obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Caiway als enige aanbieder nog geen akkoord over SBS9
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Ik dacht gewoon dat ze het Ziggo aanbod hielden maar dan met de naam Caiway eraan. Maar nu lees ik toch over tijdelijk alleen analoge televisie in Twente totdat ze gekoppeld worden aan Caiway digitale televisie.

Dus de mensen die nu al IPTV hebben van Caiway kunnen dus Eurosport 2 HD in Twente bekijken?

Nee op glas is Eurosport 2 HD niet beschikbaar, dat is een ander product.

Op COAX blijft Eurosport 2 HD met nederlands commentaar ook na de migratiedatum.
 
Migow
Ja geweldig. De rest van caiway blijft eurosport 2 op de coax zonder ned. Commentaar houden. Haha. Het is net de belastingdienst: makkelijker kunnen we het niet maken Clap. Ps. Weer een dag verder zonder sbs9.
 
erickiel
blijf het jammer vinden dat het zolang duurt HBO heeft ook zo lang geduurd en maar een kanaal in HD andere aanbieders alles in HD en Go diensten

Waar blijft de goede oude tijd dat caiway altijd als eerste was
 
Adios
Ik vind dat in 2015 alle kanalen waarvan een HD versie is, deze standaard beschikbaar moet zijn. 4K staat al om de hoek.

Dat je met droge ogen in 2015 nog geen HD versie biedt van alle Film1 kanalen en Eurosport 2 en Syfy en HBO op de coaxkabel vind ik ronduit niet kunnen.

En SBS9 alleen in SD op de coaxkabel zou ik echt amateuristisch vinden.
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Ik vind dat in 2015 alle kanalen waarvan een HD versie is, deze standaard beschikbaar moet zijn. 4K staat al om de hoek.

Dat je met droge ogen in 2015 nog geen HD versie biedt van alle Film1 kanalen en Eurosport 2 en Syfy en HBO op de coaxkabel vind ik ronduit niet kunnen.

En SBS9 alleen in SD op de coaxkabel zou ik echt amateuristisch vinden.


Je vergeet Fox Sports allemaal in HD zoals ook bij UPC en Ziggo gebeurd
 
breaker
"Caiway, dat recent zo onder vuur lag wegens het ontbreken van SBS9 en Disney Channel, geeft als enige grotere kabelmaatschappij wel France 24 door. In Parijs heerst een staat van beleg.

Vrijdag staan vrijwel alle nieuwsuitzendingen in het teken van een zeer gespannen situatie rondom de terroristen die in Parijs een aanslag pleegden op Charlie Hebdo. De Franse nieuwszender France 24, waarvan ook een Engelstalig kanaal is, zit er het dichtst bovenop. Caiway geeft France 24 English door via kanaal 223. De zender zit weliswaar niet op de grote kabelnetten, maar toch kan iedereen deze bekijken. France 24 zendt namelijk naast de satelliet Astra (ook te zien bij CanalDigitaal en TV Vlaanderen) ook live uit via youtube. en Smart tv. UPC heeft laten weten dat de zender helaas niet zomaar tijdelijk voor doorgifte beschikbaar is.
CAIWAY BUITENBEENTJE FRANSE TELEVISIE
Ook de Franse omroep France 2 heeft een doorlopende nieuwsuitzending, die ook door TV5 Monde wordt overgenomen. Die zender is ook free to air via de satelliet (5 graden west) te zien. Via de kabel in Nederland is France 2 ook te zien bij Delta (Zeeland), Caiway en (voorlopig althans nog omdat fusiepartner UPC die niet doorgeeft) bij Ziggo. Opmerkelijk is dat Caiway weliswaar (nog) geen overeenkomsten heeft met Disney Channel en SBS9, maar wel het veruit grootste pakket met (Belgisch-)Franse zenders. Naast TV5 Monde heeft Caiway als énige RTBF 1 én 2, France 24 (English) evenals France 2 én France 3 in het zenderaanbod beschikbaar."
Bron:totaaltv


Wel goed dat Caiway dit gelijk doet. Dit was ook het geval bij de aardbeving in Japan hadden ze ook gelijk de Japanse nieuwszender op de kabel.
 
Adios
Volgens mij zit France24 in een duur pluspakket.
 
Bakstenen
Wat mis ik toch een hoop in mijn leven ,hoeveel zenders zijn er wel niet bij de Cai en je leven heeft geen zin als SBS 9 er niet op zit,wat gebeurd er als er een week geen tv is?
 
