obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
SBS9 goed uit de startblokken
Adios
Meer dan leuk.
Alle technische problemen lossen nu op als sneeuw voor de zon Smile
 
Adios
Waar las jij dat?
 
erickiel
http://derotsmedia.com/2015/01/13/caiway-gaat-eindelijk-nederlandstalig-eurosport-2-doorgeven/


Caiway gaat eindelijk Nederlandstalig Eurosport 2 doorgeven

Zeer binnenkort zal kabelbedrijf Caiway de Nederlandse versie van Eurosport2 gaan aanbieden. Tot nu toe gaven ze de internationale versie door. Dit nieuws komt kort na bekendmaking dat Caiway ook overeenstemming over SBS9 heeft bereikt.

Op 1 juli 2012, twee en een half jaar geleden, lanceerde de Nederlandstalige versie van Eurosport2. Deze versie heeft niet alleen aangepast commentaar, maar ook een afwijkende programmering. Zo is de Bundesliga van augustus 2012 tot dit huidige seizoen exclusief op de Nederlandse versie van Eurosport2 te zien.

Het is niet bekend gemaakt waarom het zo lang heeft moeten duren.
 
Adios
Ik val bijna van mijn stoel.
Ik verwacht ook gelijk een HD versie van Eurosport 2, want de capaciteit op het coaxnetwerk van Caiway is weer aan het groeien lijkt het.

Die maximaal vijf smartcards per abonnement zijn vast ook niet meer ver weg Smile
 
jj1987
Nadat caiway SBS9 op de kabel heeft gezer is het nu wachten op het commentaar hier dat SBS9 rotzooi uitzend!Cheer
 
Migow
Heee Jaco welkom terug Smile Heb nog elke dag schik van jouw aanleg bij mij.

En Eurosport 2 Nederlands heb ik gisteren ook via twitter van webcare gehoord Smile Er zit eindelijk schot in de zaak. Dus ik denk dat het cogasgebied voor de rest van de klanten toch een positieve impuls geeft, want zou toch absurd zijn dat bestaande klanten eurosport 2 ned. niet hebben en in cogasgebied wel Smile
 
Adios
Nu die vijf smartcards nog Smile
 
Adios
Jij hebt de Airties ook nog. Kan je nou op twee televisies IPTV kijken ?
 
Migow
Caiway ondersteund nog geen 2e box. Hele tijd geleden waren ze al aan het testen, maar zal wel op laag pitje staanwant hoor niks meer. Kwestie van switch er tussen, want vodafone krijgt het wel voor elkaar met meerdere entone kastje.
 
Adios
Stapel Entone boxjes = stapel problemen .

Liever niet Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SBS9 goed uit de startblokken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Animo 7x - is er een goed alternatief? Interactieve TV, Pay Per Event : 6 27 mrt 2022
Nieuwe ab amino werkt niet helemaal goed Hardware instellingen : 3 06 mrt 2019
Goed TV stopt per 6 december 2015 Algemeen : 3 07 dec 2015
Caiway als enige aanbieder nog geen akkoord over SBS9 Welke zender wil je er nog bij hebben? : 101 02 feb 2015
SBS9 trapt met filmmarathon af Welke zender wil je er nog bij hebben? : 8 02 jan 2015
Advertentie