obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Ondertiteling BBC op de Entone 400
Schalkie
Blijkbaar te vroeg gejuicht. Tis weer verdwenen, Bummer....
 
Schalkie
Op 19 mei is er gezegd dat er een storing met de ondertiteling is en dat er aan werd gewerkt? Nu op 7 juli is de situatie nog hetzelfde. Ik blijf die Entone een brak apparaat vinden. Is het aalleen de 400 die hier last van heeft, of heeft de 515 het ook?
 
Migow
ff weer eens de entone 515 opgestart en idd er staat ondertiteling alleen deze blijft staan wordt dus niet ververst. Zodra je weer op gele knop drukt dan staat de laatste ondertiteling er weer, maar loopt niet door. De 515 weer uitgezet voor een lange tijd nu weer Smile
 
Bakstenen
Als je op de gele knop drukt komt er een venster en waar taal staat moet je engels aanklikken
 
Migow
ja dat was al aangegeven die gele knop maar dan verschijnt er idd tekst maar blijft staan en veranderd niet meer. Zodra je weer gele knop drukt is de ondertiteling weer bij maar je raadt het al dan bevriest de tekst Smile Maar dat zei ik net ook al Smile
 
Bakstenen

Quote

Migow schreef:

ja dat was al aangegeven die gele knop maar dan verschijnt er idd tekst maar blijft staan en veranderd niet meer. Zodra je weer gele knop drukt is de ondertiteling weer bij maar je raadt het al dan bevriest de tekst Smile Maar dat zei ik net ook al Smile

als je de gele knop aanklikt dan komt er toch een pop op je tv en dan zie je staan taal dat bedoel ik daar moet je Engels van maken
 
Migow
ja dat heb ik ook gedaan maar dan krijg je idd de ondertiteling te zien, maar die bevriest dus blijft staan en veranderd niet meer! Na 5 minuten staat dezelfde tekst er nog Smile (normaal staat er STANDAARD en ja die heb ik gewijzigd naar Engels)
Gewijzigd door Migow op 07 juli 2014, 17:30
 
Bakstenen

Quote

Migow schreef:

ja dat heb ik ook gedaan maar dan krijg je idd de ondertiteling te zien, maar die bevriest dus blijft staan en veranderd niet meer!
en ok gegeven? maar zal eens aan mijn vrouw vragen vanavond want er was nog een knop en dan loopt die wel, probeer de txt knop eens ?
 
Migow
Bakstenen bedankt voor je bericht maar ik gebruik de entone nooit maar Schalkie vreg dit ofdat het voor de 515 ook geldt en dat was mijn conclusie Smile Zelf kijk ik via coax werkt altijd Smile
 
Migow
met knop txt werkt het via de entone wel.
En ik gebruik nooit ondertiteling dus heb er ook geen problemen mee Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ondertiteling BBC op de Entone 400', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ondertiteling op RTL 8 Storing : 2 07 apr 2023
Teletekst/ondertiteling Algemeen : 4 28 apr 2021
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Kan Gesproken Ondertiteling niet uitzetten Algemeen : 2 18 dec 2019
Advertentie