obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo migratie UPC - Cogasgebied
Bordewolf

Quote

Caiway Webcare schreef:

Beste Bordewolf,

Caiway gaat het zenderpakket leveren zoals deze staat vermeldt op www.twentestaptover.nl en aan de klanten in regio Twente is gecommuniceerd.

De recente wijzigingen van Ziggo worden hierin niet verwerkt.

Met vriendelijke groet,

Harma


Dat is dus vele malen minder dan we nu hebben. O.a. Fox Sports niet allemaal meer in HD. Dat is puur belachelijk, Hier heb ik niet om gevraagd!
Had dan liever Ziggo gehouden. Ik betaal liever iets meer dat het goed is dan dat het allemaal halfgebakken is zoals bij Caiway!
 
Adios
Blijkbaar vonden Cogas en Caiway dat niet belangrijk Smile


Je rechten zijn verkwanseld.
 
Migow
En alle wethouders van al die gemeentes met hun handjeklap.
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Quote

Migow schreef:

En alle wethouders van al die gemeentes met hun handjeklap.


Precies en die Wethouders zijn indirect gekozen door gebruiker Bordewolfje. Dus ja nu op de blaren zitten BordewolfjePfft


Ik denk het niet.Wanneer Caiway niet meegaat met de moderne tijd en in het stenentijdperk blijft en niet meekan met wat Ziggo nu doet dan is een andere aanbieder op glasvezel zo gevonden.
Ik betaal liever 15 euro meer voor goede kwaliteit dan te weinig voor rotzooi.
 
Adios
Als je nagaat dat UPC nu al meer dan 100 kanalen biedt op tablet etc.

Bij Caiway moet de vlag nog uit ergens in de zomer als het basispakket beschikbaar komt op tablet ..

Je gaat steeds meer merken dat Caiway het allemaal niet meer bij kan benen ten opzichte van de grote aanbieders.

Ik hoop dat er een hoop geklaag komt van de nieuwe groep klanten uit het Cogas gebied.

Misschien dat dat Caiway nog wakker weet te krijgen .
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Als je nagaat dat UPC nu al meer dan 100 kanalen biedt op tablet etc.

Bij Caiway moet de vlag nog uit ergens in de zomer als het basispakket beschikbaar komt op tablet ..

Je gaat steeds meer merken dat Caiway het allemaal niet meer bij kan benen ten opzichte van de grote aanbieders.

Ik hoop dat er een hoop geklaag komt van de nieuwe groep klanten uit het Cogas gebied.

Misschien dat dat Caiway nog wakker weet te krijgen .


Ik weet het wel zeker. Ik denk dat komende tijd een klachtenstroom van jewelste op gang komt. Ziggo is continu aan het verbeteren en dat gaan de Cogasklanten nu mislopen.
De keuze voor Caiway, die alles niet meer kan bijbenen op COAX-gebied is in die zin een zeer opmerkelijke. Ik denk dat Caiway de komende week een hoos van klachten krijgt uit het Cogasgebied.
 
Adios
Ik zou het al een ramp vinden als sportfan, dat je opeens weer terugmoet naar Engels commentaar op Eurosport 2 als je jaren gewend was aan Nederlands commentaar op deze zender bij Ziggo.


Ik ben dan ook benieuwd of jullie in het Cogas gebied na de omzetting op de coaxkabel, wel Nederlands commentaar houden bij Eurosport 2.
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Ik zou het al een ramp vinden als sportfan, dat je opeens weer terugmoet naar Engels commentaar op Eurosport 2 als je jaren gewend was aan Nederlands commentaar op deze zender bij Ziggo.


Ik ben dan ook benieuwd of jullie in het Cogas gebied na de omzetting op de coaxkabel, wel Nederlands commentaar houden bij Eurosport 2.


Ja, die gaan we behouden.
 
Adios
Blijven jullie dan op het Ziggo kopstation aangesloten?

Caiway heeft Eurosport 2 niet met Nederlands commentaar in zijn streams zitten.
Ik snap er nu helemaal niks meer van.
Gewijzigd door Adios op 11 januari 2015, 09:12
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Blijven jullie dan op het Ziggo kopstation aangesloten?

Caiway heeft Eurosport 2 niet met Nederlands commentaar in zijn streams zitten.
Ik snap er nu helemaal niks meer van.


Ik denk het wel. Ik denk dat Caiway langzamerhand de apparatuur gaat vervangen. We blijven op de Ziggofrequentie.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo migratie UPC - Cogasgebied', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan geen Ziggo Sport kijken op de website en in de app. CaiWay/Delta Glasvezel modem : 3 07 jul 2021
Caiway versus Ziggo Algemeen : 9 25 jan 2020
Ziggo komt weer beschikbaar in het Cogas Twentegebied Algemeen : 9 07 jan 2020
Ziggo schrapt BBC 3 en 4 Algemeen : 3 24 sep 2019
Onderzoek ACM openstellen Ziggo netwerk Algemeen : 16 19 aug 2019
Advertentie