obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
 Onderwerp afdrukken
Aanbieding Caiway ivm Ziggo overstap
Brakb
Zo weer een illusie armer: je krijgt alleen korting als je de kabel neemt van Caiway, neem je glasvezel internet, waar automatisch telefonie bij zit, en tv via de coax .............dan geen korting en GEEN aanbieding telefonie.
Alleen 3 maand korting en niet voor 9,95 onbeperkt bellen.
DIT IS ALLEEN ALS JE EEN KABEL PAKKET NEEMT!!! dus alleen bij kabel korting en niet bij glasvezel.

De mevrouw van de klantenservice gaf toe dat het erg onduidelijk vermeld wordt.

CAIWAY DOET VOORKOMEN ALSOF ZE KORING EN ONBEPERKT BELLEN ( 9,95) AANBIEDEN VOOR ALLE KLANTEN EN DAT IS DUS NIET ZO!!! en maandelijks opzeggen alleen voor de kabelpakketten.

Let dus op en vragen vragen en nog eens vragen anders ben de de sjaak zoals hier.
Ik hoop dat er heel gauw meerdere aanbieders komen
 
Adios
Dit zal morgen allemaal wel aan de kaak gesteld worden bij Kassa op NPO 1.

Ik snap Caiway niet, want als ze geen tegemoetkomingen doen op de glasvezel, neemt geen kip daar een glasvezel abonnement in Twente. De internetsnelheden zijn daar veel hoger en je krijgt meer voor minder geld.
 
Migow
Caiway denkt slim te zijn maar zijn ze niet haha Begrijp wel de coax want dat is in feite het 1:1 overnemen van huidige Ziggo. Glas is een verhaal apart, want dat kun je niet vergelijken met Ziggo want die heeft dat niet. Vandaar die gedachtenkronkel van caiway. En als ze daar het bellen ook via glas goedkoper maken dan breek de pleuris uit bij de reeds bestaande klanten. Ja slim hoor caiway maar niet heus. Maar ik zal het wel verkeerd zien want ik heb niet geleerd voor marketing etc etc

Wat ik wel weet is dat alle partijen dit niet verwacht hadden en nu proberen ze te redden wat er te redden valt. In mijn woorden zijn het gewoon amateurs die denken dat de klanten achterlijk zijn
 
Bordewolf

Quote

Migow schreef:

Caiway denkt slim te zijn maar zijn ze niet haha Begrijp wel de coax want dat is in feite het 1:1 overnemen van huidige Ziggo. Glas is een verhaal apart, want dat kun je niet vergelijken met Ziggo want die heeft dat niet. Vandaar die gedachtenkronkel van caiway. En als ze daar het bellen ook via glas goedkoper maken dan breek de pleuris uit bij de reeds bestaande klanten. Ja slim hoor caiway maar niet heus. Maar ik zal het wel verkeerd zien want ik heb niet geleerd voor marketing etc etc

Wat ik wel weet is dat alle partijen dit niet verwacht hadden en nu proberen ze te redden wat er te redden valt. In mijn woorden zijn het gewoon amateurs die denken dat de klanten achterlijk zijn


Bij andere glasaanbieders kun je gewoon kiezen wat je wel en niet wilt. Kijk maar eens naar Vodafone, die dring je geen alles in 1 pakket op:
https://www.vodafone.nl/shop/vodafone-thuis/
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aanbieding Caiway ivm Ziggo overstap', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie