obey-robots.txt
08 December 2016, 15:07
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

CI+CAM

harrydegroot
Ik heb twee digitale tv's en extra caiway abonnementen. Om geen kastje te gebruiken moet ik een CI+CAM -kaart kopen.

Kan ik elk willekeurig merk nemen, of zit er verschil in, in kwaliteit of gemak?

In de winkel kostte zo'n kaart bij aankoop tv €90,-. Vind ik best veel.

Wat raden jullie aan? Snelheid en functionaliteit/gebruiksgemak vind ik ook wel belangrijk

Bordewolf
Dat zou ik ook graag willen weten. Ik ga ook niet voor een onzinnig bedrag van € 3,50 die dingen huren. Kan ik de Ci+module die ik nu gebruik voor Ziggo, gaan gebruiken bij Caiway? Wat kost een smartcard?

harrydegroot
Inmiddels besteld in Gouda als CaiWay shop www.supstore.nl voor € 49 incl verzendkosten zo'n kaart. Ga ervan uit dat deze werkt. Je hebt alleen tegenwoordig ook een Quantis 1.3 kaart voor €59 (niet bij supstore). Ik hoop niet dat ik beter die had kunnen nemen.

Bordewolf
Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Kan ik de Ziggo CI+modueles en decoders ook gebruiken bij Caiway?

Adios
Ik ben dan wel niet van Caiway, maar ja, alle Ziggo modules werken bij Caiway.

Ik gebruik ze zelf ook. Heb de nieuwste interactieve versie van SMIT, werkt prima. Oudere versies van Smit en andere merken werken ook. Caiway doet niks met interactief op de coaxkabel in tegenstelling tot Ziggo dus extra geld neerleggen voor de interactieve module is niet nodig.

Bordewolf
Hoe zit dat met die extra kosten voor tweede en derde abonnement? Dit krijg ik niet wanneer ik mijn eigen apparatuur gebruikt? Ik vind deze toeslag voor het tweede en derde toestel ronduit belachelijk

Adios
Ik ook bij Ziggo kan je vijf smartcards krijgen op 1abonnement en dit kost niks extra maandelijks. Caiway melkt de klant echt uit en jaagt zo klanten weg.

Migow
4K schreef:

Ik ook bij Ziggo kan je vijf smartcards krijgen op 1abonnement en dit kost niks extra maandelijks. Caiway melkt de klant echt uit en jaagt zo klanten weg.

Jaagt de klanten weg? Maar wat is het alternatief dan precies. Kijk en dat is er vaak niet dus ondanks geklaag blijven de klanten toch zitten. Want ik zou bv ook geen alternatief hier weten. Ja adsl maar dan is internetsnelheid vele malen lager, beeldkwaliteit tv slechter etc. Dus vertel mij het maar. En dat weet caiway ook Slimme jongen/meisjes daar in Naaldwijk Smile

Bordewolf
Hier is Ziggo nog steeds alternatief. Ik ga echt niet extra betalen voor een tweede of derder aansluiting. Wanneer men te veel gaat afschrijven ga ik storneren. Dit kan Caiway niet maken. Ik heb betaald voor mijn Smartcards, heb verder eigen apparatuur, dus deze zogenaamde toeslag gaat buiten de perken.

Adios
Zoveel Caiwayklanten hebben de smartcards zelf gekocht. Toch mogen ze maandelijks 2 euro per maand per smartcard bijdokken van Caiway. Gewoon voor het gebruik Smile

In Gouda en omstreken is het zelfs zo erg dat Caiway ze 2 euro per maand extra laat betalen per smartcard voor het basispakket. Echt met een stalen gezicht !!!!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'CI+CAM', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Highway00:22:00
| Jaco Hage01:14:15
| osuijk02:32:54
| flipje02:49:39
| Migow02:59:58
| 2fast4u05:52:47
| arievree06:03:23
| vossoft06:05:53
| beelkima16:28:18
| GianiV17:59:04
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.