obey-robots.txt
08 December 2016, 15:09
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Humax 5050c

markj
Sinds kort een humax aangeschaft en aansluiten was niet moeilijk ,echter geven nu verschillende zenders aan de zijkant van het beeld zwarte strepen .
Heb al van alles geprobeerd maar niks helpt ook de helpdesk van Caiway kon mij niet helpen.
Ik heb de humax zowel met de hdmi kabel alsmede met descrtkabel op mijn tv aangesloten. Misschien hebben jullie een oplossing ???

maanmist
Zit in de instelling van de tv zelf, die moet je ergens bij de beeldopties aanpassen naar breedbeeld of 16:9.

markj
Heb ik gedaan na telefonisch contact met de helpdesk van Caiway dat werkt ook niet.

maanmist
Heeft de Caiway dan alle instellingen van alle tv`s op voorraad dan?
Ik bedoel, maar misschien heb je dat al gedaan hoor, dat je ab van de tv moet pakken en daar in het menu de boel goed moet zetten.
Het zit iig niet in de Humax.

willempie
markj schreef:
Sinds kort een humax aangeschaft en aansluiten was niet moeilijk ,echter geven nu verschillende zenders aan de zijkant van het beeld zwarte strepen .

Dat zijn zender die niet in breedbeeld uitzenden en is een normaal verschijnsel. Wellicht heeft je TV de mogelijkheid om beeldvullend in te schakelen het beeld wordt dan opgerekt. De bovenkant en/of onderkant van het beeld raak je dan "kwijt"

edit: ik zie dat maanmist hetzelfde heeft gezegd !
Gewijzigd door willempie op 17 juni 2010, 07:54

markj
Wel vreemd dat als ik caiway hierover opbel zij zeggen dat het niet zo is en dat b.v as the world turn gewoon breedbeeld word uitgezonden .

willempie
markj schreef:
Wel vreemd dat als ik caiway hierover opbel zij zeggen dat het niet zo is en dat b.v as the world turn gewoon breedbeeld word uitgezonden .

Wat zie je als je op de I(nformatie) knop van de Humax drukt zie je dan in de informatie balk 16:9 of 4:3 terwijl de TV de zwarte balken laat zien.

maanmist
ATWT komt op de HD kanalen bij mij ook met"balken". Net als andere uitzendingen die niet orgineel 16:9 of wat dan ook zijn.
Als je 504 selecteert ( SD) is hij wel over het hele beeld.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Humax 5050c', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Problemen met HDMI Humax IRHD 5300C Decoders van CaiWay voor digitale radio en tv. 22 21 juni 2016, 23:44
Humax 5050 gaat dagelijks vanzelf aan Digitale radio of televisie storing 15 23 september 2015, 00:25
Humax 5200 Firmware Firmware 5 08 juni 2015, 06:46
HUMAX iHDR-5050c Decoders van derden voor digitale radio en tv. 4 15 maart 2015, 19:11
Humax 5300C, DLNA (mediabestandsuitwisseling) Decoders van CaiWay voor digitale radio en tv. 3 27 februari 2015, 20:19
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Highway00:23:49
| Jaco Hage01:16:04
| osuijk02:34:43
| flipje02:51:28
| Migow03:01:47
| 2fast4u05:54:36
| arievree06:05:12
| vossoft06:07:42
| beelkima16:30:07
| GianiV18:00:53
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.