obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
Powerline adapter alternatief
Caiwee
Ik las het volgende op de website:
"Is er bij u een powerline adapter geinstalleerd? En heeft u gekozen voor interactieve televisie? Dan raden we u aan om contact op te nemen met onze installatieservice OPTIMIZER.CO via 0174 - 768 333 . Zij kunnen u een alternatief aanbieden, omdat de opnamefunctie voor interactieve televisie niet goed werkt bij een powerline adapter."
Iemand een idee wat dat alternatief is en wat dat kost?

Daarnaast hoor ik graag ervaringen met powerline adapters icm glasvezel. Het gaat dan om de verbinding tussen de glasmodem en de tv decoder.

Alvast bedankt.
 
Caiwee
Bedankt.

Waar ik tegen aanloop is dat ik geen kabel wil/ kan trekken van de meterkast naar de tv.
 
Caiway Webcare

Quote

Caiwee schreef:

Ik las het volgende op de website:
"Is er bij u een powerline adapter geinstalleerd? En heeft u gekozen voor interactieve televisie? Dan raden we u aan om contact op te nemen met onze installatieservice OPTIMIZER.CO via 0174 - 768 333 . Zij kunnen u een alternatief aanbieden, omdat de opnamefunctie voor interactieve televisie niet goed werkt bij een powerline adapter."
Iemand een idee wat dat alternatief is en wat dat kost?

Daarnaast hoor ik graag ervaringen met powerline adapters icm glasvezel. Het gaat dan om de verbinding tussen de glasmodem en de tv decoder.

Alvast bedankt.


Zowel de Powerline adapters als de Moka 16 worden niet door Caiway ondersteund. Wij garanderen een goede werking enkel met een UTP kabel tussen het modem en Entone.

Andere opties kunnen werken maar dat is op eigen risico om dit te gebruiken. Bij een storing of probleem zullen wij adviseren te testen met een directe kabel of het dan ook voorkomt of niet.

Ons advies is toch de optie van een kabel te bekijken.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Powerline adapter alternatief', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Animo 7x - is er een goed alternatief? Interactieve TV, Pay Per Event : 6 27 mrt 2022
(Glas) Modem en Powerline Hardware instellingen : 4 15 mrt 2021
Powerline zowel internet als TV? Eigen netwerk : 5 25 nov 2016
lan adapter heeft geen geldige ip-configuratie CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 6 23 nov 2015
Alternatief voor modem ? CaiWay/Delta Glasvezel modem : 4 26 jul 2015
Advertentie