obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Caiway als enige aanbieder nog geen akkoord over SBS9
Adios
En maar dik innen iedere maand.

Daar is Caiway goed in.
Maar zijn product up to date houden, toe maar !!
 
tvalien
Ook ik heb geinformeerd naar Caiway, met inderdaad de tekst, "wij zijn in onderhandeling". Hoezo onderhandeling? SBS vraggt aan de regering toestemming voor het uitzenden van een kanaal. Het kanaal wordt vrij op de kabel gegeven. Dus kan Caiway gewoon via het basispakket gaan uitzenden, maar moeten, al is het maar tijdelijk, op een niet gereserveerde kanaal gaan zitten. Dat deden zij ook toen Fox tv ging uitzenden. Zij deden dat eerst op kanaal 20 en waarom is Fox wel gelijk op de kabel gekomen? Nee, Caiway loopt gewoon het publiek te belazeren door te zeggen, wij zijn in onderhandeling. Bovendien spreken zij zichzelf tegen, want verderop in hun antwoord staat dat het binnenkort wordt doorgegeven, alleen niet wanneer, dat spreekt elkaar toch tegen, dan is er ook geen onderhandeling? Zij hebben gewoon geen zin om met de feestdagen zoveel moeite te moeten doen om Sbs9 beschikbaar te maken! Zitten liever lui oliebollen te vreten! Die nieuwe directeur is totaal niet bezig met serviceverlenen naar zijn klanten en dat doet Ziggo wel!! Deze zet Sbs9 gelijk op de kabel.

Ik vind ook dat je, vanwege je woonplaats, gedwongen bent om bij Caiway te blijven. Voelen zij daarom zo oppermachtig en onverschillig?
 
breaker
Ik ben bang dat ik SBS9 eens niet gaat missen. Weer een commerciële zender erbij. De films die hun gaan uitzenden zit toch vol met reclame.

Laten we gewoon wachten. We weten de oorzaak niet waarom het kan ook aan SBS liggen. Maar wij als Nederlanders moeten gelijk de schuld geven.

Er zijn meer aanbieders die vanaf 1 januari geen SBS6 hebben.

Heb liever dat Europoort 2 in HD komt daar wacht ik al een langere tijd op.
 
Migow
Dat sbs9 wellicht ook weer een zinder is waar je niet wild van wordt snap ik, maar dat caiway altijd heel en heel erg lang moet onderhandelen begrijp ik echt niet.
Eurosport 2 zijn ze al 2,5 jaar mee bezig.
En elke andere provider heeft wel een deal afgesloten over SBS9 en caiway niet. Daar gaat het om en dat is / wordt gewoon een beetje lachwekkend!!

De consument bepaalt zelf wel ofdat men naar die zender wil kijken, alleen wij krijgen de kans zelfs niet.
 
tvalien
Inderdaad is het geen verrijking qua zender aanbod, maar het gaat om het principe, dat wij als klant, de keuze moeten hebben, dat wanneer het op de Nederlandse kabel wordt doorgegeven, ook de zender moeten kunnen bekijken. Dat is ook een serviceverlening en niet alleen maar pochen met glasvezel e.d. en wel berichten sturen dat je weer meer voor de kabel moet betalen. Dat vergeten zij niet!!

Inderdaad is Caiway geen koploper meer, wat betreft zenderaanbod en serviceverlenen. Hebben zeker grote moeite met Ziggo/upc. Nu voor mij mag Caiway overgenomen worden door Ziggo. Deze let echt op de kijkers...
 
Bordewolf
Er zit een volgevreten directeur die totaal geen interesse heeft in wat er gebeurd in zijn toko. Wanneer je toch directeur bent dan vraag je toch aan de onderhandelaar hoe het er mee staat en zorg je toch dat je er op stuurt dat deze voor 1 januari klaar is zodat de zender voor de klant kan worden doorgegeven.

Wellicht zitten beiden op de wintersport: de directeur en de onderhandelaar. De klanten kunnen stikken.

Zo is het ook met Fox Sports GO, Fox-zenders in HD en Fox Sports 6, HBO GO en Film 1. Er is totaal geen vooruitgang te bekennen.
Minachtig naar de klanten!
 
Migow
Op de site is al een tijdje te lezen:
HBO Go wordt naar verwachting uiterlijk in maart 2015 geïntroduceerd
FOX Sports Go wordt naar verwachting uiterlijk in maart 2015 geïntroduceerd.

Dus dat is wel geregeld, maar waarom het dan nog zolang moet duren??
Diverse malen hierover getweet met webcare, want heb fox sport al een hele tijd en warrig verhaal dat het ook nog technisch allemaal gerealiseerd moet worden.
Ja er zal geïnvesteerd moeten worden, maar ja als je bij wil blijven tov andere providers dan zal je ook moeten investeren
 
Migow
Maar Roberto gelukkig hebben we dit prachtige forum nog!! Een goed 2015 voor alle leden. En dat caiway dit jaar het licht maar mag zien haha
 
Adios
De minachting naar klanten druipt er al jaren vanaf bij Caiway.
Als ik daar een lijst van maak heb je gelijk vijf bladzijden vol.

Het is voor mij onbegrijpelijk dat Caiway niet met de voortschrijdende techniek mee wil gaan.
Mijn televisie heeft al twee smartcards nodig, maar Caiway weigert halsstarrig, meer dan drie smartcards op 1 abonnement.
Als ik vraag waarom wordt er gezegd dat het registratiesysteem maximaal drie smartcards aan kan.
Deze reden hoorde ik drie jaar geleden ook al.
Is het dan in drie jaar niet mogelijk om dat systeem te upgraden, Caiway?
 
Caiway Webcare

Quote

H D R schreef:

Het is voor mij onbegrijpelijk dat Caiway niet met de voortschrijdende techniek mee wil gaan.
Mijn televisie heeft al twee smartcards nodig, maar Caiway weigert halsstarrig, meer dan drie smartcards op 1 abonnement.
Als ik vraag waarom wordt er gezegd dat het registratiesysteem maximaal drie smartcards aan kan.
Deze reden hoorde ik drie jaar geleden ook al.
Is het dan in drie jaar niet mogelijk om dat systeem te upgraden, Caiway?


Beste HDR,

Het klopt dat wij administratief niet meer dan 3 kaarten per abonnee kunnen registreren. Echter is deze beperking niet door het systeem maar door het beleid wat Caiway voert.

Daarnaast kan er bij Caiway wel meerdere kaarten worden genomen allen zal bij de 4de kaart het volledige abonnement wat op deze kaart komt te staan moeten worden betaald. Dan bij deze 4de kaart kan je tegen duplicard kosten weer een 5de en 6de kaart nemen.

De reden dat wij voor dit beleid met smartcards kiezen heeft te maken met het fraude gevoeligheid dat kaarten die voor 1 adres bedoeld zijn op andere adressen gebruikt kunnen/gaan worden.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway als enige aanbieder nog geen akkoord over SBS9', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Advertentie