obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Welke TV's met ingebouwde Tuners zijn er? Welke werken met het digitale signaal van CaiWay/Delta? Hoe is de beeldkwaliteit?
 Onderwerp afdrukken
Programmagids
Adios
Heb jij een TV met een digitale kabeltuner zonder HD, Roberto?
Die waren er in het begin.
Gewijzigd door Adios op 10 januari 2015, 15:58
 
Murgen

Quote

Roberto schreef:

Quote

H D R schreef:

Heb jij een TV met een digitale kabeltuner zonder HD, Robert?
Die waren er in het begin.


Nee zeker niet. Ze komen uit de moderne tijd. Kijk jij op een 32 inch dan snap ik hetCool. Ik kijk hier op een 48 inch en op een klein tv-tje zie je niet veel verschil.


40 en 42 inch, samsung's.
 
Migow
Heb ook altijd op mijn samsung smart tv via coax gekeken. Maar laatste tijd alles via entone. Voordeel meer hd kanalen met fox sport. Tevens uitzending gemist in hd. Maar zowel coax als iptv beide glashelder en kwalitatief gelijkwaardig. En toch kijk ik via entone Smile weer een te vrede kijker via iptv
 
Bordewolf

Quote

Migow schreef:

Heb ook altijd op mijn samsung smart tv via coax gekeken. Maar laatste tijd alles via entone. Voordeel meer hd kanalen met fox sport. Tevens uitzending gemist in hd. Maar zowel coax als iptv beide glashelder en kwalitatief gelijkwaardig. En toch kijk ik via entone Smile weer een te vrede kijker via iptv


Meer HD is precies waar ik op ageer. Ik will niet via een extra decoder. Deze HD-zenders moeten ook op COAX. Dat doet Ziggo nu ook.
Ik zal nooit kiezen voor die entone, al de extra HD kanalen wegen voor mij niet op tegen het zap-gemak van een CI+module met 1 afstandbediening. Daarnaast kan ik mijn eigen teletekst van mijn eigen tv gebruiken.

Zoals ik al zei was het gedonder er ook toen digitale tv in opkomst kwam. Wat was ik blij dat de CI+ module er kwam. Voor mij NOOIT meer een extra decoder.
 
Migow
Denk dat als je geen extra kastje wil idd alleen caiway overblijft voor tv. En ik begrijp je frustaties maar wens je veel succes maar denk dat caiway echt niet alle kanalen foxsport in hd doorgeeft op coax.
En ik gebruik de entone en zap ook maar met 1 afstandsbediening vd entone. En ja daar zet ik ook tv mee aan. En teletekst via entone werkt supersnel. Merk wel dat heel veel gezeik over die entone verspreid wordt door mensen die het zelf nooit gebruik hebben. Ik ben tevreden met mijn entone 515. Maar ook ik zal wel weer een uitzondering zijn Shock
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Quote

Bordewolf schreef:

Quote

Migow schreef:

Heb ook altijd op mijn samsung smart tv via coax gekeken. Maar laatste tijd alles via entone. Voordeel meer hd kanalen met fox sport. Tevens uitzending gemist in hd. Maar zowel coax als iptv beide glashelder en kwalitatief gelijkwaardig. En toch kijk ik via entone Smile weer een te vrede kijker via iptv


Meer HD is precies waar ik op ageer. Ik will niet via een extra decoder. Deze HD-zenders moeten ook op COAX. Dat doet Ziggo nu ook.
Ik zal nooit kiezen voor die entone, al de extra HD kanalen wegen voor mij niet op tegen het zap-gemak van een CI+module met 1 afstandbediening. Daarnaast kan ik mijn eigen teletekst van mijn eigen tv gebruiken.

Zoals ik al zei was het gedonder er ook toen digitale tv in opkomst kwam. Wat was ik blij dat de CI+ module er kwam. Voor mij NOOIT meer een extra decoder.


Dus dat betekent dat je bij Caiway blijft ondanks geen HD Fox. Teletekst is voor jou doorslaggevend. Overigens reageert de Entone wel snel hoor.

We wetenhet allemaal per 1 april of 1 mei met de nieuwe glasvezelpakketten.


beter lezen. Doorslaggevend is het zapgemak met 1 afstandsbediening via mijn eigen tv. Ik wil geen andere klotekastjes aan mijn tv met nog een afstandsbediening. Punt uit.
Op COAX dient Caiway dezelfde mogelijkheden te creeeren tov Ziggo. Dus minimaal ook de Fox Sports zenders allemaal in HD.\

Ik heb wel degelijk zoals vermeld in het begin van digitale televisie via decoders moeten kijken (zoals van Samsung. Humax en Nokia) maar heb me daar vreselijk aan gestoord.
Nu ik een CI+ module heb wil ik echt niet meer terug naar een aparte decoder. Die komen er bij mij niet meer in.

De mensen die zo hard roepen dat die Entone zo perfect is hebben zelf nooit een CI+ module gehad waarschijnlijk

En nee COAX is nog steeds van deze tijd, Ziggo en UPC laten zien dat dit echt geen achterhaald medium is en dat de mogeljkheden wat betreft HD-zenders er wel degelijk zijn.
Caiway zal daarin meemoeten en niet steeds moeten roepen dat je op glas over moet om de HD-zenders te krijgen., Dan snap je werkelijk niets van wat de klant wil.
Gewijzigd door Bordewolf op 10 januari 2015, 19:04
 
Migow
Ik heb zelf ook een ci+ met smartcard acherop me tv zitten dus ik weet wel degelijk waar ik over mee kan praten. En ik kan ook een oordeel geven over de entone. Die gebruik ik ook. De mensen diezo hard roepen dat die entone ruk is hebben deze zelf nooit gebruikt waarschijnlijk. <--- dat kan ik dan ook zeggen!!
 
ronzuid

Quote

Bordewolf schreef:

Quote

Migow schreef:

Heb ook altijd op mijn samsung smart tv via coax gekeken. Maar laatste tijd alles via entone. Voordeel meer hd kanalen met fox sport. Tevens uitzending gemist in hd. Maar zowel coax als iptv beide glashelder en kwalitatief gelijkwaardig. En toch kijk ik via entone Smile weer een te vrede kijker via iptv


Meer HD is precies waar ik op ageer. Ik will niet via een extra decoder. Deze HD-zenders moeten ook op COAX. Dat doet Ziggo nu ook.
Ik zal nooit kiezen voor die entone, al de extra HD kanalen wegen voor mij niet op tegen het zap-gemak van een CI+module met 1 afstandbediening. Daarnaast kan ik mijn eigen teletekst van mijn eigen tv gebruiken.

Zoals ik al zei was het gedonder er ook toen digitale tv in opkomst kwam. Wat was ik blij dat de CI+ module er kwam. Voor mij NOOIT meer een extra decoder.


Begrijp ik hieruit dat Fox international wel in HD te ontvangen is via de Entone?
 
Migow
Yep foxsport kanaal 2 en 4 is via glasvezel in HD
 
ronzuid

Quote

Migow schreef:

Yep foxsport kanaal 2 en 4 is via glasvezel in HD


Wellicht zit ik helemaal mis (en dat geloof ik ongetwijfeld) maar ik dacht in het verleden ergens gelezen te hebben dat als je glasvezel nam je dezelfde zenders zou ontvangen op je coax aansluiting, voor bijvoorbeeld je tv's boven welke je niet via een enten wilt bekijken........
Vriend van mij heeft glasvezel, maar uitsluitend genomen voor het snelle internet, tv kijkt hij via de CI+ module, hij heeft Fox international, is SD dus (ziet er niet uit), jij beweerd dus dat als hij een Entone aansluit hij dan wel HD heeft?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Programmagids', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie