obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Gedwongen overstap van Ziggo naar Caiway, wat betekent dat voor mij?
Migow
Highway het is gewoon simpel: tv kun je gewoon digitaal kijken met alle huidige apparatuur van ziggo. Hetzij via humaxbox of ander merk hetzij via ingebouwde dvb-c in je tv. Basispakket is ongecodeerd dus op elke tv te bekijken zonder smartcard. Extra pakketten werken wel via smartcard. Wil je glasvezel dan krijg je glasvezelmodem waarop je je router aansluit en je telefoon (net zoals nu via kabelmodem) Wil je interactieve tv dan neem je glasvezelpakket met entone iptv box. Die sluit je aan via utp op je glasvezelmodem. Tevens heb je nog steeds coax voor digitale tv op tv's En moet je echt zeggen: glasvezel is berestabiel en je haalt echt de beloofde snelheid. Heb je glasvezel met iptv en je wilt extra pakketten tv dan geld dat ook voor je coaxsignaal Daar heb je dan ook extra pakket, maar dan heb je WEL smartcard nodig

Succes
 
Highway
Ok, dank je voor de informatie.

ER blijven toch nog vragen over.
Bij ziggo heb ik een korting van €16,99 op mijn alles in 1 plus abonnement. De €16,99 betaal ik namelijk aan Cogas. Vanaf 1 juli dit jaar incasseert Caiway dit bedrag al vrolijk zonder dat ik Caiway daartoe gemachtigd heb, maar dat terzijde.

Stel ik ga voor een Alles in 1 G200 dan ga ik ervan uit dat ik maximaal 52,50 betaal. Of die 16,99 vervalt en ik betaal 52,50 of ik betaal 35,51 en apart nog 16,99.
Klopt dat?

Op het zenderoverzicht zie ik Basic en Cogas Standaard Tv. Hoe zit dat nu weer!?
Wat krijg ik bij een G200 pakket, Basic toch? Of toch Cogas standaard tv omdat ik in cogas gebied woon?
Krijg je dan alleen cogas standaard tv als je overstapt via de site, http://twentestaptover.nl/ (geen glasvezel mogelijk).

Als het meezit valt er morgen een brief in de bus met een persoonlijk aanbod van Caiway zo is aangekondigd in de brief van Cogas.

Bedenk het volgende: "1 gek (ikke) kan meer vragen dan 100 wijzen (jullie) kunnen beantwoorden".
Handtekening
Wink
 
Migow
Highway. Ik kan het mis hebben maar op de site van cogas staat alleen het gedeelte wat je via een coax kabelmodem krijgt. Dat is bijna hetzelfde van wat je nu hebt muv interactieve gedeelte etc.
Als jij glasvezel wil hebben dan staan de pakket gewoon op caiway site en gelden volgens mij de regels welke bij het 200/200 pakket staan.
Hoe het basisgeld berekend wordt doet ff niet ter zaken volgens mij maar betaal je gewoon 52,50 en dat is incl die 16,99

Let echter wel op! Wil je interactieve tv met die entone box dan betaal je nog 5,00 euro extra. Dan kun je opnemen en pauzeren tijdens tv uitzending en uitzending gemist en pathe video kijken. Dus je betaald dan dus 57,50

Maar morgen wordt alles heel duidelijk (caiway kennende nog meer vragen haha)
 
Highway
Dat interactieve gedeelte laat ik denk ik maar achterwege.
Ben er nog niet uit of het 100/100 of 200/200 word. Bij 100/100 geen interactieve tv mogelijk, maar dat is niet belangrijk.
Met de uitsparing misschien voor 11 euro extra dat tv plus pakket. Eigenlijk belachelijk want SyFy is de enige in dat pakket dat de moeite waard is.
Keuzes/opties/onduidelijkheden, diepe zwucht (=zware zucht)

Wacht het persoonlijk aanbod wel af.
Handtekening
Wink
 
Migow
Caiway is soms niet te doorgronden, maar glasvezelinternet is echr waanzinnig stabiel en snel. Succes met zuchten Bye-happy
 
Adios
Ben met je eens, het glasvezel internet is zeer stabiel en erg snel.
 
Highway

Quote

Migow schreef:

Highway. Ik kan het mis hebben maar op de site van cogas staat alleen het gedeelte wat je via een coax kabelmodem krijgt. Dat is bijna hetzelfde van wat je nu hebt muv interactieve gedeelte etc.
Als jij glasvezel wil hebben dan staan de pakket gewoon op caiway site en gelden volgens mij de regels welke bij het 200/200 pakket staan.
Hoe het basisgeld berekend wordt doet ff niet ter zaken volgens mij maar betaal je gewoon 52,50 en dat is incl die 16,99

Let echter wel op! Wil je interactieve tv met die entone box dan betaal je nog 5,00 euro extra. Dan kun je opnemen en pauzeren tijdens tv uitzending en uitzending gemist en pathe video kijken. Dus je betaald dan dus 57,50

Maar morgen wordt alles heel duidelijk (caiway kennende nog meer vragen haha)


Nou de verwarring waar je al over sprak is groter geworden.

Als ik kijk op deze pagina: diensteninuwgebied/almelo] dan krijg ik 60+ zenders, 18 in HD.
Als ik kijk op persoonlijkaanbod dan krijg ik 60 digitale zenders, 20 in Full HD
Als ik kijk op pakketten dan krijg ik 70+ zenders, 29 in HD

Is de interne communicatie wel op orde bij Caiway?
Handtekening
Wink
 
Bordewolf

Quote

Highway schreef:

Quote

Migow schreef:

Highway. Ik kan het mis hebben maar op de site van cogas staat alleen het gedeelte wat je via een coax kabelmodem krijgt. Dat is bijna hetzelfde van wat je nu hebt muv interactieve gedeelte etc.
Als jij glasvezel wil hebben dan staan de pakket gewoon op caiway site en gelden volgens mij de regels welke bij het 200/200 pakket staan.
Hoe het basisgeld berekend wordt doet ff niet ter zaken volgens mij maar betaal je gewoon 52,50 en dat is incl die 16,99

Let echter wel op! Wil je interactieve tv met die entone box dan betaal je nog 5,00 euro extra. Dan kun je opnemen en pauzeren tijdens tv uitzending en uitzending gemist en pathe video kijken. Dus je betaald dan dus 57,50

Maar morgen wordt alles heel duidelijk (caiway kennende nog meer vragen haha)


Nou de verwarring waar je al over sprak is groter geworden.

Als ik kijk op deze pagina: diensteninuwgebied/almelo] dan krijg ik 60+ zenders, 18 in HD.
Als ik kijk op persoonlijkaanbod dan krijg ik 60 digitale zenders, 20 in Full HD
Als ik kijk op pakketten dan krijg ik 70+ zenders, 29 in HD

Is de interne communicatie wel op orde bij Caiway?


Bezopen he? het persoonlijke aanbod is niet meteen een GLAS-pakket incl COAX? Dat zou je echter wel verwachten aangezien glasvezel op mijn adres is aangesloten.
 
Adios
Ik denk dat er sprake is van een overgangsfase.

Zodra het eigen signaal van Caiway op de coaxkabel staat, hebben jullie de 29 HD zenders in het basispakket.
 
Highway
Overgangsfase zou inderdaad kunnen. Maar ik heb graag zekerheden geen vaagheden. Wie kan er met zekerheid iets van zeggen?
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gedwongen overstap van Ziggo naar Caiway, wat betekent dat voor mij?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie