obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Ervaring overstap van Ziggo naar Caiway glasvezel in Cogas gebied
Highway
Ow ja, de cisco heeft volgens mij tot 2x toe een (firmware) update gehad na aanzetten op het caiway netwerk.
Handtekening
Wink
 
Adios
Ohw, je hebt de Airties weer uit het stof gehaald ? Smile
 
Migow
Net even gekeken:

EPG coax loopt tot vrijdagochtend 6:00 uur
EPG glasvezel via de entone tot zondagavond 23:00 uur

Dus zijn verschillende bronnen.
 
Adios
Ik hoop dat Caiway de EPG beter en langer gaat vullen op de coaxkabel.

Ik zie overal onderhoud aan de coaxkabel, dus ik heb hoop.

Bij Ziggo regent het klachten over de slechtere EPG.
 
Migow
EPG gebruik ik zelden en zeker niet dagen vooruit. Dan stel ik het wel handmatig in als ik echt iets wil opnemen. Zie de meerwaarde daar niet van in, maar sommige gebruiken de EPG blijkbaar heel vaak
 
Adios
Ik gebruik de EPG altijd, maar ik heb dan ook een zeer moderne smart TV met dubbele kabeltuner en twee CI sloten. Dan is de EPG het hart van je televisie met opnames.
 
Migow
Neem je dan zoveel op? Heb ook een moderne smart tv maar dat smart is er wel een beetje vanaf Smile
Neem zelden wat op. Films zowiezo niet want die kijk ik wel via andere manier en zoveel byzonders is er nu ook niet op al die kanalen Smile
 
Migow
De entone weer uitpakken Roberto hahaha
 
Adios
Duur uitpakken ook voor vijf euro per maand extra.....
 
Highway
Bij een G100 pakket zit die in elk geval niet.
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ervaring overstap van Ziggo naar Caiway glasvezel in Cogas gebied', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie