obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Caiway Glasvezel vragen en vergelijk
Highway
Helder! Webcare heeft zaken door elkaar gehaald omdat ik specifiek naar het G100 pakket geïnformeerd heb.

Ga zo naar een infoavond van multimediacenter mbt de overstap naar een andere provider door het einde contract met ziggo.
Handtekening
Wink
 
Migow
Nou succes op die avond. Maar ik blijf erbij dat je ondanks dat er veel anti caiway zijn het beste af bent bij caiway. En eerlijk is eerlijk: glasvezel bij caiway is echt bere stabiel en zeer weinig storingen. De meeste storingen ligt vaak aan de binnenhuis apparatuur van de mensen zelf. Grootste probleem is vaak de router. Geen wifi of traag internet etc etc. En tv kwaliteit coax is ook zeer goed. En dat het allemaal een smerig spelletje is geweest kan toch niet meer omgedraaid worden dus ziggo is helaas over voor jullie.
 
Adios
Ben met je eens dat het internet van Caiway op de glasvezel, ronduit fantastisch is.
Zeer stabiel, weinig storingen en altijd je beloofde snelheid.

Maar met bieden van totaalpakketten loopt Caiway vreselijk achter met de andere groten.
TV op je tablet, slechts een paar zenders en straks ook nog maar je basispakket.
Geen mobiele abonnement met korting.
Geen WIFI hotspots
Belachelijk dure telefonietarieven voor je vaste aansluiting.

Te weinig HD zenders in de aanvullende TV paketten, daardoor zijn die aanvullende pakketten verouderd en veel te duur.
 
Migow
Bovenste ben ik helemaal met jee eens. Maar caiway is GEEN grote provider.
Mobiel internet via caiway? Daar zijn genoeg goedkope alternatieven voor. Daarvoor zit je niet bij een internetprovider dus dat ze dat niet hebben is voor mij geen probleem. Hotspots?? Waarom zou ik mijn internet delen. Iedereen heeft al een telefoonabonnement en de snelheden via 4g en 4g+ zijn zeer goed tegenwoordig. En wat die dure telefoonkosten betreft. Neem een goedkoop simonly abonnement en ja kan 100e minuten lullen met een ander. Ik vind dat niet een belemmering, maar ik zal wel de uitzondering zijn.
Een internetprovider is voor mij een provider die stabiele verbinding verzorgt en dat doet caiway zeker via glasvezel en het tv signaal is ook zeer goed te noemen.
Het is maar waar iemand zijn prioriteiten legt.
 
Bordewolf

Quote

Migow schreef:

Bovenste ben ik helemaal met jee eens. Maar caiway is GEEN grote provider.
Mobiel internet via caiway? Daar zijn genoeg goedkope alternatieven voor. Daarvoor zit je niet bij een internetprovider dus dat ze dat niet hebben is voor mij geen probleem. Hotspots?? Waarom zou ik mijn internet delen. Iedereen heeft al een telefoonabonnement en de snelheden via 4g en 4g+ zijn zeer goed tegenwoordig. En wat die dure telefoonkosten betreft. Neem een goedkoop simonly abonnement en ja kan 100e minuten lullen met een ander. Ik vind dat niet een belemmering, maar ik zal wel de uitzondering zijn.
Een internetprovider is voor mij een provider die stabiele verbinding verzorgt en dat doet caiway zeker via glasvezel en het tv signaal is ook zeer goed te noemen.
Het is maar waar iemand zijn prioriteiten legt.


KPN komt volgens de laatste zeer sterke geruchten ook op het CIF netwerk in het Cogas-gebied. Er gaat denk ik toch wel iets veranderen.... Ik zie KPN ook wel als een partij die aandelen neemt in CIF en/of Caiway overneemt.
 
Migow
Paar jaar geleden was daar al bijna sprake van dat CAIWAY overgenomen zou worden door KPN. De directeur is al afkomstig van KPN, maar ofdat je daar blij van moet worden?? Ik heb mijn twijfels daarover maar ja wie ben ik Smile
Gewijzigd door Migow op 28 november 2014, 14:17
 
Bordewolf

Quote

Migow schreef:

Paar jaar geleden was daar al bijna sprake van dat CAIWAY overgenomen zou worden door KPN. De directeur is al afkomstig van KPN, maar ofdat je daar blij van moet worden?? Ik heb mijn twijfels daarover maar ja wie ben ik Smile


KPN heeft zich ontwikkeld tot een zeer klantvriendelijk bedrijf. Goed bereikbaar, gratis monteurs en goede apparatuur (o.a. tv via Wifi!!)
 
Migow
Tv via wifi das mooi met die powerline modules, maar wordt een HD kanaal ook in 1080i geleverd? Zo heeft iedere provider zijn voor en nadelen. Als ik prijs/prestatie afweeg dan ist nog niet zo slecht geregeld bij caiway. Noem mij 1 andere provider die een 200/200 abonnement levert voor de prijs wat caiway er voor vraagt. TV HD kanalen in 1080i Maar goed deze discussie blijft eindeloos doorgaan. Ik begrijp jullie frustraties dat jullie in feite gedwongen worden en dat is nooit leuk. Maar als ik hier in ijsselstein meerdere aanbieders zou krijgen dan stap ik niet over. (maar dat bepaalt ieder voor zich)
 
Bakstenen

Quote

Bordewolf schreef:

Quote

Migow schreef:

Paar jaar geleden was daar al bijna sprake van dat CAIWAY overgenomen zou worden door KPN. De directeur is al afkomstig van KPN, maar ofdat je daar blij van moet worden?? Ik heb mijn twijfels daarover maar ja wie ben ik Smile


KPN heeft zich ontwikkeld tot een zeer klantvriendelijk bedrijf. Goed bereikbaar, gratis monteurs en goede apparatuur (o.a. tv via Wifi!!)

Zijn er zeker twee die dezelfde naam hebben,KPN was en blijft een staats bedrijf dus service ho maar,niet dat de service van Caiway beter is
 
Bordewolf

Quote

Bakstenen schreef:

Quote

Bordewolf schreef:

Quote

Migow schreef:

Paar jaar geleden was daar al bijna sprake van dat CAIWAY overgenomen zou worden door KPN. De directeur is al afkomstig van KPN, maar ofdat je daar blij van moet worden?? Ik heb mijn twijfels daarover maar ja wie ben ik Smile


KPN heeft zich ontwikkeld tot een zeer klantvriendelijk bedrijf. Goed bereikbaar, gratis monteurs en goede apparatuur (o.a. tv via Wifi!!)

Zijn er zeker twee die dezelfde naam hebben,KPN was en blijft een staats bedrijf dus service ho maar,niet dat de service van Caiway beter is


Ik ben bang dat je dan niet goed ingelicht bent. KPN beschikt inmiddels over zeer goede service en klantafhandeling.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway Glasvezel vragen en vergelijk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie