obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Caiway klantenservice - 2x 8 minuten wachten op ???
peteralm
Hoe is de ervaring van anderen met Caiway?

Ik ben nu Ziggo abonnee, maar moet dus naar een nieuwe provider. Op zich lijkt mij glasvezel wel aantrekkelijk. Wat mij wel minder positief overkomt en deels afschrikt is:
- de kosten voor onbeperkt gratis bellen naar vrijwel alle vaste en mobieel nummers verdubbelen t.o.v. Ziggo
- de klantenservice heeft mij nu 2 x 8 minuten wachttijd gekost zonder enige informatie en geen klantenservice

Graag verneem ik of er vergelijkbare ervaringen zijn of dat dit een uitzondering betreft.
 
Adios
Kijk eens op de providermonitor van de consumentenbond, wie er al jaren onderaan bengelt....

Ben met je eens dat het tarief van onbeperkt bellen naar vast en mobiel voor 22 euro per maand bij Caiway, van de zotte is.

Jullie betalen bij Ziggo daarvoor 9,95 euro per maand. Caiway zou daarvoor niet meer mogen rekenen dan Ziggo. Waarom Caiway zulke woekertarieven hanteert weet ik niet.
Jullie hebben tenslotte niet gevraagd om de overgang.
Die wordt jullie gewoon door de strot geduwd.
 
myvhp

Quote

peteralm schreef:

Hoe is de ervaring van anderen met Caiway?

Ik ben nu Ziggo abonnee, maar moet dus naar een nieuwe provider. Op zich lijkt mij glasvezel wel aantrekkelijk. Wat mij wel minder positief overkomt en deels afschrikt is:
- de kosten voor onbeperkt gratis bellen naar vrijwel alle vaste en mobieel nummers verdubbelen t.o.v. Ziggo
- de klantenservice heeft mij nu 2 x 8 minuten wachttijd gekost zonder enige informatie en geen klantenservice

Graag verneem ik of er vergelijkbare ervaringen zijn of dat dit een uitzondering betreft.


Ja, zelfde 2 belangrijke punten, en natuurlijk dat er geen GLAS aanbieding is gedaan ...
 
Bordewolf
Inderdaad mijn lijstje wordt al erg groot:
- Geen Glasaanbieding gedaan, dat had ik verwacht. Ik ga geen HD-COAX contract aan, Die is per saldo over een jaar incl actie honderden euro's duurder. Ik wil een glasaanbieding
- Mailadres Ziggo moet ik mee kunnen nemen hoe zit dat?
- Wanneer ik voor glas kies en ik kies een extra pakket, krijg ik deze dan ook op alle smartcards via COAX? Ik neem aan geen extra kosten?
- Krijgen we een fatsoenlijk router? Ik ben namenlijk mijn routermodem van Ziggo straks kwijt. Het prutsding wat op de site van Caiway staat heb je niets aan
- Wordt alles netjes en gratis aangesloten door een gratis monteur zoals bij Ziggo?
- Internetveiligheid, waarom moet ik daar voor betalen? Dat is bij Ziggo inbegrepen bij alle in 1
- Fox Sports, alle zes kanalen EN alle zes in HD ? Extra pakketten slechts 1x betalen en dan te ontvangen via glas en COAX op al mijn aansluitingen?
- Ziggo Mobiel? Wie betaald de korting die ik niet meer krijg?
- Blijft mijn abonnment per maand opzegbaar zoals bij Ziggo?
- Alle zenders via de Caiway app?
- Niet extra betalen voor vierde en vijfde smartcard?
- Heeft Caiway IMAP-mailadressen ? Bij ziggo wel.
- Tweede telefoonlijn mogelijk? Bij Ziggo wel
- Gratis Binary nieuwsgroepen bij Ziggo, bij Caiway ook ????

GRAAG ANTWOORD VAN EEN CAIWAYMEDEWERKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gewijzigd door Bordewolf op 17 oktober 2014, 19:01
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Quote

peteralm schreef:

Hoe is de ervaring van anderen met Caiway?

Ik ben nu Ziggo abonnee, maar moet dus naar een nieuwe provider. Op zich lijkt mij glasvezel wel aantrekkelijk. Wat mij wel minder positief overkomt en deels afschrikt is:
- de kosten voor onbeperkt gratis bellen naar vrijwel alle vaste en mobieel nummers verdubbelen t.o.v. Ziggo
- de klantenservice heeft mij nu 2 x 8 minuten wachttijd gekost zonder enige informatie en geen klantenservice

Graag verneem ik of er vergelijkbare ervaringen zijn of dat dit een uitzondering betreft.


Snap dat jullie geschrokken zijn al hing dit al in de lucht.
Caiway glasvezel is subliem. Je krijgt ook bedraad gegarandeerd je aantal Mbit-tjes. Wel zelf een goede router kopen. Nu was je afhankelijk van je buurman die veel downloade. Meer HD zenders. Beeld via de Entone is zelfs mooier dan je via de kabel gewend was. Kabel met basiszenders ongecodeerd dus niet meer extra modules aanschaffen die je moest kopen bij die oplichters van Ziggo om tv te kijken.

Verder breidt Caiway mede door komst van jullie gebied nog meer diensten uit. Ja en telefonie.. Ga lekker naar Telfort en koop een sim only. Nog goedkoper dan de combi die je nu hebt.

ps vergeet niet dan er bij Ziggo veel gaat veranderen door je waarschijnlijke overname van UPC


Dat gepreek voor eigen parochie laat maar achterwege. Wij constateren dat we hetzelfde gaan betalen voor fors minder diensten. Hoezo een gelijkwaardig aanbod??????
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

@Bordewolf

Hoezo mag ik geen objectieve mening geven. Snap dat je idolaat bent van Ziggo aangezien je hun routermodem al een topper vindHelpless .

Je hebt toch geen keuze en heb nou eens geduld de komende maanden en niet gelijk autistisch reageren. Uitbreidingen komen er aan maar kan niet in 1 dag of 1 maand. Binnenkort voor je hopelijk glasvezel.


Je bedoeld die uitbreidingen die Ziggo al anderhalf jaar heeft en sommige al sinds de oprichting?
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Quote

Bordewolf schreef:

Quote

Roberto schreef:

@Bordewolf

Hoezo mag ik geen objectieve mening geven. Snap dat je idolaat bent van Ziggo aangezien je hun routermodem al een topper vindHelpless .

Je hebt toch geen keuze en heb nou eens geduld de komende maanden en niet gelijk autistisch reageren. Uitbreidingen komen er aan maar kan niet in 1 dag of 1 maand. Binnenkort voor je hopelijk glasvezel.


Je bedoeld die uitbreidingen die Ziggo al anderhalf jaar heeft en sommige al sinds de oprichting?


Mee eens maar dat geldt ook voor Ziggo.

Ziggo heeft net 10 Hd zenders per 1 september erbij terwijl Caiway al jaren er meer heeft. Denk dat jullie bv blij zijn als je ARD en ZDF in HD hebt

Zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Ziggo heeft een Mini upload wat steeds belangrijker gaat worden.

De perfecte provider bestaat niet maar denk met het oog op de toekomst heb je steeds meer een grotere down en upload snelheid nodig. Zit je bij Caiway dus goed (voorlopig)


Niet ter zake doende zaken er bij halen ben je ene ster in kennelijk. Lees deze lijst maar eens en je begrijpt wat we bedoelen., Stop met zwamverhalen op te hangen:
http://hndb.nl/genaaid.jpg
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway klantenservice - 2x 8 minuten wachten op ???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie