obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Entone en universele afstandsbediening (logitech smart control)
wimanena
zeg dat wel maar waarom krijg wel de een de 515 en de ander niet ik heb ook problemen met de logitech en de 400

zegt caiway dan gebruik je onze ab maar dat is makkelijk gezegd
 
Adios
Ik ben blij dat de Entone 515 goed kan bevallen.
Maar ik vind het weinig tot niets toevoegen als je een moderne smart TV hebt.

En nog vreemder vind ik het dat je extra moet betalen voor een Entone maandelijks.
Caiway kiest zelf voor een platform ( glasvezel) dan moet je de klant niet opzadelen met extra kosten om daarover TV te kunnen kijken.

Maar ja, KPN komt volgend jaar al met IPTV zonder losse ontvanger, door middel van een CI 1.4 module.

Ik denk dat Caiway dit ook gaat doen in de toekomst.
 
Migow
Niet iedereen heeft een smart tv en zeker niet met 2 smartdcards Grin mogelijkheden zoals die van jou. Maar voor de overgrote klanten is de entone volgens mij een goed product. (zeker de 515 versie) Ook ik heb een smart tv en kijk weinig via de entone, maar de dingen die ik erop bekijk ziet er zeer strak uit. De CI 1.4 is wellicht in de toekomst ook een mogelijkheid, maar dat geld dan ook weer voor een beperkt groepje die wel toevallig dan daar gebruik van willen maken en geschikte tv daarvoor hebben.
Je zal ze de kost moeten geven die gewoon nog via een kastje en scartpluguitgang naar tv zit te kijken. Dat boeit ze allemaal niet zolang ze maar naar de spelletjesprogramma's op tv kunnen kijken Smile
 
Bakstenen
Ik heb ook de 515 en had elke keer problemen ,o.a paars beeld blokkerig beeld,helpdesk toen gebeld ,en moest de entone aan laten staan zou intern ernaar gekeken worden,daarna geen last meer,maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit,had verleden week weer paars beeld en dacht ben toch thuis ga maar weer bellen met de mededeling dat ik al meer geklaagd had en het toen was opgelost, wat schets mijn verbazing dat ik gebeld had klopte alleen ik was niet bereikbaar volgens de helpdesk en toen is er niets gedaan, op mijn antwoord dat ik een antwoord apparaat altijd aan heb staan kreeg ik als antwoord,"die spreken wij niet in" toch lachen en gelijk weet je weer wat voor bagger die helpdesk is.
Maar nu adviseerde men mij op de kabel in een andere DMI ingang te doen ik had deze op 6 en nu op 5 tot nu toe helpt het ,vingers crosst
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Quote

Migow schreef:

Ja HDR daar kijk je van op he? Het is niet allemaal kommer en kwel met die entone hoor hahaha

Bye-happyBye-happyBye-sadBye-sad

Het probleem alleen is dat deze module alleen in een geschikt CI1.4 televisie past. Die kom ook pas volgend jaar uit en ikzelf ben niet van plan een nieuwe televisie te kopen alleen omdat het dan beter gaat werken.
Dat is duurder dan het huren van en entone (waar ik overigens ook op tegen ben!)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone en universele afstandsbediening (logitech smart control)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Afstandsbediening. Algemeen : 2 16 mrt 2023
Anino aria 7x afstandsbediening Digitale radio en televisie, tips & truuks : 1 01 feb 2022
Av knop afstandsbediening Hardware instellingen : 4 29 jul 2021
Entone510 bedienen met Sony afstandsbediening CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 22 nov 2020
Afstandsbediening Amino Model 7. Algemeen : 1 06 jul 2020
Advertentie