obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Caiway gek op nieuwe abonnees ??
Adios
Ik heb mijn Airties ook in de doos staan, al twee jaar. Voegt niks toe. En ben het met je eens, vijf euro extra per maand betalen voor IPTV, is natuurlijk niet stimulerend.

Maar misschien doet Caiway dit wel met een reden.
Zien ze IPTV zelf ook niet meer zo zitten ..
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Ik heb mijn Airties ook in de doos staan, al twee jaar. Voegt niks toe. En ben het met je eens, vijf euro extra per maand betalen voor IPTV, is natuurlijk niet stimulerend.

Maar misschien doet Caiway dit wel met een reden.
Zien ze IPTV zelf ook niet meer zo zitten ..


IPTV wordt pas een hit wanneer dit kan via een CI+ module. Helaas worden diezelfde modules niet backward compatible gemaakt. Hierdoor is bij een nieuwe ontwikkeling CI+ 1.4 het weer noodzakelijk een nieuwe televisie aan te schaffen wil dit gaan werken.
Televisie via glas zal daarom nog zeker drie/vier jaar nodig hebben alvorens het super werkt. Daar moet ik wel bij zeggen dat KPN qua technologie het is beter aanpakt. Meerdere mediaboxen, via stopcontact doorlussen van het signaal etc.

De mediaboxen van KPN maar ook van Fiber zijn een stuk bestendiger tov de entone. Die laatste box is ook een vergissing geweest van Caiway. Naast de waardeloze ondersteuning van de Gemist-diensten maakt dit gewoon een ondermaats pakket.
Mensen blijven hierdoor voor COAX kiezen, waarop zelfs Ziggo betere gemist-diensten kon leveren!
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Beetje onzin verhaal dit. KPN adviseert ook bedraad. Monteurs leggen dit ook standaard bedraad (2 tv's) aan tenzij je van blokken houdt. Ik weet niet ofde Entone mislukt is. Vodafone gebruikt deze ook. De Entone werkt prima alleen het verschil van glasvezel tv en Coax is nihil. Komt doordat Caiway dit niet verder ontwikkeld.


Ben bang dat door de aankoop van het Cogas gebied de rest van de Caiway abonnees de dupe worden en weer een stap naar het verleden moeten gaan doen qua tv kijken.


Dat bedraad gaat via het stopcontact, dus niet het hele huis door.


Verder geef je zelf aan te stoppen met de entone, klaarblijkelijk is tv via glas toch niet helemaal je ding....
Voor de snelheid naar glas overstappen is echt niet van belang. Die verhoogde snelheid ga je echt niet merken.
Bovendien werkt G100 met televisie via COAX, dus iemand die die stap maakt, gaat echt nergens op vooruit.
 
Migow
Waarom is de snelheid niet van belang om over te stappen naar glas??? Internetsnelheid via coax buiten cogasgebied is maar max. 50 Mb en dan betaal je de hoofdprijs tov glasabonnement. Dus dat is wel degelijk een reden. En ik gebruik nog wel de entone ondanks dat ik smarttv heb waar ik ook nog een ci+ kaart in heb zitten. Hier werkt de entone goed. Beeldkwaliteit coax - entone = geen verschil. Alleen wel 2 extra hd kanalen via entone. Foxsport 2 en 4.
 
Adios
Jij hoeft helemaal geen verzoek in te dienen daarvoor.

Je hebt de Airties toch nog staan in je kast?

Die doet het gewoon hoor, probeer maar.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway gek op nieuwe abonnees ??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Advertentie