obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
entone geeft hard disk error
dekneet
onze entone geeft regelmatig error harddisk,al een aantal keren gereset,en stroomkabel los gehaald dan doet ie het weer voor een keer opnemen
ook als ik de disk wil formateren geeft het menu scherm aan dat ie de disk niet kan vinden of uitgeschakeld heeft

wat is hier aan te doen ??
 
Caiway Webcare
Beste dekneet,

Kunt u het volgende uitvoeren:

- Entone opnieuw starten (van de stoom afhalen).
- Opstart meldingen in de gaten houden op (eventuele) fouten.
- Direct na het opstarten de Fabrieksinstellingen herstellen. (Let op: Alle bestaande instellingen en opnamen zijn hiermee definitief verwijderd!)

Zou u de resultaten hiervan willen meedelen en of dit wel een verschil maakt?
Mocht dit geen verbetering opleveren ontvangen wij graag via een PB bericht uw postcode + huisnummer om in contact te komen.

Met vriendelijke groet,

Nitin
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Wat is het toch een fijn ding die Entone.

Ik kan geen forum bekijken of ik lees over vastlopers, mislukte opnames, haperend beeld, slechte apps.

Nee, echt een gouden greep van Caiway, die Entone ..........
 
erlinden

Quote

HDR schreef:

Wat is het toch een fijn ding die Entone.

Ik kan geen forum bekijken of ik lees over vastlopers, mislukte opnames, haperend beeld, slechte apps.

Nee, echt een gouden greep van Caiway, die Entone ..........


Mensen zijn meer geneigd om negatieve ervaringen te posten dan positieve. Daarom tref je bij het zoeken op Entone veel problemen aan.

Ten eerste, het is een apparaat (wat net als elk ander apparaat kapot kan gaan) en software is niet foutloos.

Zelf heb ik de 515 en ik vind het een echte verademing hoe snel hij opgestart is (in vergelijking met mijn oude Humacx 5050C). Kanalen switchen gaat prima, hooguit ben ik over het spoelen niet heel enthousiast (maar wat boeit dat...).
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'entone geeft hard disk error', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino error E600-0 Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 apr 2020
Netflix geeft via wifi geen surround Hardware instellingen : 15 11 mrt 2020
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
Advertentie