obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Cogas onder vuur na verplichte overgang van Ziggo naar Caiway
Adios
http://www.totaaltv.nl/nieuws/17726/c...ziggo.html

Ik hoop dat Caiway eens eindelijk gaat beseffen dat er een reden is waarom de meeste Cogas Klanten Ziggo willen behouden.

Niet alleen vanwege het feit dat Ziggo bijna bovenaan staat in de providermonitor en Caiway altijd onderaan.

Kijk eens goed na wat Ziggo biedt voor het geld en Caiway.

Dan kan Caiway zijn product en prijs/kwaliteitsverhouding nog weleens flink verbeteren.

De Ziggoklanten krijgen op de coaxkabel opeens maar 1 HBO HD kanaal, hebben niet alle Fox Sports zenders in HD op de coaxkabel.

Gaan in plaats van 9,95 per maand, 22 euro per maand betalen voor onbeperkt belle naar vaste en mobiele nummers.
Ook moeten Ziggo abonnees van vijf smartcards zonder meerkosten per abonnement, opeens terug naar drie.
Voor de gezinnen waar drie smartcards niet voldoende is, biedt Caiway geen oplossing.
Geen WIFI spots
Geen mobiel abonnentsvoordeel.

Het lijkt het of Caiway te zelfingenomen is over zijn eigen product.
Gelukkig laat de klant zich niet bedotten.
 
2fast4u
dan kunnen ze maar lekker iemand anders zoeken je hebt iets tegen Caiway, terwijl het niet eens hun fout is Ziggo moet het maar zelf oplossen met de klanten. Bij Caiway heb ik 427/428mbps (up/down) internet tv+ telefonie voor 62 euro per maand hebben anderen providers die zelfde snelheid?? en de prijs? allemaal tot* dus nooit 120mbps of 50mbps of 20mbps dus altijd lager. Ik krijg de kans over te stappen na een jaar op andere provider op de glasvezel netwerk maar geen een van hun bied dat prijs. En Caiway doet het goed waarom heb ik Wifi Spots voor nodig? dus ga ik lekker op iemands zijn router (stroom/abonnement) gratis Interneten? Ik zou dat op mijn router niet willen NIET dus. Mobiel Abonnement ? lol er zijn zo veel sim only en goed koper .
 
Adios
Ik heb niks tegen Caiway. Ik ben kritisch naar alle producten en diensten.
 
Migow
Kritisch mag maar bij elke reactie die je hier of op tweakers plaatst alleen maar kritiek. Voor 95% is datgene wat caiway bied meer dan genoeg voor de klanten. Dat jij meer smartcards wil en hotspots en het bellen te duur vindt geldt voor de meeste helemaal niet. Noem mij eens 1 provider die aan al jouw wensen zou voldoen? Denk met name eens aan internetsnelheid en kwaliteit van je tv signaal kwaliteit. Dat zijn er maar heel weinig volgens mij.
 
Adios
Als het voor de meeste klanten voldoende zou zijn, wat Caiway biedt, zou er dan crisisvergadering zijn morgen van de cogas gemeenten?
 
Migow
het grootste probleem is dat klant gedwongen wordt. Maar de grootste schreeuwers zeggen dat caiway waardeloos is maar dat bestrijd ik. Ook zijn er veel klachten over ziggo te lezen. Elke provider heeft tevrede en minder tevrede klanten. Maar nu lijkt het ofdat caiway een k.tprovider is, maar dat bestrijd ik!
 
Adios
Inmiddels zwellen de protestacties aan in Twente.
Das niet voor niks natuurlijk .

10694187_1499598450309337_2663006948189069162_o
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Quote

Migow schreef:
Maar nu lijkt het ofdat caiway een k.tprovider is, maar dat bestrijd ik!


Nou veel mensen uit mijn dorp zijn niet zo positief over Caiway. Waanzinige prijzen in rekening brengen in het verleden. Download verlaging (was nog nooit vertoont in Nederland). Beloftes uit 2010 inzake uitzendinggemist zoals rtl en sbs. Resultaat na 4 jaar is alleen NPO en moet ik er nu ook nog eens 5 euro voor betalen. Tv op Android, zo laaaaaaaannngg geduurd.
Sinds een maand pas onze lokale omroep na jaren smeken.

Alle credits hebben ze hier verbruikt en snap de zorgen van Ziggo abonnees in het oosten vh land.


Klopt en dan vind men het nog vreemd bij Caiway ook dat je gaat vragen waar de actiekortingen op de glaspakketten blijft. Ze snappen niet dat VOD/interactief bij Ziggo gratis was.
Wil ik dat weer dan mag ik glas afnemen (nou je moet) en mag ik voor alle zaken waar de coax-klanten korting op krijgen of gratis zijn bij coax opeens de hoofdprijs betalen.
Dat strookt niet en is ook niet rechtlijnig als men zegt dat men de klanten tegemoet wil komen.
 
jj1987
Heb erg gelachen over de vergelijking tussen Ziggo en Caiway.
Caiway hemelt alles wel op, wat er nu niet is, komt wel in 2015.... Jaja... En wat
Wel vreemd, dat er bij Caiway in Twente wel hoge snelheden mogelijk zijn:
Alles-in-1 Hd Basis, 30 Mbit/s download, 3 Mbit/s upload
Alles-in-1 Hd Plus 90 Mbit/download, 9 Mbit/s upload
Alles-in-1 Hd Extra 180 Mbit/download, 18 Mbit/s upload

Terwijl voor de overige klanten de max snelheid via de coax 50 mb is...
t kán dus wel!!
Caiway is qua tv echt niet slecht. Veel HD kanalen en van goede kwaliteit.
Wel vind ik het bijzonder ouderwets (lees geld pikkerij), dat je voor een tweede smartcard extra geld moet betalen.

Wat ook vreemd is: ''Gratis losse Wifi-router Sitecom in combinatie met gratis losse modem. Met een aparte router kunt u een beter bereik creëren.'' Daar betaald een andere caiway abbonnee 50 euro voor!!! En die snelheid, ga je nooit niet krijgen met een brakke sitecom router. Maargoed, dat terzijde...

En het brakke pop3 systeem wat caiway hanteert is ook erg leuk ingepakt met een gouden strik: ''Op deze manier raakt de mailbox op de server ook minder snel vol.'' NEE!! Mensen willen hun mail lezen op verschillende devices, en niet op hun desktop pc!!

Dat de Live tv kijken app alleen beschikbaar is voor Glasvezel, is er voor het gemak niet bij gezet.

En tot slot, ''Caiway verwacht in 2015 een Belapp'' Nou ik piste zowat in me broek.

Als ik in twente woonde, zou ik enkel tv Basic pakket bij hun afnemen, en mijn internet lekker via ADSL. Weet je zeker dat je goed internet hebt. (of je moet ver van de centrale wonen).
 
Adios
Cogas stuurt Ziggo een smeekbrief ....

Ziggo mag een deel van de onvrede oplossen die bij Cogas-klanten is ontstaan. Om het Ziggo emailadres langer actief te houden, sturen de negen Cogas gemeenten een brief naar het kabelbedrijf.


http://www.totaaltv.nl/nieuws/17998/c...brief.html

Maar zelfs als Ziggo in gaat op de wens van de Cogas-gemeenten is de soap rond de verplichte overstap naar Caiway voor veel klanten nog niet voorbij. Er zijn nog steeds veel klachten over duurdere diensten. Die worden gecompenseerd door extra kortingen die Caiway heeft toegezegd. Het gaat in veel gevallen echter om tijdelijke kortingen. Ook speelt voor een deel van de klanten het bekijken op meerdere televisies een rol. Bij Ziggo is gebruik van vijf smartcards per abonnement mogelijk. Caiway heeft deze limiet op drie staan.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cogas onder vuur na verplichte overgang van Ziggo naar Caiway', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie