obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
wekelijks bellen om 1 ontvanger te krijgen
rhoov
Ik ben jaren geleden al klant geweest bij Caiway, maar ben toen weggegaan vanwege de kwaliteit van de verbinding en de slechte service die ik hierover kreeg bij Caiway.

Ben nu na jaren weer overstag omdat ze hier in de regio (albrandswaard) als enige via de glasvezel aanbieden.
Heb rond de kerst "alles in 1 200" besteld en de dag na de bestelling gebeld dat ik een wijziging wilde op mijn aanvraag.
Ik wilde graag een interactieve ontvanger omdat ik mijn coax had laten afsluiten jaren geleden en dat over het hoofd had gezien.

Er werd mijn toen gemeld dat deze wijziging was doorgevoerd en dat ik bij mijn bestelling de interactieve ontvanger ging krijgen.
Je raad het al.. pakket binnen maar geen entone ontvanger..

Meteen gebeld en natuurlijk excuses. Nu zou zodra ik glas activeerde meteen de entone alsnog verstuurd worden.
2 dagen later glas geactiveerd, maar ook deze keer geen ontvanger.
Wederom gebeld.. ze begrepen er niets van maar was er direct een signaal naar de afdeling die deze verstuurd verzonden en mijn entone zou binnen 5 werk dagen arriveren..
Vandaag dus 5 werkdagen verder.. jullie hoeven niet meer te raden..

Net weer gebeld en nu het excuus dat het erg druk en dat de ontvanger echt verstuurd word...
Met andere woorden ... je moet maar even geduld hebben.

Ben bang dat de service van Caiway nog net zo slecht is als jaren geleden..

Ik wacht het nog een paar dagen af, maar vind dat dit wel even gemeld mag zijn hier.
 
Adios
Kan je de coax beter niet weer gaan gebruiken in je huis?
Heb je ook op meer lokaties televisies in je huis. Want bij Caiway IPTV gaat dat nog steeds niet. Ook al zei Caiway vier jaar geleden al dat ze ermee bezig zijn.
 
rhoov
had gekund, maar in albrandswaard hebben we een zeer beperkt aanbod via de coax (wijken af van de rest van NL)
daaronder ook maar 3 HD kanalen..

Andere TV's gebruik ik niet
 
Adios
Ik neem aan dat dat antieke TV aanbod op de coaxkabel van Caiway in Albrandswaard, snel wordt aangepast toch?

De verplichting van gemeentezijde is voorbij. Dus waarom Caiway nu nog zo treuzelt hiermee ..... Geen idee.
 
Caiway Webcare

Quote

rhoov schreef:

Ik ben jaren geleden al klant geweest bij Caiway, maar ben toen weggegaan vanwege de kwaliteit van de verbinding en de slechte service die ik hierover kreeg bij Caiway.

Ben nu na jaren weer overstag omdat ze hier in de regio (albrandswaard) als enige via de glasvezel aanbieden.
Heb rond de kerst "alles in 1 200" besteld en de dag na de bestelling gebeld dat ik een wijziging wilde op mijn aanvraag.
Ik wilde graag een interactieve ontvanger omdat ik mijn coax had laten afsluiten jaren geleden en dat over het hoofd had gezien.

Er werd mijn toen gemeld dat deze wijziging was doorgevoerd en dat ik bij mijn bestelling de interactieve ontvanger ging krijgen.
Je raad het al.. pakket binnen maar geen entone ontvanger..

Meteen gebeld en natuurlijk excuses. Nu zou zodra ik glas activeerde meteen de entone alsnog verstuurd worden.
2 dagen later glas geactiveerd, maar ook deze keer geen ontvanger.
Wederom gebeld.. ze begrepen er niets van maar was er direct een signaal naar de afdeling die deze verstuurd verzonden en mijn entone zou binnen 5 werk dagen arriveren..
Vandaag dus 5 werkdagen verder.. jullie hoeven niet meer te raden..

Net weer gebeld en nu het excuus dat het erg druk en dat de ontvanger echt verstuurd word...
Met andere woorden ... je moet maar even geduld hebben.

Ben bang dat de service van Caiway nog net zo slecht is als jaren geleden..

Ik wacht het nog een paar dagen af, maar vind dat dit wel even gemeld mag zijn hier.


Beste rhoov,

Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven? Ik ga graag voor je na wat er aan de hand is en hoe we dit kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wekelijks bellen om 1 ontvanger te krijgen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv ontvanger verbinden met deco X50 mesh Storing : 1 08 okt 2023
DFN-Amigo7x3 Android TV-ontvanger op komst CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 15 sep 2023
Digitale ontvanger Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 24 sep 2022
Kan al twee jaar niet bellen Storing : 5 24 jul 2022
TV ontvanger achter een switch plaatsen is dat mogelijk? CaiWay/Delta Glasvezel modem : 21 31 mei 2019
Advertentie