obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Klantenservice Caiway goede informatie ja/nee
Highway
Het zou me verbazen als ze nu opeens wel reageren.
Handtekening
Wink
 
Migow
Soms wel als je het woord webcare maar vermeld haha
 
Egeels
Op 21 en 29 januari via de website een vraag gestuurd. Via noreply@caiway.nl antwoord gekregen dat de vraag is geregistreerd onder een M-nummer.
Verder geen reactie gehad......
 
Migow
Egeels dat kan ik beamen dat je via website iets stuurt het lang kan duren. Als je twitter hebt werkt het supersnel. Gewoon twitteren naar www.twitter.com/caiway
 
Caiway Webcare
Beste Highway,

Met de migratie van Twente worden alle abonnementen in fases verwerkt. Dit is gekoppeld aan de migratie datum.

Jij meldt dat op 25 februari jouw migratie is. Dit hout in dat je het pakket voor 15 februari in huis zal krijgen. Vanaf dat moment is het mogelijk om in www.mijncaiway.nl aanpassingen te kunnen doen.

Hopende je voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout.
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Highway
Bedankt voor de reactie. Ik wacht nog even rustig af.
Handtekening
Wink
 
Migow

Quote

Highway schreef:

Het zou me verbazen als ze nu opeens wel reageren.


Nou verbaas je maar haha Smile
 
Highway
Iemand heeft ze er vast op geattendeerd. Thumbs Up
Handtekening
Wink
 
Migow

Quote

Highway schreef:

Iemand heeft ze er vast op geattendeerd. Thumbs Up

Was het van plan, maar erewoord: niet gedaan!! Bye-happy
 
Caiway Webcare
We lezen inderdaad mee.

@Highway we gaan graag voor je na wanneer we het pakket gaan leveren. Kan je hiervoor je adresgegevens via een PB aan ons sturen?

Met vriendeijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klantenservice Caiway goede informatie ja/nee', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie