obey-robots.txt
07 December 2016, 19:13
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Caiway? Post hier je Caiway klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Kastje naar de Muur

wvklink
Ik heb vorig jaar een afgemonteerde glasvezelaansluiting in mijn huis gekregen. Bij een test met de centrale bleek er geen lichtsignaal over de verbinding te gaan. Dat lag niet aan de aansluiting in huis maar aan de aansluiting in de centrale, aldus de monteur. Wordt opgelost was het antwoord! Als ik hierover navraag doe bij Caiway, dan geven zij aan dat ik geen glasvezelverbinding in huis heb en dat deze nog moet worden aangelegd. Dat klopt waarschijnlijk als ze in de eigen administratie kijken, de aansluiting is nog niet werkend opgeleverd, maar hij is toch daadwerkelijk afgemonteerd in huis.

Probleem is dat er iets in de centrale moet gebeuren om het signaal erop te zetten (volgens de monteur). Na 3 keer te zijn afgescheept door de Caiway servicedesk (lees, ze blijven volhouden dat er geen glasvezel in de woning is aangelegd, toch wel knap van achter je bureau) werd ik toch geloofd. Er zou op korte termijn naar gekeken worden. Waarschijnlijk is het ook bij kijken gebleven. Nog een paar keer gebeld en je raadt het al, we beginnen het hele circus weer opnieuw. De hele straat is aangesloten op de glasvezel. mijn buren kunnen wel een glasvezelpakket bestellen, ik niet. Als ik in de meterkast kijk zie ik toch echt een afgemonteerd wit kastje van de glasvezelverbinding. Er steekt ook geen groen draadje meer uit de stoeptegels bij de deur! Klopt want die is naar binnen gebracht en afgemonteerd!

Kortom, na 8 maanden ben ik nog steeds niet geholpen. Het blijft oorverdovend stil vanuit caiway!

Hoe bestaat het? Ja dat zou misschien nog weleens een oplossing kunnen zijn.
Gewijzigd door wvklink op 26 augustus 2014, 15:27

Caiway Webcare
wvklink schreef:

Ik heb vorig jaar een afgemonteerde glasvezelaansluiting in mijn huis gekregen. Bij een test met de centrale bleek er geen lichtsignaal over de verbinding te gaan. Dat lag niet aan de aansluiting in huis maar aan de aansluiting in de centrale, aldus de monteur. Wordt opgelost was het antwoord! Als ik hierover navraag doe bij Caiway, dan geven zij aan dat ik geen glasvezelverbinding in huis heb en dat deze nog moet worden aangelegd. Dat klopt waarschijnlijk als ze in de eigen administratie kijken, de aansluiting is nog niet werkend opgeleverd, maar hij is toch daadwerkelijk afgemonteerd in huis.

Probleem is dat er iets in de centrale moet gebeuren om het signaal erop te zetten (volgens de monteur). Na 3 keer te zijn afgescheept door de Caiway servicedesk (lees, ze blijven volhouden dat er geen glasvezel in de woning is aangelegd, toch wel knap van achter je bureau) werd ik toch geloofd. Er zou op korte termijn naar gekeken worden. Waarschijnlijk is het ook bij kijken gebleven. Nog een paar keer gebeld en je raadt het al, we beginnen het hele circus weer opnieuw. De hele straat is aangesloten op de glasvezel. mijn buren kunnen wel een glasvezelpakket bestellen, ik niet. Als ik in de meterkast kijk zie ik toch echt een afgemonteerd wit kastje van de glasvezelverbinding. Er steekt ook geen groen draadje meer uit de stoeptegels bij de deur! Klopt want die is naar binnen gebracht en afgemonteerd!

Kortom, na 8 maanden ben ik nog steeds niet geholpen. Het blijft oorverdovend stil vanuit caiway!

Hoe bestaat het? Ja dat zou misschien nog weleens een oplossing kunnen zijn.

Beste wvklink,

We gaan graag na wat we voor je kunnen doen. Kan je via een PB je adresgegevens door kunnen geven?

Met vreindelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

wvklink
Fijn dat jullie het oppakkenClap

Zou het dan toch nog goed komen?
Gewijzigd door wvklink op 28 augustus 2014, 17:05

jj1987
Is er al er oplossing ?

wvklink
De oplossing is er nog niet maar er wordt wel aan gewerkt.
Ik ben al een paar keer benaderd door Caiway.
Daarmee ben ik al een stap verder gekomen.

Ik heb er alle vertrouwen in dat mijn melding nu serieus wordt genomen.
Mocht dat niet zo zijn dan meld ik dat :-)

jj1987
Mocht je hulp nodig hebben dan horen we dat graag!

wvklink
Alvast dank voor het aanbod

wvklink
Vandaag 10-9 zijn er twee monteurs langs geweest. Er werd vrij snel vastgesteld dat er een aansluiting in huis was en dat er geen signaal over de lijn ging.
Uit de meting kwam naar voren dat er ergens een kabelbreuk moest zijn. Na inspectie bleek dat de kabel in huis in orde was en dat had tot gevolg dat
buiten de stoep werd opengelegd. Na flink graven bleek de kabel kapot te zijn. Deze is ter plekke gerepareerd en getest. Met als gevolg dat we een werkende
verbinding hebben (en dat na meer dan 1 jaar).

Beste mensen van Webcare, dank voor jullie hulp in deze! Mijn complimenten voor de snelle wijze waarop jullie dit hebben opgepakt.

Aan het adres van de directeur van Caiway, lees de casus nog eens terug en vraag je af of dit niet anders kan.
Het kan toch niet zo zijn dat je als klant van Caiway meer dan een jaar aan het lijntje wordt gehouden. De fout lag niet bij de klant, maar de klant moest wel alles in het werk stellen
om de fout hersteld te krijgen. En daarin ben ik door de Caiway servicedesk onvoldoende serieus genomen.

Adios
Ik neem aan dat je nu met terugwerkende kracht voor een jaar financiële compensatie krijgt van Caiway?

Ze hebben namelijk zolang niet aan hun leveringsplicht voldaan.

HDR schreef:

Ik neem aan dat je nu met terugwerkende kracht voor een jaar financiële compensatie krijgt van Caiway?

Ze hebben namelijk zolang niet aan hun leveringsplicht voldaan.

Caiway heeft over 2013 een nettoverlies van 4,06 miljoen geleden dus gaan ze echt niemand compenseren.
Sterker nog het is afwachten wanneer er een prijsverhoging volgt.

Bron: telecompaper

Kabel- en glasvezeldienstenaanbieder Caiw heeft in 2013 een nettoverlies gedraaid van 4,06 miljoen euro. Dat blijkt uit het jaarverslag. De omzet steeg met 4,5 miljoen euro van 69,8 miljoen euro in 2012 naar 74,3 miljoen euro in 2013. Tweeënhalf miljoen euro van de omzetstijging kwam door de overname van Cogas tv klanten in december 2013

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kastje naar de Muur', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Vraag naar sneller internet stijgt explosief Algemeen 8 18 oktober 2016, 08:01
Entone 515 afstandsbediening - naar einde opname springen CaiWay Glasvezel digitale ontvangers 5 17 oktober 2016, 07:08
Verzenden mail mislukt na verplaatcing PC naar andere locatie Instellingen software 6 21 augustus 2016, 23:04
Switch schakelde terug naar 100 Mbps Eigen netwerk 5 17 augustus 2016, 23:47
Caiway naar Ziggo telefoon problemen Storing 1 22 mei 2016, 17:10
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bordewolf< 5 mins
| flipje00:07:13
| vossoft00:37:34
| erickiel00:44:38
| Highway01:39:38
| Jaco Hage02:34:14
| Hamski08:32:03
| 2fast4u09:07:45
| Mario11:22:42
| markmart21:44:33
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.