obey-robots.txt
03 December 2016, 16:38
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Caiway? Post hier je Caiway klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Contact met Klantenservice Caiway
Ik ben goed geholpen Ik ben goed geholpen 44%[4 stemmen]
Ik ben slecht geholpen Ik ben slecht geholpen 44%[4 stemmen]
Ik ben redelijk geholpen Ik ben redelijk geholpen 11%[1 stem]
Ik ben niet geholpen (duurde te lang) Ik ben niet geholpen (duurde te lang) 0%[0 stemmen]
Totaal aantal stemmen : 9
 Onderwerp afdrukken

Klantenservice Caiway goede informatie ja/nee

Highway
Als aankomende abonnee heb ik nu een paar keer contact gehad met de klantenservice van Caiway.
Hieronder mijn ervaringen zowel positief als negatief.

(Webcare wordt niet in deze review meegenomen. Webcare en Klantenservice zijn 2 verschillende zaken.)

Je eigen ervaring is ook welkom en/of maak gelijk gebruik van de enquête bovenaan de pagina.

Welke conclusies er voor de klantenservice van Caiway te trekken zijn laat ik aan Caiway over. In ieder geval ontstaat er een overzicht waar ze hun kennis nog op bij kunnen spijkeren en in welk opzicht ze het goed doen.

  • + Vraag over aansluiten glasvezel prima beantwoord. Zie, Hoe Genexis glasvezelmodem aan te sluiten.
  • - Verwarring over welk pakket je ziet in Twente. Gegeven antwoord was fout! Zie, Caiway Glasvezel vragen en vergelijk
  • - Gebeld omdat het 14 dagen later is na de bestelbevestiging. Volgens de mail zou ik na 14 dagen een brief met daarin alle benodigde informatie over het activeren en installeren van uw Alles-in-1 Glas pakket ontvangen. Dit blijkt pas 14 dagen voor de aansluitdatum te zijn. Maar ik wil graag alvast een account om mijn email adres aan te maken en te kijken op het interne caiway forum. Helaas dit kan pas 14 dagen voor de daadwerkelijke aansluiting. Oh en het forum is openbaar daar hoeft u geen klant voor te zijn. Eheh, dat gaat via mijncaiway en daar kan ik dus niet in meneertje!!


Zo nu eerst gourmetten. Iedereen een goede en veilige jaarwisseling toegewenst!!
Highway

Sinds 14 februari 2015 abonnee bij Caiway omdat Cogas gestopt is met Ziggo in Twente.
HD ontvanger Humax 5300C is binnen, nog niet aangesloten. Glas G100 werkt prima, echter het ip adres verandert te vaak. Telefonie werkt prima. TV ontvangst prima.

CaiWay niet uw provider?
Kijk dan op www.Gebruikers.eu of daar uw provider tussen staat
 
Highway
De opleverdatum komt dichterbij. Toch nog maar weer eens de bevestigingsmail van 15 december erbij gepakt.

Geachte heer ...,

Hartelijk dank voor uw bestelling. Wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen. Zodra uw bestelling is verwerkt, ontvangt u een brief met daarin alle benodigde informatie over het activeren en installeren van uw Alles-in-1 Glas pakket. Uw Alles-in-1 Glas installatiepakket wordt binnen twee weken na het plaatsen van de bestelling geleverd. Heeft u bij uw bestelling gekozen voor een latere ingangsdatum, dan ontvangt u het installatiepakket voor de ingangsdatum van uw abonnement.

Hieronder vindt u een overzicht van uw bestelling:


Kennelijk is de bestelling nog steeds niet verwerkt. Er is hier nog steeds geen brief binnen.
Ik ga me nog niet boos maken, dat komt nog wel als het mis gaat. Aan de andere kant het kan ook zo maar goed gaan.
Highway

Sinds 14 februari 2015 abonnee bij Caiway omdat Cogas gestopt is met Ziggo in Twente.
HD ontvanger Humax 5300C is binnen, nog niet aangesloten. Glas G100 werkt prima, echter het ip adres verandert te vaak. Telefonie werkt prima. TV ontvangst prima.

CaiWay niet uw provider?
Kijk dan op www.Gebruikers.eu of daar uw provider tussen staat
 
Migow
wanneer ga je precies over??
 
Highway
25 februari.
Highway

Sinds 14 februari 2015 abonnee bij Caiway omdat Cogas gestopt is met Ziggo in Twente.
HD ontvanger Humax 5300C is binnen, nog niet aangesloten. Glas G100 werkt prima, echter het ip adres verandert te vaak. Telefonie werkt prima. TV ontvangst prima.

CaiWay niet uw provider?
Kijk dan op www.Gebruikers.eu of daar uw provider tussen staat
 
Bordewolf
Telefonische service:

- Er werd mij een super glasvezelaanbieding aangeboden voor Twente die slechter was tov de rest van Nederland!
- Geen enkel begrip voor Twentenaren en de situatie waarin we in het Cogasgebied zitten. Geen glasvezelaanbiedingen. Hun antwoord: glas en COAX zijn aparte pakketten meneer
- Geen duidelijkheid waarom ik bij glas niet de nieuwsgroepen, smartcards en virusscan gratis kreeg. Neem nu het pakket G100. Daar kijk je volledig via COAX. Waarom moet ik dan bij een glaspakket opeens huur betalen over smartcards? Lijkt me onredelijk tov mijn buurman die COAX neemt en de kaarten wel gratis krijgt.
- Geen begrip voor het feit dat ik de entone gratis wou omdat ik nu geen interactieve (VOD-diensten) diensten kon afnemen via COAX, wat bij Ziggo wel gratis kon.

+ Goede afhandeling bestelling COAX-pakket, goede informatie daarover.

Webcare:

Totaal geen inlevingsvermogen en geen bereidwilligheid en ronduit arrogant. Gisteren om Twitter weer 3 vragen over Fox Sports 2, 4 en 6 in HD op COAX. Bij Ziggo geregeld, bij Caiway opeens niet meer.
Hun antwoord: stap maar over op glas. Bleek iemand al G100 te hebben, maar ja daar kijk je ook volledig via COAX....
Totaal niets doen ze om het wel voor elkaar te krijgen voor de Cogas-klanten. Verplichte overstap reageerde iemand, maar niets is geregeld. En zo is het.
Door de 30 analoge kanalen (of een deel) af te schakelen kan men makkelijk die HD-zenders erbij prikken, iedereen weer tevreden.

Je krijgt de indruk dat Caiway in de loop der jaren alles kon doen wat ze wilden. De klant stond niet centraal, maar de kassa.
 
Adios
Caiway loopt op diverse gebieden hopeloos achter. Wel heb ik het gevoel dat ze weer meer in de coaxkabel investeren en het slechts een kwestie van tijd is, dat er meer HD kanalen op de coaxkabel worden doorgegeven.

Je merkt nu echt dat er keuzes gemaakt worden. Er zijn tenslotte HD versies beschikbaar van Syfy, Brava, Mezzo, Travel Channel, BBC3 en BBC 4, WDR, NDR, en de Franse zenders.

Alleen geeft Caiway ze niet door.
 
Bordewolf
H D R schreef:

Caiway loopt op diverse gebieden hopeloos achter. Wel heb ik het gevoel dat ze weer meer in de coaxkabel investeren en het slechts een kwestie van tijd is, dat er meer HD kanalen op de coaxkabel worden doorgegeven.

Je merkt nu echt dat er keuzes gemaakt worden. Er zijn tenslotte HD versies beschikbaar van Syfy, Brava, Mezzo, Travel Channel, BBC3 en BBC 4, WDR, NDR, en de Franse zenders.

Alleen geeft Caiway ze niet door.

Ik kan alleen maar zeggen laten we het hopen. Laat ik overigens wel benadrukken dat ik verder tevreden ben over de internetsnelheid, de normale zenders en de telefonie (afgezien draaien netnummer).
Het basic-product doet het, maar ik merk wel dat Caiway de komende paar maanden heeeeeeeeeel veeeeeeeel moet doen om op niveau Ziggo te komen danwel deze weer te ontstijgenn
 
Migow
Highway schreef:

25 februari.

Dan heeft caiway nog ff de tijd bij jou Smile als ze hun woord nakomen zou volgende week alles bezorgd moeten worden. Dus nog ff wachten Smile
 
Highway
Migow schreef:

Highway schreef:

25 februari.

Dan heeft caiway nog ff de tijd bij jou Smile als ze hun woord nakomen zou volgende week alles bezorgd moeten worden. Dus nog ff wachten Smile


Zodra uw bestelling is verwerkt,


Hoe lang moet dat verwerken duren dan? Mijn bestelling zit toch al lang in de administratie van Caiway. Dat ze die dozen met modem/ontvanger nog niet afsturen daar ben ik alleen maar blij om. Anders begint die Eucalypta, die hier totaal overbodig rondloopt, alleen maar te mekkeren.

Door bijtijds te bestellen en dus voor de hausse uit te lopen had ik verwacht rustig in mijncaiway te kunnen rondneuzen en alvast een paar email adresjes veilig te stellen voordat ze weg zijn.

Op zijn minst had er even per post een welkomstbrief afgeleverd kunnen worden. Die mail is ook zo vaag als wat en is voor meerdere uitleg vatbaar. En zoals ik inmiddels ondervonden heb is de uitleg van de klantenservice niet altijd de juiste.
Highway

Sinds 14 februari 2015 abonnee bij Caiway omdat Cogas gestopt is met Ziggo in Twente.
HD ontvanger Humax 5300C is binnen, nog niet aangesloten. Glas G100 werkt prima, echter het ip adres verandert te vaak. Telefonie werkt prima. TV ontvangst prima.

CaiWay niet uw provider?
Kijk dan op www.Gebruikers.eu of daar uw provider tussen staat
 
Migow
Dat kan wel eens lang duren. Wellicht belletje helpdesk maar weer? Want via twitter wil je niet, maar daar heb ik altijd de beste zaken mee gedaan. En ik weet dat caiway hier wel eens mee leest dus caiway webcare zoek het even uit voor highway zou ik zeggen !!!! Clap
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klantenservice Caiway goede informatie ja/nee', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Open VPN verbinding met Caiway Algemeen 5 29 november 2016, 21:00
Caiway glas only IPTV via eigen switch Hardware instellingen 3 17 november 2016, 12:12
Excuus mail Caiway Storing 10 04 november 2016, 14:19
Caiway TV Algemeen 2 05 oktober 2016, 18:35
Pas op bericht "Nieuwe Caiway Veilig Internet omgeving" Algemeen 7 23 september 2016, 19:51
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bordewolf00:12:23
| Jaco Hage00:30:05
| Cees01:56:01
| 2fast4u02:58:40
| Airrider03:36:11
| vossoft03:56:49
| Highway06:29:14
| erickiel06:33:05
| arievree07:43:51
| flipje08:35:06
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.