obey-robots.txt
04 December 2016, 13:14
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken

Ervaring met kabels door kruipruimte

pdegruil
Hallo,

Ik heb nu TV van Caiway en Internet en bellen van tele2. Ik overweeg over te gaan naar glasvezel van Caiway, maar hoe overbrug ik de afstand tussen meterkast en TV ?
Meterkast is aan de andere kant van het huis waarbij, volgens mij, alleen kabels via de kruipruimte mogelijk zijn.

Wie heeft hier ervaring mee en weet eventueel een bedrijf die de gaten kan boren en kabels kan trekken door de kruipruimte ?

Alvast bedankt,

Bakstenen
Als je een niet al te oud huis heb,loopt er een elektriciteits buis vanaf de meterkast tot waar je tv staat bij mij zat de coax kabel erin die kan je eruit halen en gelijk een UTP kabel erin doen,de doorsnede is meest te klein dus moet je de stekker eraf knippen en weer eraan monteren .

drumstokkie
Hoi, ik had het zelfde probleem over gegaan op glasvezel van caiway, kabels vanuit de meterkast getrokken in de kruipruimte naar de woonkamer dit alles wel goed geïsoleerd met elektra buizen, werkt goed en geen spijt van.
Gebruikt wel utp 5E kabels want die ondersteunen een gigabit verbinding, als je router en switches dit ook ondersteunen werkt het prima, mocht je de entone 400 serie hebben voor je tv ontvangst deze gelijk weg gooien want dit is een miskleun niets anders dan problemen ik heb met veel pijn en moeite de entone 500 serie gekregen en dat is een verademing.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ervaring met kabels door kruipruimte', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Caiway diensten uitgevallen door stroomstoring in regio Gouda Storing 1 03 november 2015, 16:52
loopt door elkaar hier ? CaiWay Glasvezel digitale ontvangers 5 16 juni 2015, 01:06
Entone 515 geluid loopt door bij pauze Digitale radio en televisie, tips & truuks 13 19 maart 2015, 13:59
Ervaring overstap van Ziggo naar Caiway glasvezel in Cogas gebied CaiWay Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) 34 27 februari 2015, 23:09
Storing door LTE(4g) Digitale radio of televisie storing 11 06 februari 2015, 17:40
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bordewolf01:10:31
| vossoft02:14:34
| Highway03:34:03
| flipje04:18:13
| erickiel05:19:28
| ghijs14:51:03
| Fredy15:04:55
| Adios15:23:54
| Cees18:19:46
| Jaco Hage21:06:13
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.