zit je dus goed. Nu en in de toekomst. Een fijn idee!

Vandaag nog je nieuwe snelheid.
De nieuwe internetsnelheid wordt automatisch voor 1 mei doorgevoerd.
Wil je direct van je nieuwe snelheid kunnen genieten, dan vragen wij je
om je modem even uit en weer aan te zetten. Dit doe je door de stekker
10 seconden uit het stopcontact te halen.

Veel internetplezier,

Hans Blom
Directeur Consumentenmarkt

Ps: Wil je zien hoe het internet zich de afgelopen jaren heeft ontwikkeld en hoe
Ziggo hier op inspeelt? Kijk dan op ziggo.nl/meersnelheid



Heeft Caiway nog verrassingen voor ons in petto?
Handtekening
Bij Ziggo was alles beter, na fusie UPC gaat het hard achteruit. Sad
CaiWay toch zo gek nog niet, maar het moet beter! Boxing
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

@ex-ZIGGO

Ik zal zeggen stap over naar glasvezelpakket G400 en dan laat je eindelijk de klassieke internetsnelheden van Ziggo achter je.


Het spijt me maar Glas is een andere dienst. We praten hier over COAX.
Hoe dan ook wacht ik het wel af. Caiway zal echt komende maand of twee maand met wijzigingen gaan komen, daar ben ik van overtuigd.
Ik ben van nature best een positief persoon en ik ga er van uit dat Caiway een provider is die meedenkt met de klant.
Gewijzigd door Bordewolf op 02 maart 2015, 18:30
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo schroeft internetsnelheden op voor Alles-in-1 Plus en Extra', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voorbeeld voor caiway! Algemeen : 1 23 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
TV voor webtv functie TV's met ingebouwde Tuners : 1 29 sep 2021
Kan geen Ziggo Sport kijken op de website en in de app. CaiWay/Delta Glasvezel modem : 3 07 jul 2021
Advertentie