obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Ervaring overstap van Ziggo naar Caiway glasvezel in Cogas gebied
Migow

Quote

Highway schreef:

Bij een G100 pakket zit die in elk geval niet.

Bij g200 en g400 ook niet, maar optioneel voor 5 euro extra. Ik heb nog een oud pakket 150/150 incl gratis entone. Zodra ik overstap kan ik extra betalen voor de entone of terugsturen. Kan die ook richting almelo Grin
 
Highway
Tweedehands entones gaan direct door naar Twence Pfft:

YouTube Video
Handtekening
Wink
 
Highway
Zojuist bracht een bezorgdienst de Humax 5300C. Zit nog in de doos
Nog even op de bestelpagina gekeken of ik dat ding in bruikleen heb of dat ik hem gratis en voor niets heb. Het blijkt dat ik dat ding huur voor 0 euro per maand. Bruikleen dus.

De timing van Caiway is wel weer perfect, zie nu dat er een actie is net nu heel Twente al overgestapt is.
Actie: Nu 2 maanden gratis Plus TV pakket: 42 extra zenders

Kan me niet herinneren dat het er stond toen ik bestelde. Jammer maar helaas.
Handtekening
Wink
 
Bordewolf

Quote

Highway schreef:

Zojuist bracht een bezorgdienst de Humax 5300C. Zit nog in de doos
Nog even op de bestelpagina gekeken of ik dat ding in bruikleen heb of dat ik hem gratis en voor niets heb. Het blijkt dat ik dat ding huur voor 0 euro per maand. Bruikleen dus.

De timing van Caiway is wel weer perfect, zie nu dat er een actie is net nu heel Twente al overgestapt is.
Actie: Nu 2 maanden gratis Plus TV pakket: 42 extra zenders

Kan me niet herinneren dat het er stond toen ik bestelde. Jammer maar helaas.


Bruikleen Humax klopt. Gratis krijg je niks bij Caiway. Bij Ziggo kreeg je zoiets wel gratis en voor niks.

Wat betreft die Plus TV actie, die is ronduit belachelijk.
Kies je voor Extra TV (een duurder pakket) dan krijg je geen tegemoetkoming.
Welke achterlijke idioot dit heeft bedacht weet ik niet, maar dit is gewoon vreemd. Voor Extra betaall je over 2 maanden € 30,= (geen korting), Kies je Plus TV (normaal over twee maand € 20,=) dan krijg je al je geld retour.
Mensen die gelijk alle extra zenders willen mogen de hoofdprijs betalen! Dat slaat kan nog wal.
 
Highway

Quote

Roberto schreef:

Durf het bijna niet te zeggen..Stress maar als je ff twittert met Webcare krijg je alsnog gelijk de actie van 2 mnd gratis.


Misschien bel ik wel met de KS. Annoying
Voor dat ik dat doe wil ik het volgende graag weten.
- Stopt deze actie automatisch of moet ik zelf iets aangeven als ik na de actie geen TV plus meer wil hebben.
- Dan heb ik vermoedelijk tijdelijk een smartcard nodig. Is die dan ook tijdelijk gratis?
Handtekening
Wink
 
Highway
Laat maar, die eerste 2 maanden zijn alleen gratis als je daarna 11 Euro per maand wil neertellen.

Dacht meer aan een actie van ziggo waar ik destijds gebruik van heb gemaakt. Na overstap op digitale tv, gewoon 1 maand gratis extra zender pakket. Niks geen verplichting om daarna het pakket ook af te nemen.
Handtekening
Wink
 
Migow
Gewoon na 1 maand via mijn caiway dat pakket afmelden. Dan betaal je niks en stopt het abonnement automatisch. Als je het nl. Afmeld dan gaat dat na maand in die wijziging. Die actie is niet alleen voor twente, maar elke abonnee kan hier gebruik van maken.
 
Highway
Bedankt voor de tip, maar dat is niet mijn stijl.
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ervaring overstap van Ziggo naar Caiway glasvezel in Cogas gebied', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie