obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw analoge ontvangst.
 Onderwerp afdrukken
niet-synchrone kabelverbinding radio
Karel
Meer dan 10 jaar geleden heeft de toenmalige CAI er eens mee geëxperimenteerd om het radiosignaal rechtstreeks per kabel uit Hilversum te betrekken, voor een betere geluidskwaliteit. Maar dan liep het signaal over de kabel een beetje achter op de ontvangst op eigen antenne. Als je, naast de kabelradio, ook losse radiootjes in huis had, was dat heel lastig. De proef werd afgeblazen, en de CAI ving het signaal voortaan weer op via de eigen hoge antenne. Sindsien is het signaal ALTIJD synchroon geweest. Met ingang van zaterdag 15 maart echter loopt het signaal via de kabel weer achter op het signaal via de eigen antenne. Ik heb via de klantenservice geïnformeerd wat er aan de hand was, maar die beweren en houden dat vol, dat dat altijd al zo geweest is. Ik zou dat dus niet eerder gehoord hebben. Hoe dat kan als ik in sommige ruimten soms de kabelradio en de 'losse' radio tegelijk aan had, begrijp ik dan niet.
Ik blijf erbij dat er iets is veranderd, en ik vraag mij af waarom, en waaron de medewerkers binj de klantenservice, ondanks navraag, daar niet van weten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'niet-synchrone kabelverbinding radio', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie