obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Storing / blokkerig beeld op Veronica en Net5
HIAklant
Storing / blokkerig beeld op Veronica en Net5, heerlijk betrouwbaar die digitale tv Angry
Handtekening
 
ghijs
In Rhoon RTL5 ,SBS 6, RTL8 en Animal Planet ook niet om aan te zien op dit moment.
 
HIAklant
Ik zie nu net dat er nog meer zenders uitliggen. Ben ik verbaasd? Nee niet echt...
Handtekening
 
HIAklant
Ned1,2 en 3 en andere zenders waren er wel. Het signaalniveau gecontroleerd, deze was 48% volgens de Humax 5050c dus ruim voldoende.

De kwaliteit was volgens de Humax 5050c zelfs 100%, dit geeft aan dat het signaalniveau goed was.

Het veel gebruikte argument van 'het zal wel aan je binnenbekabeling / splitter / rijgdozen / connectors' liggen etc. etc. gaat hier dus niet op.

Ik gebruik hier een kabelkeur Hirschmann splitter met F-connectoren, goede kwaliteit coax etc. etc.
Handtekening
 
jj1987
Is de storing nog steeds gaande?
Wel t weekend hier wat korte haperingen in de zin van blokjes op rtl. En NL 1.
 
HIAklant

Quote

jj1987 schreef:

Is de storing nog steeds gaande?
Wel t weekend hier wat korte haperingen in de zin van blokjes op rtl. En NL 1.


Vannacht waren de zenders weer normaal toen ik keek, hoe het nu is weet ik niet. Nog niet gekeken Wink
Handtekening
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing / blokkerig beeld op Veronica en Net5', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Regelmatig beeld 2 a 3 seconden zwart Storing : 26 28 aug 2022
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
Advertentie