obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
opnemen met entone?
peterstoel
Heb vandaag alles op glasvezel aangesloten. Loopt allemaal netjes. Maar hoe moet je opnemen met die Entone? En moet er niets achter dat lege klepje zitten?
Moet ik echt 40 Euro gaan betalen om eens een film te kunnen opnemen?
 
rayblo
@optimizer

Kijkend naar de site :

https://www.caiway.nl/site/nl/pakketten/alles-in-1glaspakketten/alles-in-1glasstandaard

constateer ik een grote misleiding, snap je bewoordingen;

"ptioneel
Opnemen pakket: live TV pauzeren, terugspoelen en opnemen (€ 39,95)
Extra zenderpakketten vanaf € 6,00 per maand
Veilig Internet, bescherm uw computer(s) vanaf € 2,50 per maand
Draadloze Wifi-router voor € 49,95 (winkelwaarde € 59,95)
Telefonie upgrade mogelijk naar VoIP Comfort, Comfort+, First+
Installatieservice (€ 29,90)"

Maar als je in de rechterkolom bij Interactieve TV-ontvanger op de I klikt staat er :

"Met deze interactieve HD ontvanger kunt u live TV pauzeren, terugspoelen en opnemen, films huren met Video on Demand en uitzendingen terugkijken met Programma gemist. Kijk superscherp televisie in Full HD kwaliteit. U huurt de apparatuur van Caiway. Deze huur wordt niet aan u doorberekend."

Dus iets klopt er dan niet aan de context van de site, en kan me ook voorstellen dat Peter hier misschien ook zo over gedacht heeft
 
Caiway Webcare

Quote

peterstoel schreef:

Heb vandaag alles op glasvezel aangesloten. Loopt allemaal netjes. Maar hoe moet je opnemen met die Entone? En moet er niets achter dat lege klepje zitten?
Moet ik echt 40 Euro gaan betalen om eens een film te kunnen opnemen?


Beste peterstoel,

We willen je graag informeren over de mogelijkheden.

Kan je via een PB je adresgegevens en een telefoonnummer doorgeven?

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
rayblo
Hallo Harma,

Is mijn bevinding vanaf de site misschien een idee om aan te passen?
 
Caiway Webcare

Quote

rayblo schreef:

Hallo Harma,

Is mijn bevinding vanaf de site misschien een idee om aan te passen?


Beste Rayblo,

Dankjewel voor je feedback. Wij waarderen dit zeer!

Op de website staat vermeldt dat de huur voor apparatuur niet wordt doorberekend. Dit is correct. De € 39,95 is het bedrag wat wordt betaald voor de harde schijf die wordt meegeleverd met de Entone 515. Er is in deze ook geen sprake van huur.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Bakstenen
Je moet het zo zien, je gaat een auto kopen die volgens de dealer gratis is alleen de motor moet je betalen
 
Adios
Maar wij hebben al een harde schijf zelf moeten kopen in Krimpen als we wilden opnemen met de Airties.

Worden wij nu wederom op kosten gejaagd als we willen opnemen in Krimpen via de glasvezel?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opnemen met entone?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Serie opnemen neemt teveel op Digitale radio en televisie, tips & truuks : 1 14 sep 2022
Niet kunnen opnemen via app. Interactieve TV, Pay Per Event : 1 14 apr 2022
Waarschuwing: niet opnemen en (terug) kijken tegelijk Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 20 jan 2022
TV Externe USB Schijf opnemen Algemeen : 1 13 jan 2021
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Advertentie