Bordewolf

Quote

Bakstenen schreef:

Wat mis ik toch een hoop in mijn leven ,hoeveel zenders zijn er wel niet bij de Cai en je leven heeft geen zin als SBS 9 er niet op zit,wat gebeurd er als er een week geen tv is?


Behoorlijke onzinpost dit. We nemen nu eenmaal COAX af van Caiway (in Cogasgebied straks verplichte overstap).
Je mag gewoon van je kabelaar verwachten dat hij zich volle bak inzet voor nieuwe nederlandse zenders en zeker wanneer deze ziet dat deze zenders bij de ander aanbieders ook beschikbaar zijn per 1 januari.
Wat de content ook mag zijn (in dit geval toch mooie films en series in HD!) doet er niet toe.

Caiway laat hun klanten zwaar in de kou staan, dat geldt zeker voor de Cogasklanten. Die zijn van Ziggo anders gewend.
Ik heb al gezegd dat ik Caiway een probleem heeft wanneer Fox Sports niet volledig in HD blijft op COAX zoals Ziggo dat nu wel heeft.
 
Bordewolf

Quote

breaker schreef:

"Caiway, dat recent zo onder vuur lag wegens het ontbreken van SBS9 en Disney Channel, geeft als enige grotere kabelmaatschappij wel France 24 door. In Parijs heerst een staat van beleg.

Vrijdag staan vrijwel alle nieuwsuitzendingen in het teken van een zeer gespannen situatie rondom de terroristen die in Parijs een aanslag pleegden op Charlie Hebdo. De Franse nieuwszender France 24, waarvan ook een Engelstalig kanaal is, zit er het dichtst bovenop. Caiway geeft France 24 English door via kanaal 223. De zender zit weliswaar niet op de grote kabelnetten, maar toch kan iedereen deze bekijken. France 24 zendt namelijk naast de satelliet Astra (ook te zien bij CanalDigitaal en TV Vlaanderen) ook live uit via youtube. en Smart tv. UPC heeft laten weten dat de zender helaas niet zomaar tijdelijk voor doorgifte beschikbaar is.
CAIWAY BUITENBEENTJE FRANSE TELEVISIE
Ook de Franse omroep France 2 heeft een doorlopende nieuwsuitzending, die ook door TV5 Monde wordt overgenomen. Die zender is ook free to air via de satelliet (5 graden west) te zien. Via de kabel in Nederland is France 2 ook te zien bij Delta (Zeeland), Caiway en (voorlopig althans nog omdat fusiepartner UPC die niet doorgeeft) bij Ziggo. Opmerkelijk is dat Caiway weliswaar (nog) geen overeenkomsten heeft met Disney Channel en SBS9, maar wel het veruit grootste pakket met (Belgisch-)Franse zenders. Naast TV5 Monde heeft Caiway als énige RTBF 1 én 2, France 24 (English) evenals France 2 én France 3 in het zenderaanbod beschikbaar."
Bron:totaaltv


Wel goed dat Caiway dit gelijk doet. Dit was ook het geval bij de aardbeving in Japan hadden ze ook gelijk de Japanse nieuwszender op de kabel.


Mijn conclusie is dan dat je niet snapt wat de klant wilt. Tijden een dergelijke aardbeving kan ik prima uit de voeten met de Nederlandse zenders. Dat geldt ook voor wat er in Frankrijk gebeurd.
Ik vind het belangrijk dat ik op COAX veel HD zenders heb zoals bij Ziggo. Daar is dat prima voor elkaar. Caiway loopt daarin ver achter.
Schermen met hun glasvezelproduct is vreemd, ze roepen immers zelf dat dat een ander product is! Allemaal dikke prima maar ik ga niet meer via een entone kijken of wat voor extra kastje dan ook.

Ik ben ooit begonnen met digitaal kijken via een Nokia boxje. Dat was mij toen ook al een doorn in het oog, extra afstandbedieningen etc.
Ik werd pas echt blij toen ik een tv kreeg met CI+ module. Zappen via 1 afstandbediening zonder geklooi met geluid en zappen, teletekst etc.

Ik wil dus NOOIT meer terug naar een situatie waarin ik weer een aparte decoder moet gebruiken. Ik blijf dus COAX kijken ook wanneer ik het glaspakket onverhoopt ga afnemen van Caiway.
Ik verwacht dan ook dat Caiway op COAX ook mee gaat met de tijd en daar net als Ziggo ook hun HD zenders daar beschikbaar maakt. Dus ook Fox Sports allemaal in HD (alle zes zenders!), maar ook ARD, ZDF, 24 Kitchen, ScyFy, 13th Street etc.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway als enige aanbieder nog geen akkoord over SBS9', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Advertentie