obey-robots.txt
04 December 2016, 21:23
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
CaiWay Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Extra tv-pakket al verdwenen voor 1 mei

cvanaalsburg
In april werd groots aangekondigd, dat caiway met nieuwe pakketten zou komen. In de ontvangen brochure wordt gesproken over 3 pakketten "basis TV" "Plus TV" "Extra Tv", ook op de website STONDEN deze pakketten. Wat schets mijn verbazing nu, het "Extra TV" pakket is verdwenen op de website. Betekend dit, dat nog voordat de nieuwe zenderindeling actief is geweest er al een pakket gesneuveld is??

Wat is er met het "Extra TV" pakket gebeurd, en vooral!! Waar zijn de zenders op voorkeuze 208 t/m 240 gebleven??

**UPDATE**

Bij goed zoeken zijn de pakketten nog te vinden, bij de link "Het nieuwe televisieaanbod". Op de overige onderdelen van de site bijv bij het bestellen van de (glas)pakketten of bij het uitprinten van de zenderlijst staat "Extra TV" niet vermeld, dit zorgt wel voor verwarring!
Gewijzigd door cvanaalsburg op 18 april 2014, 23:47

Adios
Ik begrijp je verwarring. De website van Caiway zit regelmatig vol met onvolledigheden. Op diverse pagina's is het extra pakket niet te vinden.
En het zou mij niet verbazen als Caiway met het grootste gemak de boel weer bijstelt.

Als het naar het zenderoverzicht gaat, staat EXTRA er gewoon niet bij.

https://www.caiwa...roverzicht

Er klopt dus weer geen hout van. ( niet dat het mij verbaast hoor)

cvanaalsburg
@4K

Het is nog sterker! Als je via de website 1 van de nieuwe pakketten besteld, is het niet mogelijk om het EXTRA-pakket af te sluiten (alleen het PLUS-pakket wordt als optie aangegeven). Denk dat het EXTRA-pakket een 'stille' dood te gemoet gaat.

Adios
Dat is toch raar als nog geen twee weken terug een nieuwe folder in de brievenbus belandt waar dit pakket wel op staat.

Caiway Webcare
Het pakket 'Extra TV' pakket waarna wordt verwezen is een pakket die gevuld is met zenders van het Plus pakket en het More pakket. Het betreft een pakket voor klanten die al bepaalde zenders afnamen. Dit pakket is niet los te bestellen, vandaar ook geen vermelding hiervoor.

U verwijst naar een folder waar het pakket in heeft gestaan. Kunt u aangeven welke folder? De folder die naar alle klanten is gezonden maakt geen vermelding van het pakket.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Adios
Maar als Extra de samenvoeging is van Plus en More is er toch sprake van More.

Ik denk wel als nieuwe klanten het niet meer kunnen bestellen, dat het More stukje t.z.t. toch verdwijnt of wordt samengevoegd in andere samenstelling met PLUS.

Want dit is wel erg raar vind ik.

wsliggers
Ik heb het vermoeden dat de site (weer) is aangepast: Op www.caiway.nl/televisiezenders staan alle pakketten weer vermeld, Basic- Plus-Extra- en More-TV. Na telefonisch overleg met een klantenservicemedewerkster worden -althans in Loenen- per 15 mei de nieuwe pakketten geactiveerd op de glasvezel....

Adios
Inclusief RTV Stigtsevecht?

Adios
Ik las dat er nu een oer-conservatieve wethouder van Rhee in de Gemeente Stichtse Vecht zit. Misschien leuk als Caiway die man een apart kanaal geeft in jullie gemeente Smile

Kan die heel de dag zijn therapieën verkondigen..

wsliggers
4K schreef:

Inclusief RTV Stigtsevecht?

Nou daar zit ik echt niet op te wachten. ALS ik al iets wil zien, dan bekijk ik dat wel op de website van RTV Stichtsevecht: Prima site en je kunt veel terugzien van wat er gepasseerd is....

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Extra tv-pakket al verdwenen voor 1 mei', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
foxsport verdwenen uit de zenderlijst CaiWay kabel modems, Motorola, Arris, etc. 2 04 december 2016, 15:09
afwijkend zender pakket Albrandswaard Algemeen 4 17 november 2016, 20:05
Multiscreen voor tvOS (Apple TV 4) Algemeen 1 06 november 2016, 09:32
Telefonie aansluiting voor DECT CaiWay Glasvezel telefonie problemen 4 22 oktober 2016, 20:26
Shorts TV, Is dat iets voor Caiway om toe te voegen? Welke zender wil je er nog bij hebben? 2 01 september 2016, 17:53
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Sandwedge01:04:06
| Highway01:12:42
| erickiel01:56:55
| greg02:15:34
| jj198704:26:15
| Mario04:30:16
| Bordewolf04:33:18
| ghijs04:36:58
| markmart05:30:48
| popmart197006:59:40
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.