obey-robots.txt
11 December 2016, 01:16
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken

Hoe gaan we ons abonnement aanpassen

willempie
Beste caiway krijgen we de mogelijkheid om ons huidige abonnement aan te passen naar een alles glas in 1 , vooralsnog zie ik deze mogelijkheid niet ….

Caiway Webcare
Beste willeme,

Op dit moment is het onbekend wanneer het glasvezelnetwerk in je woonplaats wordt opgeleverd.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

willempie
Beste Harma, de website geeft medio juni aan, maar de vraag staat hier los van, krijgen we zo'n mogelijkheid of niet ?

Murgen
In Oudenbosch kregen we najaar 2012 een aktieaanbieding. Daarbij hielden we het coax signaal maar betalen alleen glasvezel abonnement. Eerlijk gezegd is de HD kwaliteit via coax beter dan IPTV via Entone. Die situatie is tot op vandaag nog niet veranderd.
--------Murgen left the building--------

Adios
Dat is niet alleen in Oudenbosch. Overal in het Caiwaygebied krijg je de coaxkabel er zonder extra kosten bij.

willempie
Hoi, dat had ik reeds vernomen, ben ook niet echt van plan om de Entone te gaan gebruiken (behalve even testen). Het punt is dat ik nu losse onderdelen heb en als ik dat omzet naar een alles-in-1 glas scheelt me dan 30 euro per maand en ik krijg nog een meer Internet bandbreedte ook. Wil uiteraard dat mijn telefoon nummer gelijk blijft en ook minimale uitval is tijdens de omzetting. Het zou echt fijn zijn als Caiway eens open is in de zaken en snel en adequaat reageert op vragen. Wanneer eea klaar is heeft niets met de migratie mogelijkheden te maken. Uithoorn/De Kwakel is niet de eerste gemeente die er wordt omgezet, dus men weet al lang wat er wel en niet kan.

Caiway Webcare
willeme schreef:

Beste caiway krijgen we de mogelijkheid om ons huidige abonnement aan te passen naar een alles glas in 1 , vooralsnog zie ik deze mogelijkheid niet ….

Beste willeme,

Excuus, nu het goede antwoordSmile

Via de website is het inderdaad nu al mogelijk om diensten via glasvezel bij Caiway bestellen. Bestellen mag ook in een later stadium. Je kan je huidige pakket wijzigen, ook als je binnen een jaarcontract zit. Je gaat wel een nieuw jaarcontract aan.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoe gaan we ons abonnement aanpassen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Tv-kijker krijgt mogelijk meer keuzevrijheid abonnement - En gij gelooft dat? Algemeen 11 22 juli 2016, 11:33
Bij het nieuwe Ziggo, vijf CI modules en smartcards mogelijk per abonnement, wanneer komt Caiway Klacht over Caiway 8 08 november 2015, 15:20
Zonder COAX geen glasvezel abonnement ! Klacht over Caiway 34 16 december 2014, 20:56
rekam in caiway abonnement? Abonnementen 4 03 maart 2014, 22:08
Glasvezel alles-in-1 abonnement - keuzes Abonnementen 11 16 oktober 2013, 16:10
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Jaco Hage01:49:07
| Highway01:58:21
| Piedrodim02:23:45
| 2fast4u04:03:45
| arievree04:28:35
| erickiel04:52:50
| vossoft05:27:38
| GianiV07:48:23
| Bordewolf09:19:26
| flipje17:10:23
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.