obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Eurosport 2
ronzuid
Hallo,

geen idee of ik in het goede forum zit maar bij deze mijn vraag;

is Eurosport 2 niet overal gelijk?
Mijn maatje in Enschede (volgens mij via KPN), kijk nu op Eurosport 2 naar Real Madrid met NL commentaar.
Als ik bij Caiway Westland in de Guide kijk staat er Basketbal live.
ik zou ook wel Eurosport 2 willen nemen maar begrijp ik nou goed dat er verschillen in zitten?
 
Adios
Caiway geeft niet de Nederlandse versie door van Eurosport 2.
Je hebt ook geen Nederlands commentaar bij Caiway zoals bij de andere aanbieders.

Al jaren geef ik aan dat ik Nederlands commentaar wil, maar Caiway heeft daar tot nu toe niets mee gedaan.
 
Bordewolf

Quote

HDR schreef:

Caiway geeft niet de Nederlandse versie door van Eurosport 2.
Je hebt ook geen Nederlands commentaar bij Caiway zoals bij de andere aanbieders.

Al jaren geef ik aan dat ik Nederlands commentaar wil, maar Caiway heeft daar tot nu toe niets mee gedaan.


Vrij simpel Caiway heeft een contract voor de europese zenders Eurosport 2.

Hadden ze een contract gehad voor de Nederlandse zender Eurosport 2 dan hadden we geen probleem gehad.

maar je de europese zal wel goedkoper zijn... Zo loopt Caiway achter bij alle aanbieders. Bovendien is Eurosport 2 bij Ziggo, UPC en vele andere aanbieders bovendien in HD.
 
Adios
Ik vind nu Caiway steeds groter wordt het met Cogas gebied erbij dat Caiway zijn televisieproduct weleens wat meer mag aanpassen aan de eisen van deze tijd.
Meer HD zenders, meer smartcards, etc
 
Migow
Ja we zijn in onderhandelingen haha dit is standaard antwoord als je dat vraagt. Maar ik vraag me dan af wie dan bij caiway die onderhandelingen doet. Die had er bij elk ander bedrijf er allang uitgelegen.
 
Adios
Ik vind het zeer storend. Bij mij buurman die UPC heeft, is gewoon Nederlands commentaar op Eurosport 2 en wordt deze ook nog eens doorgegeven in HD.

Ik ervaar het toch als vermoeiender, heel de tijd naar Engels commentaar luisteren.

Blijkbaar interesseert Caiway dit geen fluit.
 
Adios
Terug waarvan? Smile
 
Migow
En hotspot niet te vergeten Roberto Smile. Als ik elke keer zo negatief was en keuze had dan was ik allang weg geweest, maar goed zo denk ik er over. Maar bij upc kun je maar 2 extra smartcards krijgen dus zo slecht is het nog niet bij caiway Annoying
 
Migow
Fox sport go en alle tv kanalen op tablet of telefoon. Interactief via coax. Wie bied er nog meer.en dan je nog steeds ergeren bij caiway. Schiet mij maar af HelplessStress
 
Migow
Ik geef het op, want als ik de keuze had was ik me nu aan het aanmelden op de site haha Een horizon box en heel veel films kijken. Wow het einde. Ownee HDR moet 2 smartcards voor zijn tv hebben. Wij nemen het gewoon op met onze entone die alleen bij jou en mij geweldig werkt haha
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Eurosport 2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Discovery en Eurosport hoe lang nog? Algemeen : 4 28 apr 2017
Eurosport 2 Zender van de maand juni Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 09 jun 2015
Geen MotoGP bij Caiway op Eurosport bij Caiway op Eurosport 2. Welke zender wil je er nog bij hebben? : 7 20 apr 2015
Eurosport 2 NL Welke zender wil je er nog bij hebben? : 2 30 mei 2013
Eurosport Welke zender wil je er nog bij hebben? : 6 18 sep 2012
Advertentie