obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
melding "fail to retrieve ip adress from DHCP server"
Leoniekr
Sinds gisteren heb ik het Glasvezel alles in 1 pakket van Caiway. Alles werkte prima. Internet en televisie prima. Nu hadden wij vanmiddag stroomuitval van 10 minuten in de hele wijk. Toen we weer stroom hadden en de tv aandeden gaf hij de melding "fail to retrieve IP adress from DHCP server". Glasmodem stroom afhalen en tv-ontvanger resetten helpt niet.
Wij hebben de Entone Amulet 515 als tv ontvanger en genexis live!Titanium-22 glasmodem. Internet doet het wel prima.
Wat kan er zijn?
 
Leoniekr
Ik heb er niets aan veranderd. Pc zit op poort 1 en televisie op poort 2. En internet werkt. Ben bang dat ik vanavond na mijn werk caiway maar moet bellen want op internet vind ik ook niets over deze melding.
 
chrissophiefenna
Ik heb er ook last van
 
Highway
CAiway kan al dat extra verkeer uit Twente niet aan! Think
Handtekening
Wink
 
Leoniekr
Heb inderdaad gebeld met caiway. Blijken veel meer mensen last van te hebben in de wijk. Ze zijn er mee bezig in elk geval. Gelukkig heb ik de coaxkabel niet weggehaald. Ben benieuwd hoelang het duurt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'melding "fail to retrieve ip adress from DHCP server"', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Krijg melding e37-32 kanaal zwart Digitale radio of televisie storing : 17 23 okt 2016
email binnenhalen melding Netwerkwachtwoord opgeven Instellingen software : 9 28 nov 2015
Zenders weg melding: New Service Digitale radio of televisie storing : 13 08 apr 2014
Geen tv, e48 melding Digitale radio of televisie storing : 13 18 sep 2012
nummer melding Algemeen : 3 27 aug 2010
Advertentie