obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Iedereen die TV Plus heeft krijgt nu ook de zenders van TV Extra bij Ziggo, idee voor Caiway?
Highway

Quote

H D R schreef:

Ik ga trouwens mijn naam veranderen hier in juffrouwooievaar denk ik Smile


Hier alvast een mooie avatar voor je.

juffrouw-ooievaar
Handtekening
Wink
 
Adios
Ik krijg toch wel gratis een nieuwe smartcard van Caiway, als deze versleten is door het veel in en uithalen, wegens gebrek aan voldoende smartcards?
 
Migow
Je weet altijd in elke groep het weer naar je eigen frustraties te draaien. Je maakt nog steeds gebruik van de oude voorwaardes en je hebt tov veel abonnees nog steeds voordeel, ( je betaald maar 40 euro met veel meer kanalen en goedkoop bellen!) maar het blijft je steken dat ze niet precies het pakket hebben wat jij wilt! Sluit weer een coaxmodem aan en stap lekker over naar ziggo. Je zal je een stuk beter voelen zonder al die frustraties!!
 
Migow
Nee oke maar om elke keer weer je zelfde punt te maken dat ...........
En niet alleen hier, maar ook diverse forum bij tweakers.
Klaag dan elke keer bij caiway, maar ik weet het nu zo onderhand wel.
En in mijn geval zou ik direkt overstappen als ik wel kon kiezen voor andere provider!
Gewijzigd door Migow op 21 februari 2015, 17:45
 
Adios
Eerst afwachten of ik ook vijf smartcards krijg bij het nieuwe Ziggo zonder meerkosten.

Er is nog geen duidelijkheid hierover met betrekking tot klanten uit het oude UPC gebied.
 
Adios
Ik hoop van niet. De Ziggo smartcards zijn nu voor een habbekrats te krijgen op marktplaats in verband met Caiway in Twente Smile

Vijf smartcards kost me nu haast niks.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Iedereen die TV Plus heeft krijgt nu ook de zenders van TV Extra bij Ziggo, idee voor Caiway?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Advertentie