obey-robots.txt
10 December 2016, 05:59
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken

zeer "trage"download via WIFI

Peacock
Goededag

Sinds 2 weken glasvezel via caiway 200/200 pakket. Router TP-Link TL-WR1043ND gigabit router en standaard glasvezel modem. Bedraad op het modem zelf haal 15 mb per seconde ( prima met NiewsGrabber 120mbit pakketje ), echter via wifi haal ik "maar " 10 mb per seconde. Nu weet ik dat ik verlies heb via wifi, maar dit is wel veel 33% verlies.

Alles staat m.i goed ingesteld. Iemand hier een oplossing voor ? Alle firmware is al geupdate, laptop en router hebben N signaal, en ja...heb ook het meest vrije kanaal in mijn buurt gezocht via INSIDDER..
Misschien een cat6 kabel ??

En dit is mijn netwerkkaart in de laptop : Atheros AR9285 802.11b/g/n WiFi Adapter
alvast bedankt voor de hulp.
Gewijzigd door Peacock op 22 juli 2014, 13:51

Joekelaar
Hallo, bedraad met 200/200 verbinding, haal ik 25 MB. Wat haal je dan bedraad met speedlink oid.?

Peacock
bedraad haal ik tussen de 18 en 25 mb per seconde Speedtest gedaan...doorgestuurd naar caiway...die geven aan dat het dus tot het AOP goed is..het moet volgens hen intern liggen...tja...

Joekelaar
Hallo, met dat draadloze kan je alle kanten op. Hangt helemaal van je pc/device af. Om maar eens iets te noemen, op mijn ipad1 haal ik nog geen 20 mb(megabit) maar op mijn iphone 5 kom ik over de 80mb. Zal dus ook alles met de hardware te maken hebben neem ik aan.

Groeten Fred

Migow
Peacock schreef:

Goededag

Sinds 2 weken glasvezel via caiway 200/200 pakket. Router TP-Link TL-WR1043ND gigabit router en standaard glasvezel modem. Bedraad op het modem zelf haal 15 mb per seconde ( prima met NiewsGrabber 120mbit pakketje ), echter via wifi haal ik "maar " 10 mb per seconde. Nu weet ik dat ik verlies heb via wifi, maar dit is wel veel 33% verlies.

Alles staat m.i goed ingesteld. Iemand hier een oplossing voor ? Alle firmware is al geupdate, laptop en router hebben N signaal, en ja...heb ook het meest vrije kanaal in mijn buurt gezocht via INSIDDER..
Misschien een cat6 kabel ??

En dit is mijn netwerkkaart in de laptop : Atheros AR9285 802.11b/g/n WiFi Adapter
alvast bedankt voor de hulp.

een cat6 kabel?? En je hebt het over wifi dus ik snap je niet helemaal.

Ja via wifi is /kan het behoorlijk schelen.
Maar dat hangt echt van zoveel factoren af.
Hier haak ik ook maar 50-560% van mijn snelheid en ja heb een goede router en ja heb een vrij kanaal gekozen. Maar ik lig er niet wakker van ofdat ik nu 50 of 80Mb haal.
Snel genoeg en als je de volle snelheid wil halen gewoon bedraad kiezen dat is nog altijd het snelst Smile

Peacock
ok..dat is waar..maar ik dahct een cat 6 kabel tussen modem en router te plaatsen??

Migow
denk niet dat het veel scheelt. Wat haal je bedraad dan vanaf je router? Dus router -- pc?

wimlem
Is het de oude 1043 of de nieuwe v2 versie van deze TP-link? Met de nieuwe en de nieuwste software kom ik niet verder dan 60 a 70 mbit draadloos. Die oude was nog langzamer bij mij....

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zeer "trage"download via WIFI', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Bluetooth op wifi Algemeen 2 11 november 2016, 18:11
Pas op bericht "Nieuwe Caiway Veilig Internet omgeving" Algemeen 7 23 september 2016, 19:51
Advies welke WiFi-router achter glasmodem? Eigen netwerk 51 05 augustus 2016, 01:30
Wifi-snelheid CaiWay Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) 25 28 juli 2016, 01:11
BBC begint Nederlands betaalkanaal "BBC First" Welke zender wil je er nog bij hebben? 42 15 mei 2016, 20:21
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Jaco Hage06:30:33
| Highway06:49:08
| 2fast4u06:54:08
| Solaris07:15:51
| erickiel09:05:20
| vossoft10:06:52
| Bordewolf11:45:30
| flipje12:41:35
| Sandwedge13:51:29
| markmart20:10:31
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.