obey-robots.txt
05 December 2016, 17:32
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en CaiWay? Instellingen voor Email, POP, SMTP. P2P, emule, kazaa, edonkey poorten. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

E-mailadres aanmaken met .nl en geen .net

Harry
Ik heb van Caiway 2 e-mailadressen gekregen
harry@caiway.nl
en harry1@caiway.nl
Nu wilde ik harry1 wijzigen en drie andere aanmaken via Mijn Caiway. Maar nu krijg ik alleen .net aangeboden en geen nl. Wie wil dat nu? nl heb ik overal ook bij Hotmail en ik wil geen .net. Dat is veel te verwarrend. Wie kan dat oplossen?

Ook wilde ik naast een bestaand hotmailadres een nieuwe aanmaken. De bestaande is harry@hotmail.nl maar een tweede (andere naam) aanmaken lukt niet. Ook al neem ik alle gegevens van de eerste exact over, niets lukt. Waar is Microsoft mee bezig? Wie kan ook dat oplossen.

Ik heb ook het spamfilter en virusfilter uitgeschakeld, ook al is dit gratis maar ik wil dat niet, want ik heb Norton Internet Security en die doet dat allemaal prima en dat zit elkaar vaak in de weg.

Maar nu zegt Caiway via e-mail dat ze dat niet kunnen uitschakelen! Dat is natuurlijk onzin want op Mijn Caiway kun je dat wel uitschakelen. Dus hier klopt iets niet.

Migow
Wie dat kan oplossen dat je emailadressen op nl eindigen? Kun je zelf door emailacount te nemen bij hostingbedrijf. Caiway lost het niet op en hotmail ook niet. Bestaat hotmail nog wel? Is toch allang outlook. En waarom is .net of .com verwarrend? Trouwens harry1 moet wel degelijk te wijzigen zijn.

Harry
Als Caiway een e-mailadres aanbiedt/vervaardigt met nl dan ga ik er van uit dat de overige ook nl zijn.

Een hostingbedrijf brengt kosten in rekening en het is particulier en daar heb ik geen zin in en moet gezien de huidige middelen volstrekt onnodig zijn.

Bestaande Hotmailadressen bestaan nog en kunnen gebruikt worden maar ik weet niet wat daar voor in de plaats is gekomen, ik zal een outlookaccount aanmaken en eens proberen. Ik wil liever alles nl dat is een kwestie van voorkeur. En harry1 zal ik dan nog eens proberen te wijzigen en activeren.

Migow
Oke ik heb vorig jaar hotmail omgezet naar outlook. En om emailadressen aan te maken bij je provider ... Mocht je overstappen dan heb je weer het gezeik dat je iedereen in kennis moet stellen. Gmail vind ik top en je bent niet providerafhankelijk.

Bakstenen
Migow schreef:

Wie dat kan oplossen dat je emailadressen op nl eindigen? Kun je zelf door emailacount te nemen bij hostingbedrijf. Caiway lost het niet op en hotmail ook niet. Bestaat hotmail nog wel? Is toch allang outlook. En waarom is .net of .com verwarrend? Trouwens harry1 moet wel degelijk te wijzigen zijn.

.net is makkelijk als je de mails op 2 pc wilt ontvangen met .net krijg je alleen die mails in je postvak die op die extensie eindigen.

EN je kan zelf net zoveel mailadresssen aanmaken alleen dan een website aanmaken is dacht ik nog gratis ook bij Caiway en is makkelijker met overstappen

Harry
Ik wil geen .net en Caiway biedt zelf voor twee e-mailadressen .nl aan.

Het tweede e-mailadres Harry1@caiway.nl wil maar niet normaal reageren/werken. Ik kan wel post naar dat adres sturen maar omgekeerd niet fout 0x800CCC0E Socket-fout 10013 kan geen verbinding maken met de server. Tot vervelends toe komt er een pop-up om het wachtwoord in te voeren dat niet juist zou zijn, maar het is wel het goede wachtwoord. Het is altijd 'pop'. Het is één doffe ellende en kost ontzettend veel tijd. Waarom Caiway?

Bakstenen
Harry schreef:

Ik wil geen .net en Caiway biedt zelf voor twee e-mailadressen .nl aan.

Het tweede e-mailadres Harry1@caiway.nl wil maar niet normaal reageren/werken. Ik kan wel post naar dat adres sturen maar omgekeerd niet fout 0x800CCC0E Socket-fout 10013 kan geen verbinding maken met de server. Tot vervelends toe komt er een pop-up om het wachtwoord in te voeren dat niet juist zou zijn, maar het is wel het goede wachtwoord. Het is altijd 'pop'. Het is één doffe ellende en kost ontzettend veel tijd. Waarom Caiway?

heb je de instellingen goed staan? voor uitgaande mail is het smtp.caiway.nl en inkomende mail is pop.kabelfoon.nl server voor inkomend e-mail erboven is pop3 server

Harry
Wat ik ook doe, het lukt niet. 'Naar' ontvang ik maar verzenden 'van' kan niet. Kan geen verbinding maken met server! Onzin natuurlijk!

Bakstenen
Maar om een goed beeld te krijgen,je verzend vanuit b.v Windows live mail? maar van waaruit doe je dit want wat jij omschrijft klinkt als buiten het gebied van Caiway,als jij b.v in Rotterdam een mailtje wilt verzenden lukt dat niet wel ontvangen

Harry
Belachelijke gewoon. Bel je met de helpdesk Twente dan krijg je na een kletsgesprek van twee minuten het verzoek de postcode in te toetsen. Die herkend een normale postcode niet en dan wordt de verbinding verbroken. Ander nummer gebeld en krijg je een keuzemenu met toets een 1 tot en met zoveel. Dan zoveel wachtenden voor u, en er komt geen einde aan. Caiway kiest er dus duidelijk voor om onbereikbaar te zijn!

Als ik een e-mail stuur > Van harry@home.nl Aan harry@caiway.nl dan komt deze over.

Alles Van harry@caiway.nl Aan harry@home.nl weigert die consequent te verzenden.

Wat ik ook doe het blijft één doffe ellende met Caiway. Neem in godsnaam een andere provider.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'E-mailadres aanmaken met .nl en geen .net', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen internet Storing 3 03 december 2016, 14:12
Geen mail Storing 200 24 november 2016, 14:32
geen internet en dig. TV in maasland Storing 2 06 november 2016, 18:59
Geen BBC Four meer Digitale radio of televisie storing 2 30 augustus 2016, 21:43
Kan geen e-mail verzenden op tablet Instellingen software 21 14 augustus 2016, 11:55
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| flipje00:24:57
| Airrider01:27:14
| Highway01:28:26
| Offline02:51:36
| The red rooster03:29:04
| vossoft05:32:54
| 2fast4u07:41:57
| arievree09:02:35
| Fredy09:31:43
| Sandwedge21:12:33
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.