obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Hoe gaan we ons abonnement aanpassen
willempie
Beste caiway krijgen we de mogelijkheid om ons huidige abonnement aan te passen naar een alles glas in 1 , vooralsnog zie ik deze mogelijkheid niet ….
 
Caiway Webcare
Beste willeme,

Op dit moment is het onbekend wanneer het glasvezelnetwerk in je woonplaats wordt opgeleverd.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
willempie
Beste Harma, de website geeft medio juni aan, maar de vraag staat hier los van, krijgen we zo'n mogelijkheid of niet ?
 
Murgen
In Oudenbosch kregen we najaar 2012 een aktieaanbieding. Daarbij hielden we het coax signaal maar betalen alleen glasvezel abonnement. Eerlijk gezegd is de HD kwaliteit via coax beter dan IPTV via Entone. Die situatie is tot op vandaag nog niet veranderd.
 
Adios
Dat is niet alleen in Oudenbosch. Overal in het Caiwaygebied krijg je de coaxkabel er zonder extra kosten bij.
 
willempie
Hoi, dat had ik reeds vernomen, ben ook niet echt van plan om de Entone te gaan gebruiken (behalve even testen). Het punt is dat ik nu losse onderdelen heb en als ik dat omzet naar een alles-in-1 glas scheelt me dan 30 euro per maand en ik krijg nog een meer Internet bandbreedte ook. Wil uiteraard dat mijn telefoon nummer gelijk blijft en ook minimale uitval is tijdens de omzetting. Het zou echt fijn zijn als Caiway eens open is in de zaken en snel en adequaat reageert op vragen. Wanneer eea klaar is heeft niets met de migratie mogelijkheden te maken. Uithoorn/De Kwakel is niet de eerste gemeente die er wordt omgezet, dus men weet al lang wat er wel en niet kan.
 
Caiway Webcare

Quote

willeme schreef:

Beste caiway krijgen we de mogelijkheid om ons huidige abonnement aan te passen naar een alles glas in 1 , vooralsnog zie ik deze mogelijkheid niet ….


Beste willeme,

Excuus, nu het goede antwoordSmile

Via de website is het inderdaad nu al mogelijk om diensten via glasvezel bij Caiway bestellen. Bestellen mag ook in een later stadium. Je kan je huidige pakket wijzigen, ook als je binnen een jaarcontract zit. Je gaat wel een nieuw jaarcontract aan.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoe gaan we ons abonnement aanpassen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Abonnement Abonnementen : 8 09 jan 2020
Suggesties hoe om te gaan met slechte kwaliteit Storing : 5 30 sep 2019
Delta begint met aanbieden 1Gbit/s-abonnement via kabel voor 125 euro per maand Algemeen : 2 30 nov 2018
Bellen abonnement verlagen Klacht over CaiWay/Delta : 2 22 okt 2017
Replay TV optie verder gaan waar je was is weg? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 10 22 mrt 2017
Advertentie