obey-robots.txt
03 December 2016, 16:40
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken

cisco8485 van ziggo als router geschikt?

CaiwayTwenteNewbe
Weet iemand of ik mijn Cisco8485 (Ziggo) router kan blijven gebruiken voor mijn wifi-netwerk?
Ik zie nergens informatie over het glasvezelmodem; welk merk, hoeveel uitgangen, welke uitgangen. Theoretisch kan ik hem achter het modem plaatsen en alleen het routerdeel gebruiken, maar dan moet er een coax uitgang op het modem zitten.

Highway
In de brief staat dat tzt het modem retour moet van ziggo. Of dat ook daadwerkelijk moet gebeuren is een tweede.

Je kunt de cisco wel als switch gebruiken, maar niet als router omdat het WAN netwerk intern gekoppeld is aan het LAN netwerk. En niet zoals een aparte router een eigen WAN ingang heeft.

Bovenstaande is een veronderstelling van mij. Ik ben zelf ook (nog) klant bij ziggo en heb een Ubee modem zonder router functie.

Check dus even op je cisco of die een aparte WAN aansluiting heeft, maar ik denk het niet.
Highway

Sinds 14 februari 2015 abonnee bij Caiway omdat Cogas gestopt is met Ziggo in Twente.
HD ontvanger Humax 5300C is binnen, nog niet aangesloten. Glas G100 werkt prima, echter het ip adres verandert te vaak. Telefonie werkt prima. TV ontvangst prima.

CaiWay niet uw provider?
Kijk dan op www.Gebruikers.eu of daar uw provider tussen staat

CaiwayTwenteNewbe
Thnx Highway, Cisco heeft geen aparte wan-ingang. Dan maar terug naar Ziggo, heb ik er niets aan.

Adios
Zijn jullie al naar de Caiway shop geweest daar?

Ik lees dat jullie de luxe hebben van een Caiway shop.
Deze heeft Caiway in het verleden overal opgeheven, behalve in Naaldwijk.

Maak er maar gretig gebruik van met al jullie vragen zolang die Caiway shop er is.

De ervaring leert dat hij na een poosje weer gesloten wordt.
Caiway kent behalve in Naaldwijk, geen permanente winkels zoals UPC en Ziggo ze wel kennen.

Migow
En een tip, want las veel problemen: die router die caiway aanbied zou ik niet gebruiken. Veel ellende over gelezen. Koop er dan zelf 1 en bezuinig daar niet op. Zelf zweer ik bij asus en dan haal je zowiezo de volle snelheid.
Wat ik wel kan zeggen zeker bij glasvezel Wat caiway zegt qua snelheid haal je echt met gemak mits je de juiste router en netwerkkaartjes heb wat die snelheid echt aan kan. Draadloos zit ik aan het max. van mijn abbo 150/150

http://www.speedt...3851329774

en dit is dus draadloos!

Bakstenen
Migow schreef:

En een tip, want las veel problemen: die router die caiway aanbied zou ik niet gebruiken. Veel ellende over gelezen. Koop er dan zelf 1 en bezuinig daar niet op. Zelf zweer ik bij asus en dan haal je zowiezo de volle snelheid.
Wat ik wel kan zeggen zeker bij glasvezel Wat caiway zegt qua snelheid haal je echt met gemak mits je de juiste router en netwerkkaartjes heb wat die snelheid echt aan kan. Draadloos zit ik aan het max. van mijn abbo 150/150

http://www.speedt...3851329774

en dit is dus draadloos!

Ik heb dezelfde router als die Caiway aanbied en heb er geen problemen mee

Migow
Oke maar heb veel gelezen dat het niet stabiel werkt en qua wifi ook onder de maat is. Maar dat zal dan bij ieder weer verschillend zijn. U heeft problemen met de entone 515 nou die heb ik ook en de keren dat ik die gebruik of wat opneem Geen problemen Smile dus zeg het maar waarom het bij de 1 wel werkt en bij de ander vaak problemen zijn Wink

Bakstenen
Migow schreef:

Oke maar heb veel gelezen dat het niet stabiel werkt en qua wifi ook onder de maat is. Maar dat zal dan bij ieder weer verschillend zijn. U heeft problemen met de entone 515 nou die heb ik ook en de keren dat ik die gebruik of wat opneem Geen problemen Smile dus zeg het maar waarom het bij de 1 wel werkt en bij de ander vaak problemen zijn Wink

Ik heb geen problemen met opnemen, alleen af en toe blokkerig beeld en paars scherm ,wat wel met de Sitecom is dat die een hoog veiligheids gehalte heeft ,ik krijg data binnen en met de andere router die ik had geen probleem en bij de Site com moest ik speciaal een poort open zetten, maar ik denk dat mijn Entone een maandag product is

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'cisco8485 van ziggo als router geschikt?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo nieuwe eigenaar??? Wat verandert er? 2 14 september 2016, 21:28
Internet valt telkens weg DLink router Algemeen 1 25 augustus 2016, 22:58
TK Router Sitecom X6 N900 Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur 2 08 augustus 2016, 14:02
Advies welke WiFi-router achter glasmodem? Eigen netwerk 51 05 augustus 2016, 01:30
router vertraagd ? Snelheid 16 04 augustus 2016, 15:42
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bordewolf00:14:05
| Jaco Hage00:31:47
| Cees01:57:43
| 2fast4u03:00:22
| Airrider03:37:53
| vossoft03:58:31
| Highway06:30:56
| erickiel06:34:47
| arievree07:45:33
| flipje08:36:48
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.