obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
BBC HD zonder vertelstem
mkuivenhoven
De BBC HD die Caiway levert is de variant met vertelstem voor blinden. Dat maakt het kijken naar deze zenders echt tenenkrommend. De non-HD variant kijken is ook niet echt fijn. Hebben jullie een oplossing hiervoor??
 
jj1987
Dit is een instelling die je kan wijzigen. Er zitten 2 audio streams onder deze zender waaronder 1 voor slechthorenden. Dit kun je wijzigen in het menu van de tv. Als je een samsung hebt zoals ik dan kun je tijdens het kijken van de zender de knop "tools" indrukken en dit wijzigen bij audio. Succes!
 
tonlaan
Ik zit met hetzelfde probleem de blinden stem op BBC,iemand enig idee hoe ik de andere audio stream krijg met een Humax HD recorder?
 
Adios
Nergens last van. Is echt een foute instelling van jouw Humax.
 
jj1987
Op de afstandsbediening zit een knopje linksonder met een luidsprekertje met een vraagteken. (Tweede knopje bovenste rijtje). Met een humax 5200c afstandsbediening dan.
Als je daarop drukt kun je de audiostream wijzigen.

Quote

tonlaan schreef:

Ik zit met hetzelfde probleem de blinden stem op BBC,iemand enig idee hoe ik de andere audio stream krijg met een Humax HD recorder?
 
tonlaan
Gevonden, en volgens mij werkt het, bedankt
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'BBC HD zonder vertelstem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Zonder COAX geen glasvezel abonnement ! Klacht over CaiWay/Delta : 31 16 dec 2014
CaiWay Glasvezel zonder COAX CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 8 12 nov 2014
Bijna alle TV zenders zonder Dolby Digital LFE subwooferkanaal Digitale radio of televisie storing : 2 16 feb 2014
uitzending gemist terug kijken op de Sony Bravia smart tv zonder Caiway interactieve tv Digitale radio en televisie, tips & truuks : 3 07 nov 2013
Advertentie