obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw analoge ontvangst.
 Onderwerp afdrukken
Analoge radio storing (het is weer zover)
jj1987
@cees als je nog een video gebruikt zou ik die niet meer op de coax aansluiten. Geeft alleen maar ellende. Het standaard kanaal 36 wordt gebruikt voor een andere analoge zender in ambacht. Ook wat Jaco al aangeeft is dat allemaal analoog en dat wil je niet tussen je tv aangesloten hebben. Haal je video er tussen uit en sluit desnoods alleen de scart aan van de video. Kan je hem toch nog gebruiken om video's mee af te spelen. En de splitter waar jij het over hebt iss denk ik zo'n brakke opsteek splitter. Als je split doe dat dan bijvoorbeeld met een vfc 2104 van hirschmann. Die heeft f connectoren.
 
Adios
Het beeld van een videorecorder ziet er toch ook niet uit op een scherm groter dan 28 inch ?
 
jj1987
Nee, maar als je dierbare vhs opnames hebt. En die kijk je sporadisch terug of je zet ze op dvd.
Zou alleen niet mijn vhs recorder tussen mijn coax willen hebben Wink
 
Adios
Bewaar die VHS maar, de LP is ook weer aan een opmars bezig, je weet nooit, 225 beeldlijnen wordt misschien weer hip Smile
 
jj1987
Wat dacht je van cassettebandjes! Lekker retro.
 
Cees

Quote

jj1987 schreef:

@cees als je nog een video gebruikt zou ik die niet meer op de coax aansluiten. Geeft alleen maar ellende. Het standaard kanaal 36 wordt gebruikt voor een andere analoge zender in ambacht. Ook wat Jaco al aangeeft is dat allemaal analoog en dat wil je niet tussen je tv aangesloten hebben. Haal je video er tussen uit en sluit desnoods alleen de scart aan van de video. Kan je hem toch nog gebruiken om video's mee af te spelen. En de splitter waar jij het over hebt iss denk ik zo'n brakke opsteek splitter. Als je split doe dat dan bijvoorbeeld met een vfc 2104 van hirschmann. Die heeft f connectoren.


@jj1987

Die videorecorder had ik al aangesloten toen ik nog analoog keek. Mocht ik in de toekomst overgaan op glas dan haal ik die videorecorder er gelijk tussen uit en heb geen splitter meer nodig. Eerst moet ik nog mijn oude vhs banden digitaliseren. Die splitter zat trouwens bij mijn eerste Terayon modem van caiway, zo'n 10 jaar geleden. Maar in ieder geval bedankt voor je advies. En hier zitten alle radiozender nu weer op de kabel.
 
jj1987
Radiozenders weer terug sinds vanavond inderdaad! Helaas wederom 538 nog van beroerde sis kwaliteit! Wederom niet meegenomen in de storingsmelding. Ze hebben de zekering gewoon weer vervangen en t huisje op slot gedaan. Zucht....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Analoge radio storing (het is weer zover)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
TV5 weer terug in het basispakket! Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 23 jan 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Advertentie