obey-robots.txt
08 December 2016, 15:07
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Welke TV's met ingebouwde Tuners zijn er? Welke werken met het digitale signaal van CaiWay? Hoe is de beeldkwaliteit?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Programmagids

Fredy
Onze televisie heeft een CI-Module met smartcard. HDTV werkt prima, alleen krijg ik geen programmagegevens. Weet iemand de oplossing hiervoor?

Ja Fredy je bent een stap terug in de tijd gegaan omdat je weer via de COAX kijkt. Toch maar weer een tv gids kopen???ROFL

Fredy
Voor mij weer een stap vooruit hoor Roberto. Heerlijk geen last meer van een vastlopende Airties en alle apparatuur bedienen met 1 afstandsbediening. En dat allemaal maar voor € 40,00 incl. telefoon. Yeah. Er is ook een mooi appje voor de tv-gids hoor. Wink

Fredy schreef:

Voor mij weer een stap vooruit hoor Roberto. Heerlijk geen last meer van een vastlopende Airties en alle apparatuur bedienen met 1 afstandsbediening. En dat allemaal maar voor € 40,00 incl. telefoon. Yeah. Er is ook een mooi appje voor de tv-gids hoor. Wink

Thumbs UpWink

Adios
Fredy, zodra Roberto zijn televisie het begeeft en hij ook aan de smart TV gaat, piept hij opeens anders. Onthoudt mijn woorden Smile

Zit al een 2-3 jaar aan de Smart tv. Tegenwoordig zelfs de internetkabel eruit gehaald. Voegt echt niks toe en is gewoon een lokkertje voor de consument.

Snap alleen niet @Fredy dat je geen Entone hebt geeist. Die Airties kastjes waren echt bagger. (Mss daarom nu tevreden met de Entone??)

Fredy
@Roberto, ik hoef helemaal geen kastjes meer. Geen Entone, geen Airties. Geen verschil in beeld met CI-module en smartcard. Geen last meer van blokkerig beeld (gebeurde toch wel regelmatig).

Fredy
Yesssss!!!!!!!!!!!!!!! EPG doet het. Was een kwestie van opnieuw installeren.

Adios
Ik wist het !!!

Bordewolf
Fredy schreef:

Juist. gebruikers van een CI+ module hebben die entone niet nodig. Die entone is een onding. Voor mij ook geen aparte decoders meer aan mijn tv.
Dat Caiway niet inziet dat vanwege die entone heel veel gebruiker op COAX blijven en dat alleen daarom al ook het COAX product een flinke HD-upgrade moet krijgen snap ik niet!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Programmagids', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Highway00:21:37
| Jaco Hage01:13:52
| osuijk02:32:31
| flipje02:49:16
| Migow02:59:35
| 2fast4u05:52:24
| arievree06:03:00
| vossoft06:05:30
| beelkima16:27:55
| GianiV17:58:41
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.