obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
aanbod televisie via internet
Adios
Nu weet ik nog niet waar je woont ...
 
Gos
aalsmeer
 
Migow
Heb je al contact opgenomen met caiway, want dat is toch uitzonderlijk dat je GEEN coax aansluiting hebt? De vraag was al gesteld: Hoe kijk je nu dan tv? En caiway moet toch voor een oplossing zorgen voor evt 2e en 3e tv kijken? Iedereen houdt nl. zijn coax signaal, want lees maar die kun je evt gebruiken voor meerdere tv's. Vreemd Als ik jou was bellen en probleem voorleggen en anders via twitter webcare benaderen!!
je hebt het over 18 jaar geleden was het niet aantrekkelijk om coax aan te leggen, maar dan leggen ze wel glasvezel aan?? Is dat dan wel aantrekkelijk?
 
Gos
...contact leggen reeds gedaan...is in behandeling...blijkbaar is glasvezel inderdaad nu wel lucratief... ;-)
 
Migow
Ja wellicht lucratief, maar dan moet je wel dezelfde voorwaarden hebben en een 2e of 3e tv moet wel kunnen werken en daar heb je echt coax voor nodig. Voordat caiway met een oplossing komt voor 2e en 3e tv zijn wel wel weer een tijd verder en kun je daar ook zo'n geweldige entone voor huren Sad
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'aanbod televisie via internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Caiway bezig met omzettingen snelheden internet Nieuws van CaiWay/Delta : 49 16 feb 2021
Advertentie