obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van CaiWay. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
Overstappen van Ziggo naar Caiway, geheim nummer behoud
Highway
Ik heb begrepen dat nummerbehoud mogelijk is dus dat zal wel ergens in de bestelling aan te geven zijn.
Maar wie kan me vertellen of bij de bestelling van Caiway er ergens aangevinkt kan worden dat het telefoonnummer niet vermeld moet worden in het telefoonboek? (geheim nummer)

En is het mogelijk ergens aan te geven dat het nummer niet herkenbaar bij de ontvanger op het display verschijnt?
Handtekening
Wink
 
Migow
Als je een acount hebt kun je inloggen via mijn caiway Daar kun je aanvineken dat je nummer niet zichtbaar is bij de ontvanger.
ff de opties, maar zijn er nog veel meer :

Instellingen voor uitgaande gesprekken
09xx-nummers blokkeren
0906-nummers blokkeren
18xx-nummers blokkeren
internationale nummers blokkeren
mobiele nummers blokkeren
anoniem bellen (uw nummer is onzichtbaar voor degene die u belt)

Ook als je ingelogd bent heb je de volgende opties :
Uw telefoonnummer wordt vermeld1
bij nummerinformatiediensten (o.a. 1888 en 1850)
in gedrukte telefoongidsen (o.a. De Telefoongids en het witte gedeelte van de Gouden Gids)
in elektronische telefoongidsen (o.a. www.detelefoongids.nl en www.goudengids.nl)
1 Indien u een geheim nummer wenst, dient u geen van de bovenstaande opties te selecteren. Uw nummer wordt in dat geval nergens vermeld.
 
Migow
En alles is te vonden op de site van caiway hoor :
Als u uw huidige telefoonnummer wilt behouden, dan kunt u dit bij uw aanmelding aangeven. U kunt dit ook later u bij Caiway aangeven door het formulier voor nummerbehoud in te vullen en terug te sturen. Uw huidige telefonieabonnement zegt Caiway dan voor u op (met uitzondering van o.a. Tele2). Voor bestaande Caiway klanten die overstappen naar een Alles-in-1 Glas pakket behouden automatisch het huidige Caiway telefoonnumer.
 
Caiway Webcare
Bedankt voor uw bericht.
Bij de bestelling is het niet mogelijk om aan te vinken of het telefoonnummer wel of niet vermeld wordt in het telefoonboek.

Als het abonnement is geactiveerd, kan dit zelf op onze servicepagina gewijzigd worden. Dit geldt tevens ook voor of het nummer wel of niet zichtbaar is bij de persoon die u gaat bellen.
__________________________
Met vriendelijke groet,
Jeffrey
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Highway
@Migow, bedankt voor het uitvoerige antwoord!

Quote

Caiway Webcare schreef:
Bij de bestelling is het niet mogelijk om aan te vinken of het telefoonnummer wel of niet vermeld wordt in het telefoonboek.

Als het abonnement is geactiveerd, kan dit zelf op onze servicepagina gewijzigd worden.


Ok bedankt voor het antwoord. Nu maar hopen, als ik naar caiway ga, dat tussentijds niet een batch loopt om nummers te publiceren voordat ik de kans heb gehad om de instellingen aan te passen.
Handtekening
Wink
 
Migow
Geen dank. En als je het aanvraagd krijg je eerst tijdelijk nummer totdat je oude nummer geporteerd is. En dan kun je al inloggen bij mijn caiway 😄dus moet goed gaan
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstappen van Ziggo naar Caiway, geheim nummer behoud', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie