obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
G200 geen Digitale TV
Fatje
Hallo,

Vorige maand heb ik een alles in 1 glas G200 besteld bij CAIWAY.
Pakket is keurig binnen alles werkt naar behoren.
Echter zit ik nu met het volgende probleem;
Ik woon in een Cogas gebied.
Glasvezel diensten worden geleverd door CAIWAY.
Analoge signaal door COGAS (nu overgenomen door CAIWAY)
Digitale diensten op COAX lopen via Ziggo.
Om digitale tv te kunnen kijken heb ik een smartcard nodig van Ziggo.
Ziggo zegt om een smartcard te activeren moet je klant van ons zijn.
Vervolgens bel ik de klantenservice van CAIWAY leg ik de situatie uit zeggen ze dood leuk betaal 5 euro extra en neem interactieve TV van ons. Dit wil ik niet!
CAIWAY verwijst me naar Ziggo, Ziggo verwijst me door naar CAIWAY.
Vervolgens Wil ik mijn CAI abo opzeggen mag dit ook niet omdat dit een onderdeel is van mijn pakket.
Ik wil gewoon mijn diensten waar ik recht op heb!

Hoe nu verder?
 
Migow
voor het coax gedeelte ben jij wel degelijk klant van ziggo dus ziggo moet een smartcard(s) leveren!!!! De factuur loopt ook via ziggo maar wordt weer in mindering gebracht op de factuur van caiway. Zo heb ik het begrepen en gelezen http://gathering.tweakers.net/forum/l...s/1582667] daar is een heel forum over caiway in cogas gebied.
 
frank32
Als je klant bent voor kabeltelevisie in cogas gebied, levert ziggo smartcards. Je wordt hiervoor tv klant bij ziggo, maar in de systemen van ziggo wordt het automatisch omgezet in een abonnement van €0,00 per maand.

Het staat heel onduidelijk op de website van caiway en veel medewerkers van de ziggo klantenservice zijn hier niet goed van op de hoogte. Vermeld tijdens je telefoontje dus duidelijk dat het gaat om de afwijkende regeling van cogas gebied.

Laat even weten of het gelukt is.
 
Caiway Webcare
Geachte Fatje,

De door u omschreven situatie is correct. Caiway levert diensten via glasvezel, u kunt via Cogas analoog kijken, wilt u digitale TV kijken dan is een smartcard via Ziggo nodig.

Ziggo communiceert nu dat er geen netwerkcapaciteit per 28 sept jl. beschikbaar is Cogas gebied, wat gevolgen heeft voor Cogas glasklanten zonder IPTV en TV Standaard! Klanten zoals u.

Halverwege oktober weet Ziggo waarschijnlijk meer en informeren zij de klanten.

Wanneer u persoonlijk contact met ons wenst dan is dit mogelijk. Kunt u uw adresgegevens doorgeven via een PB?

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Migow
Dit kan toch niet waar zijn CAIWAY. Er is toch een overeenkomst dat ziggo digitale tv via de coax blijft leveren en nu opeens is er geen capaciteit meer?? Geloof je toch zelf niet. De klant is weer de dupe van dit al!!!
Wat een waardeloze situatie is dit!!
 
Bordewolf
Het is vrij simpel. Communiceren is een vak. Ik denk dat we allemaal twee weken moeten wachten en dan krijgen we vanzelf te horen dat Caiway ook de COAX-diensten gaat leveren in het Cogasgebied.
Capaciteitsproblemen kan men niet hebben. Ziggo heeft inmiddels eerder minder COAX-klanten dan meer in het Cogasgebied, het is de wel bekende zand in de ogen.
Vertel gewoon eerlijk hoe de situatie nu is, dat er wordt onderhandeld en dat alles gaat veranderen.
 
Adios
Jongens, zwaai alvast maar als ex Ziggoklant naar jullie kosteloze vijf smartcards per abonnement voor je volledige pakket. Dit weigert Caiway tot nu toe halsstarrig.
 
frank32
juist beter als het snel wordt overgezet van ziggo naar caiway. Ziggo jaagt mensen onnodig op kosten door het basispakket gecodeerd aan te bieden, zodat iedereen CI+-modules en smartcards moet gaan kopen.
Bij Caiway en UPC is het basispakket ongecodeerd DVB-C. Bij Caiway bovendien 29 HD zenders ongecodeerd DVB-C. Geen gedoe en geen kosten, werkt standaard op iedere recente TV en op iedere DVB-C ontvanger of DVB-C pc kaart. Dit scheelt voor het overgrote deel van het abonneebestand veel onnodig gedoe en de noodzaak om smartcards aan te schaffen.
 
Adios
Je hebt gelijk wat betreft het basispakket. (behalve het Rekam gebied, daar is het basispakket van Caiway ook gecodeerd en moet de abonnee zelfs voor het basispakket maandelijks extra betalen voor de smartcard met maximum van twee extra)

Maar als je een pluspakket hebt bij Caiway wordt je opeens opgezadeld met veel extra maandelijkse kosten per extra toestel voor je smartcard en mag je maar op twee extra televisies kijken. Iets wat natuurlijk belachelijk is voor 2014.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'G200 geen Digitale TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Digitale ontvanger Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 24 sep 2022
Advertentie