obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Gedwongen overstap van Ziggo naar Caiway, wat betekent dat voor Bordewolf
Bordewolf

Quote

Caiway Webcare schreef:

Quote

Als ik kies voor Alles in 1 Plus, zie twentestaptover, blijft eigenlijk de bestaande situatie zoals die was. Prijs ligt gelijk (€ 54,95 p.m.), maar er zijn wat verschillen in aanbod zoals wifispots e.d.

Dit klopt. De pakketten van Caiway zijn gelijk aan die van Ziggo. Caiway heeft geen WifiSpots.

Quote

Wil ik echter Alles-in-1 Glas G200 (€ 52,50), nog goedkoper ook en veel sneller, dan kan ik niet terecht op de site twentestaptover.nl. Uiteraard wel op caiway.nl

Dit klopt! De glasvezelpakketten zijn te vinden op caiway.nl.

Quote

Krijg ik dan bij een Alles-in-1 Glas G200 een glasvezelmodem en een kabelmodem?

Nee, bij Alles-in-1 Glas G200 krijg je een glasvezelmodem.
Een kabelmodem is niet nodig. Wil je digitaal kijken dan heb je hier wel een ontvanger of ingebouwde DVB-C tuner voor nodig.

Quote

En dan wil ik digitaal en analoog kijken via de kabel, maar dat kan zonder kabelmodem begrijp ik.

Klopt als een bus!

Thijs
Webcare Team Caiway


- Fox Sports allemaal in HD vanaf dat ik overstap, en dan ook alle 6, zoals dat bij Ziggo prima was geregeld ??
- Entone gratis eerste jaar ???
- Smartcards worden gratis aangeboden?
- Compensatie voor niet meer krijgen korting op Ziggo Mobiel?
- Caiway app biedt meteen alle zenders ipv 1-?
- Fox Sports Go is meteen geregeld bij overgang?
- Mailadres van Ziggo kan in blijven gebruiken neem ik aan?? Ik wil geen Caiway adres. Met mijn Ziggo mailadres doe ik nu eenmaal te veel.
- Gratis aansluiting kabel, modem etc?
- We krijgen een bruikbare en sterke router en niet dat prutsding wat er nu wordt aangeboden door Caiway ?
- Het nieuwe aanbod van Caiway is slechts een COAX-aanbod. Waarom niet meteen het Glasvezelaanbod?
Gewijzigd door Bordewolf op 16 oktober 2014, 20:28
 
Highway
@Bordewolf. Ik heb je reactie even een eigen thread gegeven. Zo krijgt ieder op zijn eigen vragen antwoord.
Handtekening
Wink
 
Adios

Quote

Bordewolf schreef:

Quote

Caiway Webcare schreef:

Quote

Als ik kies voor Alles in 1 Plus, zie twentestaptover, blijft eigenlijk de bestaande situatie zoals die was. Prijs ligt gelijk (€ 54,95 p.m.), maar er zijn wat verschillen in aanbod zoals wifispots e.d.

Dit klopt. De pakketten van Caiway zijn gelijk aan die van Ziggo. Caiway heeft geen WifiSpots.

Quote

Wil ik echter Alles-in-1 Glas G200 (€ 52,50), nog goedkoper ook en veel sneller, dan kan ik niet terecht op de site twentestaptover.nl. Uiteraard wel op caiway.nl

Dit klopt! De glasvezelpakketten zijn te vinden op caiway.nl.

Quote

Krijg ik dan bij een Alles-in-1 Glas G200 een glasvezelmodem en een kabelmodem?

Nee, bij Alles-in-1 Glas G200 krijg je een glasvezelmodem.
Een kabelmodem is niet nodig. Wil je digitaal kijken dan heb je hier wel een ontvanger of ingebouwde DVB-C tuner voor nodig.

Quote

En dan wil ik digitaal en analoog kijken via de kabel, maar dat kan zonder kabelmodem begrijp ik.

Klopt als een bus!

Thijs
Webcare Team Caiway


- Fox Sports allemaal in HD vanaf dat ik overstap, en dan ook alle 6, zoals dat bij Ziggo prima was geregeld ??
- Entone gratis eerste jaar ???
- Smartcards worden gratis aangeboden?
- Compensatie voor niet meer krijgen korting op Ziggo Mobiel?
- Caiway app biedt meteen alle zenders ipv 1-?
- Fox Sports Go is meteen geregeld bij overgang?
- Mailadres van Ziggo kan in blijven gebruiken neem ik aan?? Ik wil geen Caiway adres. Met mijn Ziggo mailadres doe ik nu eenmaal te veel.
- Gratis aansluiting kabel, modem etc?
- We krijgen een bruikbare en sterke router en niet dat prutsding wat er nu wordt aangeboden door Caiway ?
- Het nieuwe aanbod van Caiway is slechts een COAX-aanbod. Waarom niet meteen het Glasvezelaanbod?



Caiway heeft capaciteitsgebrek op de coaxkabel, dat heeft Caiway vorig jaar zelf vermeld.
Daarom niet alle HD zenders van Fox Sports en HBO.

Caiway heeft geen mobiele telefonie. Jou tien euro per maand compenseren voor het niet hebben van je Ziggo korting op mobiel abonnement verwacht nik niet dat ze dat doen.
Een sterkere router dan de beroemde Sitecom levert Caiway niet. Dan moet je er zelf 1 kopen.
De smartcards worden wel gratis aangeboden, maar helaas wel maximaal drie. Jullie betalen ook geen 2 euro per maand, zoals de meeste Caiway abonnees wel moeten.
 
Migow
Fox Sport bestaat nu nog maar uit 5 kanalen. Al menig keer aangekaart en nu zou dan uiterlijk Fox GO maart 2015 een feit zijn. Via coax zijn ze niet allemaal in HD, maar via glasvezel heb ik deze 5 kanalen wel in HD.

Mailadres Ziggo gaat plotseling vervallen. Dus binnen nu en een paar maanden moet je echt aan een ander emailadres.

Alle basiskanalen direkt op tablet etc? Nee wordt ook volgend jaar pas.

En verwacht niet dat ze andere router aanbieden. En is er wat dan moet je zelf met sitecom gaan bellen a 0,90 p/m. Dus ZELF router aanschaffen en adviseer je: beknibbel niet daarop anders wordt het qua snelheid een tegenvaller.
 
peteralm
Ik had onze nutsleverancier Cogas volwassener gevonden als ze op de glasvezel Caiway als concurrent van Ziggo hadden gelaten en dan de klant keuze geven om te kiezen voor de provider die het beste bij hem/haar past. De huidige handelswijze is niet echt een houding die van klantvriendelijkheid getuigt.

Cogas Whip
 
RaymondG

Quote

HDR schreef:

Caiway heeft capaciteitsgebrek op de coaxkabel, dat heeft Caiway vorig jaar zelf vermeld.
Daarom niet alle HD zenders van Fox Sports en HBO.



Ik heb eerder vernomen van Caiway zelf dat er ook niet meer geïnvesteerd wordt in het Coax netwerk. Het is dus ook niet te verwachten dat de diensten van Caiway op de coaxkabel gelijkgetrokken worden met de rest van de leveranciers op de markt en aansluiten op de behoefte van de klant.

Glasvezel wordt op ingezet door Caiway. Ze sluiten hiermee alleen een grote groep gebruikers uit die nooit glasvezel van Caiway zullen kunnen gaan gebruiken.
 
Adios
Er zijn inmiddels ook al vragen gesteld in de tweede kamer over de gedwongen overstap naar Caiway.
[url]
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=201133&cat=1[/url]
 
Highway

Quote

RaymondG schreef:

Ik heb eerder vernomen van Caiway zelf dat er ook niet meer geïnvesteerd wordt in het Coax netwerk. Het is dus ook niet te verwachten dat de diensten van Caiway op de coaxkabel gelijkgetrokken worden met de rest van de leveranciers op de markt en aansluiten op de behoefte van de klant.

Glasvezel wordt op ingezet door Caiway. Ze sluiten hiermee alleen een grote groep gebruikers uit die nooit glasvezel van Caiway zullen kunnen gaan gebruiken.


Hoezo wordt glasvezel ingezet door caiway?
De reden van Cogas om in zee te gaan met caiway was glasvezel!
Het overstapaanbod van Caiway betreft kabel en niet glasvezel. Sad
Caiway promoot dus kabel, dat haalt de reden om met caiway in zee te gaan onderuit.

Persoonlijk ben ik wel geïnteresseerd in glasvezel, maar mis een aanbod zoals gratis router en geen verzend- en aansluitkosten!

Caiway regel dat en grote kans dat er dan meer mensen een overstap zien zitten.
Handtekening
Wink
 
RaymondG
Er zijn meerdere redenen om niet in zee te gaan met Caiway.

De belangrijkste maar daar kunnen eigenlijk alle redenen onder geschoven worden. Caiway is totaal niet innovatief en richt zich zeer beperkt op wensen van de klant.

Wat Caiway niet heeft, ook niet in Twente straks.
- Ondemand onmogelijk via de kabel.
- Televisie kijken via een tablet/smartphone/pc.
- Investeringen in meer snelheid via coax. Wij in het niet Cogas gebied moeten blij zijn met supersnel 50/4mbit/s internet. Terwijl VDSL hier tegen lagere prijs 80/8mbit doet.
- Het zender aanbod wordt niet uitgebreid waar er wel nieuwe zenders bijkomen.
- Het zender aanbod is niet conform het aanbod van de zenders. Film1, Sport1, Fox Sports kanalen niet in Allemaal in HD maar wordt wel geleverd door de zenders.

Ze lopen inmiddels mijlen ver achter op de mogelijkheden en houden een goedmaak verhaal in Twente. Maar als je daadwerkelijk kijkt naar wat er technisch mogelijk is en wat ze bieden is het in en in triest.
 
myvhp
Daar zat ik ook al naar te kijken, de zogenaamde aanbieding is een kabel verhaal, wat er natuurlijk al ligt ...
En ECHTE GLAS aanbieding en de mogelijkheid de aansluiting is de kerst vakantie "soepel" over te zetten is wat ik nodig heb om mijn moeder te helpen over te gaan ...

Nu moet ik echt zeggen, pas op dit is weer een waardeloos verhaal waar je bezig blijft ...

ik had gebeld naar caiway, maar daar word de telefoon niet opgenomen, alleen maar de tikker door laten lopen ...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gedwongen overstap van Ziggo naar Caiway, wat betekent dat voor Bordewolf', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie