obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Entone start niet meer op
Bakstenen

Quote

Migow schreef:

Helpdesk raadplegen in het weekend? Zover zijn ze nog niet bij caiway. Vindt het een groot gemis. Zeker bij een storing die zaterdagavond begint. Smile

Voorop gesteld de service is ..... bij Caiway maar waar is wel een helpdesk open in het weekend? zal er best wel ergens zijn maar de meesten providers zijn gewoon dicht
 
Bordewolf
Bij Ziggo is de helpdesk gewoon open in het weekend. En nee het gezeik over die entone... daar blijf ik mee komen. Caiway moet ook beseffen dat de meeste consumenten geen extra kastjes meer wil. Dat is niet meer van deze tijd. Veel consumenten kiezen juist voor CI+ omdat het makkelijker is. En nee een nieuwe afstandbediening kopen voor iets dat op zich al kul is (extra kastje) ga ik niet doen. Dat is de omgekeerde wereld.
 
Adios
Ga gewoon eens gezellig een bakkie doen bij Roberto. Voor je het weet bejubel je samen met hem de Entone Smile
 
Bordewolf
Ik wacht af tot er een tv komt een een ingebouwde decoder voor glasvezel. Geouwehoer met extra kastjes wil ik niet.
 
Migow
Dan vrees ik dat je nog lang kan wachten. Volgens mij is er nog niet echt een standaard. Hoop dat je huidige tv het uithoudt zolang Smile
 
Bordewolf
Er komt miv 2015/2016 een nieuwe CI+ module op de markt voor IPTV. Deze zal gaan werken met nieuwe televisies. Dit is de CI+ 1.4 IPTV module. Naar mijn mening duurt het erg lang aleer er zon oplossing is.
 
Adios
De Digital Video Broadcasting-organisatie heeft versie 1.4 van de CI+-specificatie goedgekeurd. De volgende stap is de implementatie ervan. De nieuwe standaard moet het mogelijk maken om met een CI+-module twee videostreams te decoderen.

CI+ 1.4 DVB rechtsDe DVB-organisatie heeft tijdens zijn 69ste DVB Steering Board het groene licht gegeven aan de 'commercial requirements' van de nieuwe CI Plus v1.4-specificatie. De goedkeuring betekent dat de technische uitwerking van de specificatie kan beginnen en geschat wordt dat dit ongeveer een jaar in beslag zal nemen.

De nieuwe CI+ 1.4-standaard moet het voor een CI+ 1.4-module mogelijk maken om twee videostreams simultaan te decoderen. Dit is handig voor bijvoorbeeld digitale videorecorders met twee tuners. Daarmee kan de tv afgestemd worden op een kanaal, terwijl tegelijk een programma op een ander kanaal wordt opgenomen.

Ook biedt de nieuwe iptv-versleutelingsstandaard ondersteuning voor internetcontent beveiligd met drm. Andere nieuwe features zijn onder meer browserextenties voor CI+, extra ondersteuning voor uri's, en extensies voor module-applicaties.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone start niet meer op', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Advertentie