obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
aansluiten glasmodem
skorpio
Hoofdcomputer werkt de glasvezel, straks na het eten wel aan de gang met de wifi router.
Maar ineens merk ik nu op dat caiway mail wel werkt, mijn gmail niet meer wat wel werkzaam was met de kabel en door aansluiten glasvezel niet.
Is het iemand bekend of er door glasvezel iets wijzigt van instellingen en ik dat in gmail moet veranderen ? ( een poort bijvoorbeeld of wel of niet ssl )
( sorry als deze vraag ergens anders moest staan )
 
Migow
Haal je je gmail binnen met een emailprogramma?
Neem aan dat je wel gewoon online gmail kan bekijken?
dus www.gmail.com
En anders even verwijderen en opnieuw configureren in je emailprogramma.
Gebruik hier zelf thunderbird als emailprogramma
Succes en dat gaat vast en zeker wel werken, want voor zover ik weet wordt er geen enkele poort geblocked
 
Bakstenen
Klopt wat Migow zegt want als ik op vakantie ben zet ik ook mijn gmailaccount in Windows live dan haal ik de mails van mijn caiway binnen en die kan ik dan weer beantwoorden als ik als afzender mijn gmail instel
 
skorpio
Ben op Google gmail proberen in te loggen en standaard als er iets wijzigt blokkeren hun de mail omdat ze denken dat er een hacker iets probeerde.
Nieuwe wachtwoorden moeten instellen en nu werkt alles weer.
Dank voor het meedenken, helemaal top Smile

Ga me denk ik eens op de wifi storten.
 
Migow
moet ook lukken: Glasvezelmodem uitzetten voor 15-30 minuten Kun je mooi je router ertussen hangen en kabels goed aansluiten
Daarna glasvezelmodem weer spanning erop en wachten totdat alle ledjes weer groen zijn Daarna router aanzetten en wachten en als laatste je pc. Succes en als we je voorlopig niet meer lezen hier dan is het niet gelukt hahaha
 
skorpio
Deze dame heeft het toch allemaal voor elkaar, alles werkt.
De tv vanavond ook maar gelijk gedaan, ik heb geen digitale platte hd tv maar nog een gewone kast, zelfs het beeld is stukken mooier.
Had ook altijd een soort irritante ruis hangen die als je het geluid harder zette meeging in sterkte.
Is er ook niet meer, ben helemaal blij.

Wil iedereen bedanken die heeft meegedacht, het is net dat stukje achterban waar je op kunt terugvallen mocht het niet lukken. Thumbs Up
 
Migow
Veel plezier met je glasvezelverbinding Thumbs Up
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'aansluiten glasmodem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasmodem probleempje..... CaiWay/Delta Glasvezel modem : 3 28 jun 2022
Soundbar via hdmi aansluiten op Amino 7 Algemeen : 1 05 mei 2021
Caiway glasmodem met 2 externe routers voor alleen wifi (AP) Eigen netwerk : 2 09 aug 2020
modem met wifi aansluiten CaiWay/Delta Glasvezel modem : 3 10 mei 2020
Advies welke WiFi-router achter glasmodem? Eigen netwerk : 51 25 apr 2020
Advertentie