obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Wijziging TV aanbod per 1 mei
ReBr
Werkt Motors tv bij jullie wel in in het pluspakket?

Bij mij werkt het in iig op 2 tv 's niet, de rest van de zenders werken prima.
 
Caiway Webcare

Quote

ReBr schreef:

Werkt Motors tv bij jullie wel in in het pluspakket?

Bij mij werkt het in iig op 2 tv 's niet, de rest van de zenders werken prima.


Beste ReBr,

Woon je in regio Gouda? Daar speelt op dit moment een storing betreffende MotorsTV. Mocht je in een andere regio wonen dan ontvangen we graag je adresgegevens via een PB om na te gaan wat er aan de hand is.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Caiway Webcare

Quote

bruinj schreef:

Het lijkt er op dat in Gouda alleen HBO 1 HD op de kabel zit. Ik heb mijn decoder een aantal keer het hele kabelnet af laten zoeken, maar hij vindt alleen HBO 1 HD. HBO2 en 3 ontbreken zowel in SD als in HD.


Beste bruinj,

Caiway zend 3 HBO kanalen uit. Het eerste kanaal is in HD, het tweede en derde kanaal is in SD. De kanalen zijn te vinden op voorkeurze 331, 332 en 333.

https://www.caiway.nl/site/nl/televisie/extrazenders/hbo

Is uw melding van geen ontvangst nog actief? Dan ontvangen we graag uw adresgegevens in een PB.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
ReBr
Harma,

Regio Gouda.

Maar sinds deze morgen werkt Motors tv gelukkig weer.

Nog een vraag, hoe zit het eigenlijk met 'extra tv' ?
Via mijn caiway dit pakket aangevraagd, maar een bericht terug ontvangen dat dit in Rekam gebied niet meer mogelijk is om af te sluiten.
Maar deze zenders zenden hier toch nog steeds uit? via mijn Rekam smartcard kan ik nog steeds wel CNBC, Phoenix CNE, SWR, Rai-Uno, TVE, en France2 ontvangen, zenders welke ook in het extra pakket zitten. (uitgezonderd SWR)

Is er evt nog wel een mogelijkheid om dit extra pakket af te nemen?

gr,

Rene
 
Caiway Webcare

Quote

ReBr schreef:

Harma,

Regio Gouda.

Maar sinds deze morgen werkt Motors tv gelukkig weer.

Nog een vraag, hoe zit het eigenlijk met 'extra tv' ?
Via mijn caiway dit pakket aangevraagd, maar een bericht terug ontvangen dat dit in Rekam gebied niet meer mogelijk is om af te sluiten.
Maar deze zenders zenden hier toch nog steeds uit? via mijn Rekam smartcard kan ik nog steeds wel CNBC, Phoenix CNE, SWR, Rai-Uno, TVE, en France2 ontvangen, zenders welke ook in het extra pakket zitten. (uitgezonderd SWR)

Is er evt nog wel een mogelijkheid om dit extra pakket af te nemen?

gr,

Rene


Beste ReBr,

De storing van MotorsTV is inderdaad vandaag verholpen.

We willen graag nagaan wat er aan de hand is, want voor Caiway klanten is 'extra TV' ook beschikbaar in regio Gouda.

Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven?

Heb je de reactie die je hebt ontvangen ook nog? Kan je deze ook in de PB plaatsen?

We wachten je reactie af.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
jj1987
Sinds vandaag is animal planet hd gecodeerd. Is heel de week gewoon nog vrij te ontvangen geweest. Maar dit was een foutje. Sinds vandaag ineens achter de codering. Jammer! Vind het pluspakket niet heel denderend. Enkel animal planet hd en slam tv lijkt me wel wat.
Wat mij ook tegen houd is dat als je t pluspakket afneemt je 1 smartcard krijgt. Wil je je duur betaalde pluspakket op de 3 andere tv's boven kijken moet je of nog extra dokken of je smartcard meezeulen door t huis. Denk dat die smartcard binnen 3 weken kapot is van de groeven in de kaart.Sad
 
Adios
Dat extra betalen voor meer smartcards vind ik ook nergens op slaan. Bij Ziggo kost het ook niks extra en kan je maximaal vijf smartcards krijgen per abonnement.


Caiway gaat duidelijk weer eens niet met zijn tijd mee.
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Bijna weer 1 mei en dus bijna weer tijd voor jaarlijkse wijzigingen in de pakketten. Ben benieuwd wat we binnen 2 weken te horen krijgen van Caiway. Hoop een pakket zonder telefoon en uiteraard een verlaagde pakket prijs..

http://www.totaaltv.nl/nieuws/17819/m...enten.html

Dienstenaanbieder Caiway komt medio 2015 met enkele nieuwe abonnementsvormen, waaronder een uitgebreider aanbod van telefoonabonnementen. Dat bevestigt het bedrijf tegen Totaal TV.

Caiway-woordvoerster Massela Post over de aankomende nieuwe abonnementen: "Caiway is continu bezig om haar dienstverlening en producten te verbeteren. Zo zal Caiway medio 2015 een Televisie + Internet pakket beschikbaar stellen en er zullen nieuwe belbundels geïntroduceerd worden. Via glasvezel kan men nu ook live tv-kijken op smartphone, tablet en pc. Dit zal vanaf april 2015 uitgebreid worden naar alle zenders die in het basispakket zitten."



Wat betreft het TV aanbod hoop ik op gelijkschakeling in het hele CIF-gebied, maar wel met uitbreiding van HD-zenders, zoals Fox Sports International volledig in HD (en voor de niet Cogas-klanten ook de 6e zenders), HBO en FILM1 en Sport 1 volledig in HD en in het Cogasgebied ook ZDF en ARD in HD, 24 Kitchen, SyfY en 13th Street + alle lokale omroepen.

Kortom COAX de upgrade geven die Ziggo al heeft verricht! Fox Sports International was trouwens al voor de overschakeling naar Caiway in HD, voor ons dus een achteruitgang qua aanbod, daar moet ben zeker iets aan gaan doen. Men beloofde een een op een overgang, dat is dus niet het geval.
 
Bordewolf
Dat heeft weer het nadeel dat Eurosport 2 HD en andere zenders als fox int6 en Disney niet te bekijken zijn.
 
Adios
Ik hoop ook op vijf smartcards voor de aanvullende pakketten per abonnement per 1 mei 2015.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wijziging TV aanbod per 1 mei', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
IK wil een wijziging doorvoeren in mijn abbo Klacht over CaiWay/Delta : 1 26 jan 2021
Telefonie wijziging per 1/9/2016 Wat verandert er? : 17 23 jul 2016
HD Zender aanbod Albrandswaard via Coax CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 22 09 mrt 2016
aanbod televisie via internet CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 15 25 jun 2014
Advertentie